Brevetten 2010

Planning en voorstellen van toertochten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#16 Bericht door slangetje »

Als je op de uitslagen kijkt, merk je dat er zijn die bij club 'nvHPV' hebben. Dus veronderstel ik dat HPV ook volstaat.
Als je in nl wedstrijden wilt rijden (bij nvhpv), is lidmaatschap bij HPV België voldoende...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#17 Bericht door slangetje »

HPV schreef:Onze verzekering is voor onze organisaties. Als je een randonnee gaat rijden stelt de organisatie zich in regel met de basisperincipes van een verzekering. Als je hun regels leest moet je zelf zorgen voor eigen verzekering. Enkele jaren terug waren er leden die meereden met een 200 km en die hadden zich daarvoor lid gemaakt van een Belgische lageafstandsfietsclub, kost 5 euro maar dan mpet je nog een persoonlijke verzekering afsluiten. Kijk eens op www.randonneurs.be. Geen van de verzekeringen (Ethias, Sportivak, wbv, vwb) dekt deze brevetten. Maar elke verzekering kan een polis op maat maken
Op randonneurs.be vind ik niet veel meer, maar kijk 2 posts hoger waar je wel info kan vinden...

Tot zo ver mijn bedrage in het zot gebeuren van kilometers maken. (en nu trappen maar).

Mireille
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#18 Bericht door Wouter D »

ik weet zeker dat VBR wel in orde is kwa verzekering, VBR is de vlaamse afdeling van BBR dewelke de nationale bond voor lange afstandsbrevetten is.

sinds zij op vlaams vlak samen werken met VWB zal VWB dus ook in orde zijn, als je deze vraag stelt aan je contactpersoon bij randonnneurs zal hij dit waarschijnlijk bevestigen
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#19 Bericht door slangetje »

Een gewone "familiale verzekering" volstaat al om deel te nemen. Als je lid bent van de vlaamse wielerbond is er ook geen probleem.

Volgens Randoneurs Vlaanderen...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#20 Bericht door Wouter D »

alee vooruit, dan zal het voor de meeste wel in orde zijn he
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie