toerke zeeland

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
jako
Supporter
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 13 jul 2008, 0:14
Postcode: 9506
Locatie: zandbergen
Contacteer:

toerke zeeland

#1 Bericht door jako »

zaterdag niet zo heel veel zin om naar CV te gaan (te ver, te veel files, ...) dus gisteren dan maar een toerke zeeland gedaan.
de 2 liggers (van mijn vrouwke en mezelf) in de wagen en tot in breskens. daar de overzet genomen en een fantastische dag beleefd langs fantastische nederlandse fietspaden door duin en polders.
al bij al hadden we op het einde van de dag 180 km in de beentjes zitten.....
voor de liefhebbers is de track (gpx) beschikbaar.

en wie ijsjes lust (cfr. Ros-Leirekenstoer van 29 mei) is ijssalon Capri in zierikzee een echte aanrader.... eerst 3 bollen mango-citroen-kaneel en daarna nog es 2 bollen citroen.... de volgende kilometers gingen eens zo rap .

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#2 Bericht door Wouter D »

mooi mooi,
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: toerke zeeland

#3 Bericht door eeuwige reiziger »

jako schreef:... langs fantastische nederlandse fietspaden door duin en polders.
Hoe durf je! Ons zo'n hunkerend gevoel geven, want ja, Nederlandse fietspaden doen me denken aan puur fietsgenot... :wink: Nu, het geasfalteerd Leirekenspad was toch ook wel heel aangenaam, niet?!
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie