BK 2013 Hulshout

Planning en opvolging van wedstrijden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
El Stino
Neo Prof
Berichten: 235
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 11:55
Postcode: 8790
Locatie: Waregem
Contacteer:

BK 2013 Hulshout

#1 Bericht door El Stino »

Aangezien het hier zo stilletjes is:
nu zondag te Hulshout: het belgisch kampioenschap !
Het weer zal prachtig zijn, dus allen daarheen om te fietsen of te supporteren !
Zie ook http://www.hpv.be voor de details.
Stijn VDM

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

Re: BK 2013 Hulshout

#2 Bericht door crash-quest-dummy »

een goede reden om mijn achterderailleurkabel (hoeveel punten zijn dat bij scrabble) terug te laten marcheren ...
Stop Fueling Around

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: BK 2013 Hulshout

#3 Bericht door skywise »

crash-quest-dummy schreef:een goede reden om mijn achterderailleurkabel (hoeveel punten zijn dat bij scrabble) terug te laten marcheren ...
Inderdaad, want de competitie zal niet mals zijn: Peter Coppens (Carbon Quest), Gert Loenders (WAW), Erik Marynissen (WAW - jawel hij heeft de Groene van de Karel de Grote Hogeschool in bruikleen omdat zijn eigen nieuwe onderstel nog niet op punt staat), ikzelf (WAW) en ik verwacht ook nog Michael (Strada) en wie weet ook nog Etienne Stienen (Quest). Dus 't zal knokken worden voor een podiumplaats...
Skywise (WAW 558 & 011)

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: BK 2013 Hulshout

#4 Bericht door rik »

skywise schreef:
crash-quest-dummy schreef:een goede reden om mijn achterderailleurkabel (hoeveel punten zijn dat bij scrabble) terug te laten marcheren ...
Inderdaad, want de competitie zal niet mals zijn: Peter Coppens (Carbon Quest), Gert Loenders (WAW), Erik Marynissen (WAW - jawel hij heeft de Groene van de Karel de Grote Hogeschool in bruikleen omdat zijn eigen nieuwe onderstel nog niet op punt staat), ikzelf (WAW) en ik verwacht ook nog Michael (Strada) en wie weet ook nog Etienne Stienen (Quest). Dus 't zal knokken worden voor een podiumplaats...
Michael zit in de lappenmand, maar Etienne heeft mij gezegd dat hij zou meedoen. Succes allemaal, maak er een mooie strijd van! 8)
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: BK 2013 Hulshout

#5 Bericht door Peter J »

skywise schreef: Inderdaad, want de competitie zal niet mals zijn: Peter Coppens (Carbon Quest), Gert Loenders (WAW), Erik Marynissen (WAW - jawel hij heeft de Groene van de Karel de Grote Hogeschool in bruikleen omdat zijn eigen nieuwe onderstel nog niet op punt staat), ikzelf (WAW) en ik verwacht ook nog Michael (Strada) en wie weet ook nog Etienne Stienen (Quest). Dus 't zal knokken worden voor een podiumplaats...
En dan vergeet je Robert-Jan Bakker nog :!: :!: :!:
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: BK 2013 Hulshout

#6 Bericht door skywise »

crash-quest-dummy schreef:een goede reden om mijn achterderailleurkabel (hoeveel punten zijn dat bij scrabble) terug te laten marcheren ...
En moeten we aannemen dat de achterderailleurkabel niet gemarcheerd heeft en dat je er daarom niet bent geraakt? Er was nochtans een opkomst als nooit tevoren: maar liefst 12 velomobielen waarvan er 10 zijn gestart (één toeschouwer en één zonnesteekpiloot) en zeven vóór mij zijn geëindigd (waaronder pa en eerste zoon Volkaert) en dat was niet omdat ik niet in vorm was. Dedju, nog nooit zo hard moeten knokken en dat terwijl mijn 2 andere grootste concurrenten voor de derde plaats van de vorige jaren (marini met ne zonnesteek en michael met een gebroken been) aan de kant stonden en jij er niet was ...
Skywise (WAW 558 & 011)

Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

Re: BK 2013 Hulshout

#7 Bericht door crash-quest-dummy »

Was net voor het verlof. Die derailleur kabel heb ik pas eind augustus vervangen.
Stop Fueling Around

Plaats reactie