Pagina 2 van 3

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 15:56
door Wouter D
zo beter ward?

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 17:13
door Gast
:D :D :D

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 18:54
door Johan Clerx
Wat is er mis met Optima Peter?

Denk dat ik ergens iets heb gemist.

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 19:41
door Gast
Ik heb in maart een dolphin besteld, Johan. Levertijd 6 weken. We beginnen nu aan de 13e week en ik heb mijn fiets nog altijd niet.

Heb reeds meerdere malen gebeld met Tim B. Hij krijgt blijkbaar ook geen schot in de zaak en mails rechtstreeks naar Optima zelf blijven zonder antwoord.

De fiets waar ik nu meer rijd WAS verkocht. De koper heeft afgezegd ( wie kan het hem kwalijk nemen). Bovendien ik had een reisje voorzien met de ligfiets naar Sussex in Engeland. Maar zolang ik hem niet heb kan ik niets plannen. Straks is de zomer voorbij en heb ik mijn fiets nog altijd niet. :evil:

Ik heb veel zin om alles af te zeggen. Ward stelde voor om een vervangfiets aan Tim te vragen maar dat zie ik niet zitten.

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 19:47
door Wouter D
jah, dertien weken vindt ik persoonlijk wel echt veel, en dan te denken dat proes maar twee (of was het drie) weken hefde te wachten op zijn seiran.

over welk stoem onderdeel ging dat eigenlijk?

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 20:02
door Gast
Achtervork, Wouter, kan me niet voorstellen dat een serieus bedrijf zich kan permiteren om een leverachterstand van 13 weken te hebben. Zeker als je weet dat de dolphin toch niet zo'n weinig verkochte fiets is.

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 20:22
door Johan Clerx
Tim kennende denk ik nochthans geen probleem moet zijn om een vervangfiets te krijgen. Zeker niet als de verkoop van je eigen fiets hiermee in het gedrang komt.

Is inderdaad geen schitterende reklame voor Optima. Vooral het feit dat men niet antwoord op jouw vraag is verre van OK.

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 20:25
door Wouter D
tim kan toch één van zijn verhuur-dolphins geven voor je vakantie plannen, of wil je niet op vakantie met een fiets die niet van jou is. anders zal je maar eens naar de concurentie moeten stappen he, de mistral van challenge is vergelijkbaar met de dolphin, ik denk dat manu nog wel een paar exemplaren heeft in zijn gama die wel voor verkoop vatbaar zijn, als je wil, stuur ik manu een aanbevelingsmailtje (of belletje)

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 20:28
door Gast
Ik begrijp dat er lange levertijden zijn voor bepaalde artikelen. Maar als ze zeggen 6 weken ( wat al lang wachten is, maar ok) dan veronderstel ik dat de fiets er is na 6 weken. Levertijd is nu meer dan dubbel zolang als voorzien en dat pik ik niet, zeker als Optima niet de moeite doen om op je mail te antwoorden.

Vrijdag ga ik naar Gilze Rijen in Nederland en passeer ik bijna in Kapellen bij Tim. Heb ik tegen dan nog geen antwoord/levering gekregen, dan vrees ik dat gans de zaak afgeblazen wordt. Ik kan niet blijven wachten.

Bovendien ben ik héél geduldig geweest denk ik

Geplaatst: zo 12 jun 2005, 20:29
door Gast
Dat is het Wouter, ik doe niet graag een reis met materiaal dat niet van mij is. Lijkt onozel, maar dat kan ik niet helpen.

Geplaatst: di 14 jun 2005, 19:38
door wost
Amai, zou zelf ook heel boos zijn.

Geplaatst: di 14 jun 2005, 20:01
door Bruno Van den Bussche
dan heb je nog geen velomobiel besteld...
dat kan pas lang duren...

Geplaatst: di 14 jun 2005, 20:06
door Gast
Akkoord, maar als men zegt levertijd 1 jaar, dan is het 1 jaar. Maar dan mogen ze er geen 2 jaar van maken vind ik.

Geplaatst: di 14 jun 2005, 23:25
door jean peinture
Stoopie schreef:Akkoord, maar als men zegt levertijd 1 jaar, dan is het 1 jaar. Maar dan mogen ze er geen 2 jaar van maken vind ik.
ah nee? :)

achteraf eens zoveel plezier ervan!! geduld is één van de hoeveel deugden? Als ge dat ene keer hebt komt de rest vanzelf... en denk meer dan twee keer na als ge de kuip van optima wilt ruilen voor de alu plaat van challenge, zeker als het voor te reizen is... kies dan voor nazca of zo...

Geplaatst: di 14 jun 2005, 23:29
door Gast
Ik moet toegeven dat ik gecharmeerd was door de Fiero van Nazca, Jean