Brasschaat-Moorslede-Brasschaat

Verslagen over evenementen, toertochten, reizen...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#16 Bericht door Wouter D »

zo beter ward?
Bijlagen
worsten2.JPG
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#17 Bericht door Gast »

:D :D :D

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#18 Bericht door Johan Clerx »

Wat is er mis met Optima Peter?

Denk dat ik ergens iets heb gemist.

Gast

#19 Bericht door Gast »

Ik heb in maart een dolphin besteld, Johan. Levertijd 6 weken. We beginnen nu aan de 13e week en ik heb mijn fiets nog altijd niet.

Heb reeds meerdere malen gebeld met Tim B. Hij krijgt blijkbaar ook geen schot in de zaak en mails rechtstreeks naar Optima zelf blijven zonder antwoord.

De fiets waar ik nu meer rijd WAS verkocht. De koper heeft afgezegd ( wie kan het hem kwalijk nemen). Bovendien ik had een reisje voorzien met de ligfiets naar Sussex in Engeland. Maar zolang ik hem niet heb kan ik niets plannen. Straks is de zomer voorbij en heb ik mijn fiets nog altijd niet. :evil:

Ik heb veel zin om alles af te zeggen. Ward stelde voor om een vervangfiets aan Tim te vragen maar dat zie ik niet zitten.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#20 Bericht door Wouter D »

jah, dertien weken vindt ik persoonlijk wel echt veel, en dan te denken dat proes maar twee (of was het drie) weken hefde te wachten op zijn seiran.

over welk stoem onderdeel ging dat eigenlijk?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#21 Bericht door Gast »

Achtervork, Wouter, kan me niet voorstellen dat een serieus bedrijf zich kan permiteren om een leverachterstand van 13 weken te hebben. Zeker als je weet dat de dolphin toch niet zo'n weinig verkochte fiets is.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#22 Bericht door Johan Clerx »

Tim kennende denk ik nochthans geen probleem moet zijn om een vervangfiets te krijgen. Zeker niet als de verkoop van je eigen fiets hiermee in het gedrang komt.

Is inderdaad geen schitterende reklame voor Optima. Vooral het feit dat men niet antwoord op jouw vraag is verre van OK.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#23 Bericht door Wouter D »

tim kan toch één van zijn verhuur-dolphins geven voor je vakantie plannen, of wil je niet op vakantie met een fiets die niet van jou is. anders zal je maar eens naar de concurentie moeten stappen he, de mistral van challenge is vergelijkbaar met de dolphin, ik denk dat manu nog wel een paar exemplaren heeft in zijn gama die wel voor verkoop vatbaar zijn, als je wil, stuur ik manu een aanbevelingsmailtje (of belletje)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#24 Bericht door Gast »

Ik begrijp dat er lange levertijden zijn voor bepaalde artikelen. Maar als ze zeggen 6 weken ( wat al lang wachten is, maar ok) dan veronderstel ik dat de fiets er is na 6 weken. Levertijd is nu meer dan dubbel zolang als voorzien en dat pik ik niet, zeker als Optima niet de moeite doen om op je mail te antwoorden.

Vrijdag ga ik naar Gilze Rijen in Nederland en passeer ik bijna in Kapellen bij Tim. Heb ik tegen dan nog geen antwoord/levering gekregen, dan vrees ik dat gans de zaak afgeblazen wordt. Ik kan niet blijven wachten.

Bovendien ben ik héél geduldig geweest denk ik

Gast

#25 Bericht door Gast »

Dat is het Wouter, ik doe niet graag een reis met materiaal dat niet van mij is. Lijkt onozel, maar dat kan ik niet helpen.

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#26 Bericht door wost »

Amai, zou zelf ook heel boos zijn.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Bruno Van den Bussche
Helper
Berichten: 276
Lid geworden op: vr 31 okt 2003, 20:11
Postcode: 9250
Fiets: Challenge Twister
Locatie: Reigerstraat 7 9250 Waasmunster
Contacteer:

#27 Bericht door Bruno Van den Bussche »

dan heb je nog geen velomobiel besteld...
dat kan pas lang duren...
Bruno Van den Bussche

Gast

#28 Bericht door Gast »

Akkoord, maar als men zegt levertijd 1 jaar, dan is het 1 jaar. Maar dan mogen ze er geen 2 jaar van maken vind ik.

jean peinture
Neo Prof
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 10 nov 2004, 19:21
Postcode: 3500
Fiets: rans stratus + birdy tour
Locatie: Hasselt
Contacteer:

#29 Bericht door jean peinture »

Stoopie schreef:Akkoord, maar als men zegt levertijd 1 jaar, dan is het 1 jaar. Maar dan mogen ze er geen 2 jaar van maken vind ik.
ah nee? :)

achteraf eens zoveel plezier ervan!! geduld is één van de hoeveel deugden? Als ge dat ene keer hebt komt de rest vanzelf... en denk meer dan twee keer na als ge de kuip van optima wilt ruilen voor de alu plaat van challenge, zeker als het voor te reizen is... kies dan voor nazca of zo...
"De wereld is een boek. Wie niet reist, leest enkel één bladzijde." (Augustinus)

Gast

#30 Bericht door Gast »

Ik moet toegeven dat ik gecharmeerd was door de Fiero van Nazca, Jean

Plaats reactie