WAW94

Meld hier als je fiets gestolen is.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: WAW94 (of was't 97)

#31 Bericht door skywise »

Edje schreef:
Peter J schreef:Ik had na de aankoop van mijn Milan het idee hem uit te rusten met
een track&trace systeem... na wat er nu gebeurd is met de WAW
van Ben vraag ik me af of het niet wel degelijk de moeite is de Milan
hiermee uit te rusten....
Moe tje eerst is proberen of je in de "carbonnen"Milan gps ontvangst hebt anders heeft dat ook niet veel zin he Peter, uw tracesysteem langsbuiten hangen heeft ook niet veel zin :?
Mijn GPS werkt in mijn carbon-kevlar WAW ook met het kapje erop...
Laatst gewijzigd door skywise op zo 14 nov 2010, 23:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Skywise (WAW 558 & 011)

Bram Mouton
Public Relations
Berichten: 796
Lid geworden op: do 29 apr 2010, 20:22
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Alizé
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: WAW94

#32 Bericht door Bram Mouton »

Bij interesse voor track&trace; Geo Dynamics in Kuurne plaatst deze, batterij gaat min 3 weken mee en dient dan opgeladen te worden via 12V, track&trace met permanente bijstand en sturing van politie...

Gebruikersavatar
FrodoriC
pechvogel van de maand
Berichten: 674
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 17:55
Postcode: 9000
Fiets: WAW003
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: WAW94

#33 Bericht door FrodoriC »

hmm met 2 man opheffen is nu ook wel niet waar, met zo een nieuw model dan nog! de mijne woog 41kg toen ik hem op de trappen meenam in het station. Maar ik sluit niet uit dat ze met meerdere waren.

Veel succes met terugvinden, ik kijk alleszins ook uit :!:
(1)WAW003 (matzwart) *upgraded* new frame/red springs/wheels/driveline
(2)Challenge Hurricane (Groen)
(3)Tandemligfiets (ev. TE HUUR) (Lichtblauw) -moet weg-

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: WAW94

#34 Bericht door eeuwige reiziger »

ward schreef:Stond vandaag ik de krant DE Morgen.
gestolen waw0001.jpg
Dat je eigen bezittingen gestolen worden, is al pokke erg; maar dat je dan ook nog eens vermoedt dat het door bekenden is gebeurd, maakt het nog veel erger!
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: WAW94

#35 Bericht door renaat »

Er staat zels een artikeltje over in de regionale pagina's van de Standaard. Kwaliteitskrant hé :-)
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=QL322NLT
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: WAW94

#36 Bericht door ward »

renaat schreef:Er staat zels een artikeltje over in de regionale pagina's van de Standaard. Kwaliteitskrant hé :-)
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=QL322NLT
Hier is de fiets al 2500€ duurder geworden en is er al een dief bij gekomen. :shock:

ossi
Helper
Berichten: 298
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 22:31
Postcode: 2920
Locatie: kalmthout
Contacteer:

Re: WAW94

#37 Bericht door ossi »

ward schreef:
renaat schreef:Er staat zels een artikeltje over in de regionale pagina's van de Standaard. Kwaliteitskrant hé :-)
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=QL322NLT
Hier is de fiets al 2500€ duurder geworden en is er al een dief bij gekomen. :shock:
En rijdt je 70 km/h op je sokken... :^o

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: WAW94

#38 Bericht door eeuwige reiziger »

ward schreef:Hier is de fiets al 2500€ duurder geworden en is er al een dief bij gekomen. :shock:
Al weet ik uit eigen ervaring dat journalisten soms schaamteloos uitspraken van mensen in de door hen gewenste richting 'bijwerken', toch durf ik me afvragen of we niet een beetje voorzichtig moeten zijn met het vermelden van de kostprijs van een velomobiel. Als sommige mensen met minder fraaie bedoelingen dergelijke bedragen in de krant lezen, brengt dat hen misschien op ideeën. Ik weet het niet, hoor, maar het is slechts een gedachte die in me opkomt.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: WAW94

