tweemaandelijkse tocht zondag 8 augustus in Gavere

Planning en voorstellen van toertochten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

Re: tweemaandelijkse tocht zondag 8 augustus in Gavere

#31 Bericht door GeertJ »

eeuwige reiziger schreef:Ja, ik geef het toe: ik ben jaloers! Niet dat ik niet graag op familiefeestjes ben, maar als ik mag kiezen, doe ik toch liever een toertocht - zelfs al links en rechts zigzaggend :mrgreen: - dan me vol te proppen met taart en andere lekkernijen zoals vandaag bij ons op het programma stond.

En sorry, Geert, als ik vrijdag de snelheid iets te veel de hoogte in joeg. Bij de komende voorbereidingstocht beloof ik de parkeerrem van de Versatile op te zetten. Of een valscherm achteraan te hangen... #-o :wink:
Geen probleem Stefaan, twas allemaal de schuld van die bukkers die ons altijd komen uitdagen :) :D :D , maar niet te min, die parkeerrem lijkt me toch geen slecht idee :twisted:
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Filip
chauffeur
Berichten: 1151
Lid geworden op: zo 11 sep 2005, 18:08
Postcode: 9032
Fiets: Challenge Fujin XS Sport
Locatie: Wondelgem (Gent)
Contacteer:

Re: tweemaandelijkse tocht zondag 8 augustus in Gavere

#32 Bericht door Filip »

Leuke tocht, aan het tempo van de verloren geredenen, of de 'Dwaalders' - Categorie D dus.
Ook plezant om eens goe' door te sjezen, en we wachten toch altijd op de laatste aan elke afslag.

Maar ik denk dat het wel de bedoeling is dat we voortschrijven op het nieuwe overgezette forum
zie http://gentseliggers.net/forum2/viewtop ... 0227#90227

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

Re: tweemaandelijkse tocht zondag 8 augustus in Gavere

#33 Bericht door GeertJ »

Filip schreef:Leuke tocht, aan het tempo van de verloren geredenen, of de 'Dwaalders' - Categorie D dus.
Ook plezant om eens goe' door te sjezen, en we wachten toch altijd op de laatste aan elke afslag.

Maar ik denk dat het wel de bedoeling is dat we voortschrijven op het nieuwe overgezette forum
zie http://gentseliggers.net/forum2/viewtop ... 0227#90227
Dit is het nieuwe forum Filip :wink:
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
cobe
Junior
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 31 mar 2010, 19:48
Postcode: 9050
Fiets: optima dragon
Locatie: Ledeberg (Gent)
Contacteer:

Re: tweemaandelijkse tocht zondag 8 augustus in Gavere

#34 Bericht door cobe »

Lekker cross-country tochtje, met een uitgebreid palet aan verschillende ondergronden. Eventjes tegen de vlakte gegaan maar dat was blijkbaar om dat ik geen handschoenen droeg. Vreemde redenering maar ik zal het maar geloven.
Verder weet ik nu al helemaal niet meer wat links en rechts is, en ik was er al geen held in. (zelfs vooruit en achteruit zijn me niet meer helemaal duidelijk. :D )
De tocht afgesloten op den bato sur l'esco, met een verrukkelijk pittoresk en feeëriek uitzicht op de plaatselijke schroot handen maar het locale bier " Valeir" bood enige afleiding.
Hoe sterk is de eenzame ligger
die languitgestrekt in zijn zetel
tegen de wind
zichzelf een weg baant?

Gebruikersavatar
Piet Piraat
Helper
Berichten: 308
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:55
Postcode: 9000
Fiets: M5 Shockproof
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: tweemaandelijkse tocht zondag 8 augustus in Gavere

#35 Bericht door Piet Piraat »

Opnieuw een gezellig ritje!

http://www.youtube.com/watch?v=BeeZqmyaImM

Plaats reactie