Ikzelf ben wel geen e-fietser, maar er zijn er hier op het forum wel een paar die een "extra steuntje" gebruiken en omdat nu "fossielen" te noemen...hmhmmm schreef:..... Voor groepen e-fossielen ......
'k heb al voor minder ...
Ikzelf ben wel geen e-fietser, maar er zijn er hier op het forum wel een paar die een "extra steuntje" gebruiken en omdat nu "fossielen" te noemen...hmhmmm schreef:..... Voor groepen e-fossielen ......
Beetje last van hersenverkalking? Vooroordelen zijn het eerste symptoom. Apropos "asociaal" schrijf je met één 's'.hmmm schreef: Voor groepen e-fossielen of andere trage fietsers toeter/bel ik ruim op voorhand en vertraag ik indien nodig.
Bedankt en aangepast. Er zal inderdaad al sprake zijn van hersenverkalking met zo'n beschamende spelfouten.paulheyndrickx schreef: Beetje last van hersenverkalking? Vooroordelen zijn het eerste symptoom. Apropos "asociaal" schrijf je met één 's'.
Wie kaatst ...
Ik voelde me nochtans vereerdhmmm schreef: Ik ben niet degene die alle elektrische fietsen associeert met "e-fossielen" .
Met alle respect, maar voor een groep vind ik dat onverantwoord. Als je alleen bent zou ik er nog kunnen inkomen. Ook geef ik toe dat het afhangt van de plaats waar je die snelheid rijdt, maar toch gaan jullie "ons ligfietsers" hiermee niet in een goed daglicht stellen. Jammer!hmmm schreef:Helaas zal ik sommigen onder jullie gelijk moeten geven, de kruissnelheid was niet heel erg nauwkeurig bepaald. Na toetsing aan de realiteit en overleg met een ABL-lid bleek al snel dat een kleine verhoging van de snelheid een betere reflectie is van de werkelijkheid en wat leuk fietsen is.
Bij deze gewijzigd naar 40 a 45 km/u, waarbij uitschieters tot en boven 50 km/u zeker niet uit te sluiten zullen zijn.
KOMt helemaal goederde schreef:Fiets gerust, geef maar busse
Ik weet niet welke leeftijd je hebt, maar naar mijn bescheiden mening (en ervaring!) komt het verstand meestal met de jaren!hmmm schreef:Als er al sprake is van een groep, zal deze toch eerder beperkt zijn in omvang. Ik zie niet hoe het aspect van een groep plots zou bepalen dat we de helft trager moeten rijden om het "verantwoord" te kunnen doen.
Naar mijn bescheiden mening zijn het de trage fietsers die "ons ligfietsers" een hoop imagoschade bezorgen .
Enige redelijkheid is hier inderdaad wel op z'n plaats. Wat zou het immers geven als je reactietijd, remtijd en remafstand eens in een berekening giet bij een snelheid van 40-45 km/u? En heeft er iemand al nagedacht welke reeks bewegingen een groep velomobielen maakt die bij zo'n snelheid plotseling geconfronteerd wordt met een onverwacht gegeven?rik schreef:Met alle respect, maar voor een groep vind ik dat onverantwoord. Als je alleen bent zou ik er nog kunnen inkomen. Ook geef ik toe dat het afhangt van de plaats waar je die snelheid rijdt, maar toch gaan jullie "ons ligfietsers" hiermee niet in een goed daglicht stellen. Jammer!
Zie dat je de datum hebt gezet op 11 september. Dat gaat dan zonder mij zijn.Lex schreef:Tijdens mijn verlof (aug) zie ik dat wel zitten.hmmm schreef: Interesse om ook mee te rijden?