#39 Bericht door ward »

eeuwige reiziger schreef:
ward schreef:Hier is de fiets al 2500€ duurder geworden en is er al een dief bij gekomen. :shock:
Al weet ik uit eigen ervaring dat journalisten soms schaamteloos uitspraken van mensen in de door hen gewenste richting 'bijwerken', toch durf ik me afvragen of we niet een beetje voorzichtig moeten zijn met het vermelden van de kostprijs van een velomobiel. Als sommige mensen met minder fraaie bedoelingen dergelijke bedragen in de krant lezen, brengt dat hen misschien op ideeën. Ik weet het niet, hoor, maar het is slechts een gedachte die in me opkomt.
eeuwige reiziger je hebt daar een punt maar die prijzen stonden wel in (kwaliteits kranten) en kwamen niet uit onze mond altans toch niet uit de mijne. :wink:
En heerlijk gezegt vind ik het toch wel wat roekeloos van Ben om zo'n dure fiets in je voortuin of oprit te zetten dan zette ik liever mijn auto buiten op de oprit op slot en die waw in de garage binnen ik vind het een beetje de kat bij de melk zetten,
natuurlijk moeten ze met hun poten van een ander zijn gerief afblijven maar ja dat is wishful thinking want dan waren er geen dieven meer. #-o

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Re: WAW94

#40 Bericht door marksje »

ward schreef:......
En heerlijk gezegt vind ik het toch wel wat roekeloos van Ben om zo'n dure fiets in je voortuin of oprit te zetten dan zette ik liever mijn auto buiten op de oprit op slot en die waw in de garage binnen ik vind het een beetje de kat bij de melk zetten,
natuurlijk moeten ze met hun poten van een ander zijn gerief afblijven maar ja dat is wishful thinking want dan waren er geen dieven meer. #-o
toch eventjes het vingertje.
Politieles één : verhoor van een slachtoffer van een diefstal.
Maak het slachtoffer van een diefstal niet tot dader door hem te zeggen dat hij maar zo stom niet moest zijn om dat ding daar te zetten [-X
Denkt ge dat je auto veilig op je oprit staat ? [-X
Laat ons allen uitkijken en hopen dat deze WAW vlug hier of daar gezien wordt.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: WAW94

#41 Bericht door eeuwige reiziger »

marksje schreef:toch eventjes het vingertje.
Politieles één : verhoor van een slachtoffer van een diefstal.
Maak het slachtoffer van een diefstal niet tot dader door hem te zeggen dat hij maar zo stom niet moest zijn om dat ding daar te zetten [-X
Inderdaad. Veiligheid en het daarbij horend gevoel zijn bijzonder belangrijk. Ik denk dan altijd met een zeker heimwee terug aan mijn kindertijd en jeugd in ons dorp: onze achterdeur was tijdens de dag nooit gesloten; mensen kwamen steeds langs de achterdeur en het was er de zoete inval; een auto kon je ongesloten aan de straatkant zetten; als je iets op straat verloor, kwamen mensen het terugbrengen (want in ons dorp waren er altijd ogen en oren die je in de gaten hielden)... Die veilige zekerheid was toen echt iets vanzelfsprekend.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: WAW94

#42 Bericht door ward »

marksje schreef:
ward schreef:......
En heerlijk gezegt vind ik het toch wel wat roekeloos van Ben om zo'n dure fiets in je voortuin of oprit te zetten dan zette ik liever mijn auto buiten op de oprit op slot en die waw in de garage binnen ik vind het een beetje de kat bij de melk zetten,
natuurlijk moeten ze met hun poten van een ander zijn gerief afblijven maar ja dat is wishful thinking want dan waren er geen dieven meer. #-o
toch eventjes het vingertje.
Politieles één : verhoor van een slachtoffer van een diefstal.
Maak het slachtoffer van een diefstal niet tot dader door hem te zeggen dat hij maar zo stom niet moest zijn om dat ding daar te zetten [-X
Denkt ge dat je auto veilig op je oprit staat ? [-X
Laat ons allen uitkijken en hopen dat deze WAW vlug hier of daar gezien wordt.
marksje dat Ben stom is heb ik niet gezegt wel wat roekeloos naar mijn gevoel waarmee ik hem zeker niet als onrechtstreekse dader wil veroordelen maar ik wil altijd de uitdaging aangaan wat het snelst verdwenen zal zijn je auto of je velomobiel voor de deur.Hier bij ons in de wijk staat menig auto op straat of oprit en daar heb ik er in 30 jaar nog geen één van weten verdwijnen maar aanhangwagens die zelfs op slot lagen des te meer om maar een voorbeeld te geven. :roll:

