Betaalbare eerste ligfiets voor beginner

Informatie en advies voor kandidaat ligfietsers of beginners
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pluisje88
Supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 13:30
Contacteer:

Betaalbare eerste ligfiets voor beginner

#1 Bericht door pluisje88 »

Goedemorgen,

Ik ben nieuw op het forum en nieuw in ligfietsland. Ik heb een aantal weken terug een keer een ligfiets gehuurd, en vond het toch eigenlijk wel erg leuk. Nu zat ik erover te denken om zelf een ligfiets aan te schaffen. Ik ben aan het rondkijken geweest, en kwam een voor mij ideale fiets tegen. De Grasshopper FX. Met name omdat hij vouwbaar is, zou het voor mij de perfecte fiets zijn. We hebben thuis namelijk niet zo veel ruimte en zo kun je hem ook nog eens meenemen in de auto of wat dan ook. Maargoed een minpuntje: de prijs :shock: Ik studeer nog, dus deze is way over budget helaas. We blijven dromen :wink:

Nu Heb ik inmiddels ontdekt dat er niet veel vouwbare fietsen zijn, dus ik denk dat ik dat dan maar los zal moeten laten. het zal voor mij echt een uitprobeersel worden en weet niet eens of ik hem uiteindelijk veel zal gaan gebruiken. Daarom dacht ik erover om eerst met een goedkope tweedehandse te beginnen. Alleen weet ik dus niks van ligfietsen en weet ik dus ook niet waar ik rekening mee moet houden of wat dan ook.

Hebben jullie tips?

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: Betaalbare eerste ligfiets voor beginner

#2 Bericht door Peter J »

Eerst en vooral, welkom op het forum :!:
Een toekomstige ligger is steeds welgekomen, het is fijn te merken dat mensen vrij snel verkocht zijn eens
ze de stap gezet hebben om eens enn ligfiets uit te proberen, het is een virus waar je nooit meer van geneest. :D
Waar moet je op letten, wel... da's een moeilijke... er zijn zoveel verschillende fietsen die allemaal een ander