Wouter,

Meer informatie en foto's van onze leden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: Wouter,

#46 Bericht door paulheyndrickx »

Hoe zit het met het trike project? Ik merk dat de trike een goede winterfiets kan zijn, mits uitgerust met passende banden en spatborden. Ik doe daar momenteel de meeste km mee. Blijven gaan Wouter.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Wouter,

#47 Bericht door Wouter D »

Voorlopig gaan tuinhuis voor op alle andere projecten. Trike frame is intussen opnieuw gelakt en meerendeel vd onderdelen aangekocht. Maar nog niets gemonteerd.

Heb wel nog de rand waar ik veel geniet van heb. Maas das een halve bukker
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Wouter,

#48 Bericht door Wouter D »

Ik ben er nog, zij het iets minder aanwezig hier op het forum. Mijn ongeval van mei 2018 heeft toch zijn sporen achter gelaten.
vroeger sporen van artrose in knieën en voeten zorgen ervoor dat mijn gemoed niet altijd in de richting van mijn fiets staat, coronaperikelen vorige jaar twee weken geen beweging en nog maande moe.
En verbouwingen die blijven aanslepen demotiveren me om de fiets te nemen of te onderhouden.

Sinds enkele maanden ga ik af en toe weer roetsen. De velomobiel lonkt naar gezelschap en de highbaron hangt in mijn zicht als motivatie om te vermageren...

Intussen haal ik hier in opgelopen achterstand in.

Hopelijk tot binnenkort eens op een toertocht.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
fujin
Helper
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 21:28
Postcode: 2170
Fiets: Mango Plus 283
Locatie: Merksem
Velomobiel: Quest XS090
Contacteer:

Re: Wouter,

#49 Bericht door fujin »

Mijn Mangootje is afgelopen mei op 5 km van uw ongeval aangerand door een bromfietser die zich met zijn kop naar voren in de neus boorde.
Net van verzekeraar goedkeuring om hem te laten repareren.
Mooi om eens er op uit te trekken als Mangootje weer klaar is.
Rustige recreatieve rijder uit Merksem. Heb af en toe in het weekend eens tijd om een paar uurtjes te ontspannen om mijn Fujin.

Plaats reactie