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: WAW94

#43 Bericht door ward »

eeuwige reiziger schreef:
Inderdaad. Veiligheid en het daarbij horend gevoel zijn bijzonder belangrijk. Ik denk dan altijd met een zeker heimwee terug aan mijn kindertijd en jeugd in ons dorp: onze achterdeur was tijdens de dag nooit gesloten; mensen kwamen steeds langs de achterdeur en het was er de zoete inval; een auto kon je ongesloten aan de straatkant zetten; als je iets op straat verloor, kwamen mensen het terugbrengen (want in ons dorp waren er altijd ogen en oren die je in de gaten hielden)... Die veilige zekerheid was toen echt iets vanzelfsprekend.
Neem nu Amerika en Cannada twee buurlanden in Amerika iedere seconde van de dag worden daar meerdere personen beroofd en vermoord alles moet je er achter tralies wegsteken te veel vuurwapens zeggen ze dan, in cannada zijn er minstens evenveel vuurwapens onder de bevolking misschien zelfs meer en toch is misdaad daar zo goed als onbestaande zelfs in de grotere steden en niemand doet daar zijn deur op slot en dat zijn geen leugens want ik heb het met eigen ogen gezien iedere voordeur is daar los en kan je zo binnen stappen.Leg dat maar eens uit. :wink:

ward

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: WAW94

#44 Bericht door slangetje »

eeuwige reiziger schreef:toch durf ik me afvragen of we niet een beetje voorzichtig moeten zijn met het vermelden van de kostprijs van een velomobiel.
Heb dat de voorbije dagen ook al gehoord. Zelfs al reacties gehad van 'dat ding is 7 000 + waard, hoe heb jij dat betaald?' Van mensen die ik behoorlijk goed ken. Tja, je woont dan ook in een kleine stad en ze pieken zo ongeveer hetzelfde model van de jouwe...
Als je mensen laat gokken komen ze hooguit op 3 000 uit. Meestal geef ik ze gewoon gelijk met 'ja zo iets'.

De andere kant is natuurlijk wel dat mensen niet snappen dat je er zo'n spel van maakt, tot ze beseffen hoeveel die fiets waard is...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
CapoJan
General Manager
Berichten: 2568
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 12:53
Postcode: 9050
Fiets: Flevobike E-Orca + Thorax eTangens
Locatie: Gent (Gentbrugge)
Velomobiel: Flevobike E-Orca 201
Contacteer:

Re: WAW94

#45 Bericht door CapoJan »

ward schreef:
eeuwige reiziger schreef:
ward schreef:Hier is de fiets al 2500€ duurder geworden en is er al een dief bij gekomen. :shock:
Al weet ik uit eigen ervaring dat journalisten soms schaamteloos uitspraken van mensen in de door hen gewenste richting 'bijwerken', toch durf ik me afvragen of we niet een beetje voorzichtig moeten zijn met het vermelden van de kostprijs van een velomobiel. Als sommige mensen met minder fraaie bedoelingen dergelijke bedragen in de krant lezen, brengt dat hen misschien op ideeën. Ik weet het niet, hoor, maar het is slechts een gedachte die in me opkomt.
eeuwige reiziger je hebt daar een punt maar die prijzen stonden wel in (kwaliteits kranten) en kwamen niet uit onze mond altans toch niet uit de mijne. :wink:
En heerlijk gezegt vind ik het toch wel wat roekeloos van Ben om zo'n dure fiets in je voortuin of oprit te zetten dan zette ik liever mijn auto buiten op de oprit op slot en die waw in de garage binnen ik vind het een beetje de kat bij de melk zetten,
natuurlijk moeten ze met hun poten van een ander zijn gerief afblijven maar ja dat is wishful thinking want dan waren er geen dieven meer. #-o
Ward, hoe weet jij of Ben een garage heeft ? Misschien woont hij in een klein rijhuisje en is er geen andere mogelijkheid ? Of zeg je dan "dan moet je maar geen zo'n dure fiets kopen" ? Hij stond in de voortuin, lees ik, maar op slot en onder een zeil... Zeker niet open en bloot met een bordje "neem mij mee alsjeblieft".
Het is diegene die de WAW stal die in fout is, niet de eigenaar, toch ?
Flevobike E-Orca - Thorax eTangens - Nazca ePaseo
http://metdefietsonderweg.blogspot.com

Plaats reactie