Kalendertocht januari 2005/ligfietsnocturne/nieuwjaarsborrel

Planning en voorstellen van toertochten

De nieuwjaarsborreltocht, wat doen we ermee?

Ik ga helemaal voor het voorstel van Marc
14
88%
Ik zie die borrel wel zitten, maar die nachttocht niet
1
6%
Nacht, avond zul je bedoelen, maar ik wil graag nuchter naar huis
1
6%
Ik heb een veel beter idee, namelijk:
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 16

Bericht
Auteur
Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#46 Bericht door Ward De Meyer »

Hey Graddus, den 8ste komt in zicht dus vroeg ik me af wat de overnachters moeten meepakken...


Groeten,
Wawrd
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#47 Bericht door Wouter D »

ward, wat ze moeten meenemen weet ik niet echt, maar ik heb een vermoeden:

- hun fiets
- ev. slaapzakske
- en een fles water (meerderjarigen mogen ook jenever meebrengen)

marc zal wel zeggen of ik juist ben of niet.
zou natuurlijk ook kunnen dat hij zorgt voor den drank dat we erna gewoon de kosten delen he.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#48 Bericht door Ward De Meyer »

Wouter schreef: - en een fles water (meerderjarigen mogen ook jenever meebrengen)
Probeerde daar weer iet me te zeggen???? trouwens water hielp toch nie ze! (3liter water gedronken en ik loop nog steeds scheef :oops: )
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#49 Bericht door Wouter D »

of dat niet hielp, volgende keer probeer je gans de avond op water, als je dan nog scheef loopt, dan kan zelfs een dokter er niets meer aan doen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#50 Bericht door Ward De Meyer »

euh hoelang gaat dien tocht nu eigenlijk zijn of spitsen we ons vooral toe op de jenever :wink:
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#51 Bericht door graddus »

Ik zal vanavond als ik weer thuis ben van den boulot een en ander eens concetiseren hoor gasten. In alle geval denk ik aan een tochtje van zo'n 35 a 40 km, ofwel een uurtje of twee fietsen, daarna het verzieken van de conditie door negatieve bloeddoping in de vorm van overmatig alcoholgebruik.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#52 Bericht door Duckjibepete »

Marc, ik kom samen met Ronny en Dirk, onzen bioloog met zijnen paardestaart. Maar één van die twee heeft geen slaapplaats. Ik kan maar met twee slapen in mijne kamper.
ride to live, live to ride

Greet
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 10:01
Fiets: Challenge hurricane mini
Locatie: Antwerpen/ Nijlen
Contacteer:

#53 Bericht door Greet »

yeaaaah, heb vandaag men uurtjes gekregen op werk en dus normaal gezien heb ik vroege late... wat dus inhoud dat ik meekan:)
Ik kan dus wel niet mee naar die wedstrijd en moet vroeg genoeg terug huiswaarts trekken, maar dat zal wel lukken he.

Als er dus nog een plekje is blijf ik ook slapen

Groetjes Greet

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#54 Bericht door graddus »

Is het mogelijk dat iedereen die zich aanmeld om te komen ook even de poll aanvinkt, kwestie van makkelijk te kunnen zien met hoeveel we gaan zijn.

Greet
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 10:01
Fiets: Challenge hurricane mini
Locatie: Antwerpen/ Nijlen
Contacteer:

#55 Bericht door Greet »

Stem is uitgebracht

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#56 Bericht door graddus »

Dan zal ik nu eindelijk de langverwachte routebeschrijving en organisatieplannen eens uit de doeken doen. Voor het eerste, zie de bijlage, voor het tweede, awel lees gewoon verder... :roll:

Het plan is als volgt:

Rond half acht samenkomen te mijnent voor een klein aperitiefje.

Vervolgens omstreeks acht uur onze avondlijke fietstocht in den duister voor de liefhebbers, reken op ongeveer 35 a 40 km, ofwel een uur of twee fietsen, gezien den duister en vooral het bedoelde plezier.

Bij terugkomst aan het vertrekpunt zal ik een snackske voor de hongerigen onder ons voorzien (denk aan ee spaghettike, oops eventuele niet vleeseters, laat u even horen aub), tijdens en na hetwelke wij het op een nieuwjaarsborrelen kunnen zetten.

Naar gelang het weer kunnen we kiezen of we dit buiten bij kampvuur ofwel binnen bij de kachel doen, alle opties staan open. Ik zal voor het aperitief en het eten zorgen, ik hoop dat ieder van jullie er voor open staat iets mee te brengen om mee te borrelen (best wat ge zelf graag drinkt vaneigens).

Wat de overblijvers betreft, ik heb minimaal acht slaapplaatsen in de aanbieding (qua matras). Zij die op de fiets komen kunnen ook wel van een dekentje voorzien worden, maar ik wil graag vragen aan de mensen die met de auto komen om een slaapzakske te voorzien. De mensen die tot nu toe hebben gereageerd op mijn verzoek hun overnachting te melden is er zeker plaats. En de herberg is nog niet vol mensen! Dan kan ik alleen mijn oproep om je ook even in de bovenstaande poll aan te melden indien je dit nog niet hebt gedaan herhalen en mij verder verkneukelen in de voorpret.

gr.
Marc
Bijlagen
route naar overslag2.doc
(23.5 KiB) 199 keer gedownload

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#57 Bericht door graddus »

En dan nog even de deelnemerslijst tot nu toe, zie je je naam er niet tussenstaan, geef dan een gil, sta je er tussen maar steekt er iemand stokken in uw wielen, probeer dan eerst die iemand zachthandig onklaar te maken en laat in het uiterste geval even weten dat uw plannen veranderd zijn. (even terzijde, een s achter uw naam betekent dat ge een slaapplaats gereserveerd hebt, het vraagteken geeft mijn twijfel hierover weer).

Wim
Wouter s
El Stino
Brechtix s
Luc Willaert
Ward s
Greet s
Marini
Eddy
Mattn
JWN s
Peter s
Patrick
FrankII
Ronny s
Dirk s


was ik mezelf toch wel vergeten zeker

graddus
Dries s
Laatst gewijzigd door graddus op za 08 jan 2005, 16:51, 7 keer totaal gewijzigd.

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#58 Bericht door Ward De Meyer »

Zijn er eigenlijk nog mensen die vanuit Apen met de fiets vertrekken?(het wordt precies een zeldzaamheid :D )
Optima Stinger EX met Aeropunt

Greet
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 10:01
Fiets: Challenge hurricane mini
Locatie: Antwerpen/ Nijlen
Contacteer:

#59 Bericht door Greet »

hey dat ziet er een leuk groepje uit! Ik hoop op goed weer want dat kampvuurtje lijkt me super:)

Hey ward Ik wist eigenlijk niet dat je met de fiets ging. Had het forum wat beter moeten volgen denk ik.
Ik ben een tijdje aan het twijfelen geweest om met de fiets te gaan maar dan uiteindelijk mij toch bedacht en rijd ik met Johan mee met de auto.

Tot zaterdag
Groetjes Greet

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#60 Bericht door Wouter D »

ward ik ga met de fiets hoor, maar ja, zijt ge vet mee zeker?
anders waw bj dries komen zetten en vragen of ie tegen dan een versterkinkje aan brengt in de top van e neus, in die van de waw ook. :P

marc, zet bij mij ook maar een s voor de zekerheid, dan kan ik me desgewenst nog steeds bedenken als ik wil.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gesloten