Wanneer ist genoeg?

Heb je pijnlijke knieen? Een stijve nek? Kortom, ondervind je last tijdens het ligfietsen? Stel hier je vragen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
NL-ligger
Public Relations
Berichten: 886
Lid geworden op: wo 21 sep 2011, 17:15
Postcode: 8244AM
Fiets: Quest
Contacteer:

Re: Wanneer ist genoeg?

#16 Bericht door NL-ligger »

Ja Ronnius dat van mij was wat kort door de bocht, ik ben er goed van op de hoogte dat geen mens gelijk is en op het gebied van stofwisselingssnelheid en bloedsuikerspiegelwisselingen er grote verschillen zijn. Je moet vooral zeker toch luisteren naar je eigen lichaam.
http://quezzzt.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

jan v
Junior
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 09 jun 2010, 17:55
Postcode: 8770
Fiets: joy driver
Locatie: ingelmunster
Contacteer:

Re: Wanneer ist genoeg?

#17 Bericht door jan v »

Normaal rij ik drie maal per week naar mijn werk met de fiets.Met zo een mooi weer als nu doe ik dat dagelijks.
ik vertrek rond zes uur na het eten van een achttal boterhammen en een banaan.Ik kom aan rond 7u 40 na een rit van 45km.De terugrit vat ik aan na het eten van een drietal sneden peperkoek.Een snelheidsmeter heb ik niet mijn lichaam zegt zelf wel wat kan en niet kan.
Laatst gewijzigd door jan v op wo 28 mar 2012, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Wanneer ist genoeg?

#18 Bericht door Ronnius »

NL-ligger schreef:Ja Ronnius dat van mij was wat kort door de bocht, ik ben er goed van op de hoogte dat geen mens gelijk is en op het gebied van stofwisselingssnelheid en bloedsuikerspiegelwisselingen er grote verschillen zijn. Je moet vooral zeker toch luisteren naar je eigen lichaam.
Ik ken er wel die in de ochtendshift pas beginnen te eten om 11 uur (ze komen wel met de auto).
En ik ken ook mensen die 20 km gaan fietsen in de ochtend voor ze ontbijten en daarna gaan werken (om de hoek).
Ik weet dus dat het allemaal kan, alleen met mijn eigen ervaring is moeilijk te begrijpen hoe ze dat uithouden.

Maar t'is zoals je schrijft, iedereen moet naar zijn eigen lichaam luisteren.
Want hoe gelijk ze allemaal zijn, er is geeneen gelijk aan een ander.
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Plaats reactie