HPV Zomercompetitie 2014

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: HPV Zomercompetitie 2014

#16 Bericht door Wouter D »

het mes snijd natuurlijk van twee kanten, ik weet niet hoe het er tegenwoordig aan toe gaat,
vroeger waren de meeste race-ligfietsers van provincie Antwerpen en Limburg. De meeste wedstrijden waren dan ook in die contreien. op een eenzame wedstrijd in West-Vlaanderen, kwam ook niet alle racers opdagen omdat ze het waarschijnlijk te ver rijden vonden.

we zien het zelfde verschijnsel in de toertochten; een paar enkelingen bevestigen dat naar de andere kant van het land rijden met de auto, gekkenwerk is, zeker als het is om maar een paar uurtjes te fietsen. dan fietsen ze liever in eigen regio.

Met Fish en El Stino uit onze regio, heb je een paar snelle jongens die wel die afstand afleggen, misschien moet je eens proberen afspreken met hun om te carpoolen om naar een wedstrijd te gaan kijken of mee te racen. Ook Lieve en co, en de reservebelgen familie Zaan uit overslag doorkruisen het land wel eens naar een wedstrijd.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

Re: HPV Zomercompetitie 2014

#17 Bericht door graddus »

Volgens mijn zijn Beveren en Wilrijk ook vanuit West-Vlaanderen best nog aan te rijden. Ja, ik vind Peer ook ver, of Zolder. En dat geldt andersom voor mensen van daar die naar hier moeten komen. Je kunt daar een punt van maken, of je kunt die tijd in je verplaatsing steken. Het is nu eenmaal geen sport die je op elke straathoek kunt beoefenen. Tenzij je zelf het initiatief neemt om iets te organiseren en dergelijke initiatieven zijn volgens mij altijd welkom. De kalender voor het zomerseizoen wordt altijd ergens in januari/februari bepaald, zo moeilijk is het niet om daar tussen te komen :D

Gebruikersavatar
DennisTheMenace
Neo Prof
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 0:47
Postcode: 3700
Fiets: M5 CHR
Locatie: Tongeren
Velomobiel: Quest 700| DF-XL
Contacteer:

Re: HPV Zomercompetitie 2014

#18 Bericht door DennisTheMenace »

Voor de wedstrijd van nu zaterdag 20 sept niets bijzonders? Inschrijven en verzekering ter plaatse en helm en kettingwielbescherming verplicht, of moet ik nog aan iets denken.

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

Re: HPV Zomercompetitie 2014

#19 Bericht door toy »

inderdaad, gewoon komen meedoen

Plaats reactie