Kalendertocht Nobelroute zaterdag 11 december 2004

Planning en voorstellen van toertochten

Kalendertocht december, de Nobelroute, wie rijdt er mee?

Ja, want ik heb er verschrikkelijk spijt van dat ik er in november niet bij was
5
42%
Ja, want ik vond het in november ook al zo leuk
2
17%
Nee sorry, ik mag niet van mijn partner, december is te koud, mijn fiets heeft watervrees, ik weet niet waar sint gilles waas ligt etc. etc. etc.
5
42%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#31 Bericht door graddus »

Heb zojuist een planneke en een routebeschrijving naar het startpunt toegevoegd aan het eerste bericht uit dit topic. Ben daarnaast gestuit op een toch wel grove fout mijnerzijds. Zoals blijkbaar nog niemand had opgemerkt stond er 'Zaterdag 12 december'. Het is dus wel degelijk Zaterdag, maar dus wel op 11 december!!!

PS, willen de mensen die meegaan zeker even de poll invullen!

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#32 Bericht door marini »

dejue ik dacht da ge zondag bedoelde
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#33 Bericht door Duckjibepete »

:idea: Omdat er nu al redelijk veel over gediscussieerd is op deze site wil ik graag een beetje duidelijkheid brengen over wat er nu juist gaat gebeuren en waarom i.v.m. de nieuwe site die gaat opgericht worden.
de naam van de nieuwe site is www.toerclub.be zoals de naam al doet vermoeden is deze site een punt waar alle toertochten op kunnen komen. Om te beginnen zouden we zelf een soort toerclub in antwerpen willen oprichten op deze site. omdat er nu al regelmatig toertochten gehouden worden in het antwerpse hebben we deze mensen die volgens ons de drijvende krachten hierachter waren gecontacteerd met de bedoeling ze een site te geven waarop ook nieuwe toerders hun zullen vinden wat op de moment voor veel mensen niet vanzelfsprekend is.

wat hier blijkbaar een beetje gedacht wordt is dat we van plan zijn een nieuw forum te maken, dit is dus absoluut niet de bedoeling, dit is een goed forum dus waarom een tweede? (een paar veranderingen zouden uiteraard wel welkom zijn maar rome is ook niet op één dag gbouwd)

op toerclub.be zal dus komen: een agenda, een gastenboek, een plaats voor geregistreerde gebruikers om voorstellen te doen voor nieuwe tochten. een plaats waar foto's gezet kunnen worden en waarbij bij elke foto iedereen commentaar kan bijschrijven, eventueel kunnen er nog dingen bijkomen, dat moet nog verder uitgewerkt worden.

wat er dus niet op komt is een gelijkaardig forum zoals dit.

in de toekomst zouden we graag ook links zien op deze site naar andere regionale toerclubs over heel belgië, eventueel (en zelfs graag) kan elke club een paar paginas aanmaken op deze site en de agenda zal altijd over gans belgië gaan zodat je altijd weet waar er tochten gehouden worden

Als laatste ook nog belangrijk om te weten dat toerclub.be een ofhankelijke site zal zijn, wel komt er een reclamebanner op waarvoor ook elk bedrijf of winkel in aanmerking komt om hier reclame te maken

ik hoop dat bij deze de plannen voor de antwerpse toerclub en de bijhorende site duidelijk zijn, als er mensen zijn uit het antwerpse die hieraan willen meewerken kunnen ze ward of mij contacteren

groeten, tim :?:

:shock: Wat betekend dit??? :shock:
Kijken onder de rubriek 'andere'!

hang loose, Peter

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#34 Bericht door graddus »

Mannekes, ik hoor veel mensen zeggen dat ze gaan komen morgen, maar ik zie nog maar drie aanmeldingen in de poll... Laat ons niet in de steek he, het wordt een schone dag om te fietsen morgen.

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#35 Bericht door marini »

ik koom vanuit antwerpen
met nog volk hoop ik
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#36 Bericht door wost »

'kzal er niet zijn jongens, sorry.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#37 Bericht door graddus »

Het is geschied, verslagje en foto's in dit topic:

http://www.gentseliggers.net/viewtopic. ... 7&start=15

Deze gaat vast op slot.

Gesloten