Ongelukje Jonathan !

Heb je pijnlijke knieen? Een stijve nek? Kortom, ondervind je last tijdens het ligfietsen? Stel hier je vragen
Bericht
Auteur
BartC
Kopman
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 22:23
Postcode: 3545
Fiets: Optima Stinger
Locatie: Halen
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#16 Bericht door BartC »

Awel, veel beterschap zou ik zo zeggen... en zeker veel sterkte!
Lig je nog in het ziekenhuis, of hebben ze je al laten gaan?
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#17 Bericht door skywise »

Zoals gewoonlijk lees ik dit soort van berichten bijna als laatste, maar dus ook van mij veel en vooral snel beterschap gewenst!
Skywise (WAW 558 & 011)

Stijnsmb
Belofte
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 29 aug 2007, 16:18
Contacteer:

#18 Bericht door Stijnsmb »

BTW Johan, probeer altijd positief te blijven denken. Dat is al heel veel waard. Als het je even niet afgaat, wees dan blij met wat je hebt en sta even stil bij wat het had kúnnen zijn. Ik weet het, het is gemakkelijk gezegd, maar toch...


Stijn
Voorlopig nog zonder ligfiets... Challenge Fujin beviel enorm na testrit.

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#19 Bericht door quattrovelootje »

BartC schreef:Lig je nog in het ziekenhuis, of hebben ze je al laten gaan?
Nee, hij ligt gelukkig thuis ! Stel je voor dat je met zo'n corset aan ook nog eens in het ziekenhuis zou moeten blijven :shock: !

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
fred101060
kmvreter v/d maand
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 06 apr 2005, 18:10
Locatie: purmerend
Contacteer:

#20 Bericht door fred101060 »

Spreek uit ervaring stil zitten is niet ons ding.......... maar voor in de toekomst er is geen beter middel om terug te komen dan een ligger.........

Kan je wel de gehele tour de france bekijken...

Fred
www.kingstar.nl
mijn sponsor

KarelJ
Helper
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 9:30
Postcode: 9800
Fiets: Ice Sprint X
Locatie: Deinze
Contacteer:

#21 Bericht door KarelJ »

skywise schreef:Zoals gewoonlijk lees ik dit soort van berichten bijna als laatste, maar dus ook van mij veel en vooral snel beterschap gewenst!
Inderdaad "bijna als laatste", ik ben toch serieus verschoten als ik het las. Ik heb het nogal druk gehad de laatste weken, maar nu ik dit lees...

Amai, Jonathan, ik wens je veel beterschap en probeer in gedachten te houden dat je geluk gehad hebt en laat dit helpen om (nog) meer van het leven te genieten.
Een aantal maanden geleden is een directe collega ook al op het nippertje ontsnapt aan de dood (hersenvliesontsteking, ongelofelijk hoe een mens op een paar uur tijd er bijna van tussen kan zijn)
Het is absoluut niet leuk, maar het doet een mens wel eens stil staan bij de waarde van het leven. Ik ben sowieso de laatste jaren al meer van het leven gaan genieten, maar toch blijft het in mijn natuur zitten om mij op te winden in soms belachelijke zaken.

jonathan

#22 Bericht door jonathan »

fred101060 schreef:Spreek uit ervaring stil zitten is niet ons ding.......... maar voor in de toekomst er is geen beter middel om terug te komen dan een ligger.........

Kan je wel de gehele tour de france bekijken...

Fred
EN de dauphine!!

Merci allemaal, doet deugd!!!

Gebruikersavatar
Mysterio
Helper
Berichten: 419
Lid geworden op: do 26 jan 2006, 23:19
Postcode: 9990
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: Maldegem
Contacteer:

#23 Bericht door Mysterio »

Hey Jonathan,

Nu je mij net die goede tips hebt gegeven hoe ik een Alleweder nog vlotter over de weg kan laten klieven, gebeurt je dit :shock:
Neem nou maar even goed je rust en dan ga je ook 2 keer zo snel terug op de been zijn!

Beterschap :!: 8)

jonathan

#24 Bericht door jonathan »

ik ben gisteren op controle geweest.

de genezing verloopt voorspoedig, de breuk is uiterst stabiel en met wat geluk mag ik over 4 weken terug knallen... :lol: :lol: :lol:

hehe, das wel echt de max gasten!!! ze hadden als slechte datum oktober gegeven, nu zal het eerder augustus worden!!!

Jonathan-doet alles liefst snel:fietsen, eten, drinken, slapen...

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#25 Bericht door Luc Willaert »

jonathan schreef:Jonathan-doet alles liefst snel:fietsen, eten, drinken, slapen...
vallen??????


Dat is goe nieuws hé. Nog een maandje zuchten en je kan herbeginnen. Mooi mooi mooi.

luc - waarschijnlijk donderdag de nieuwe mango afhalen.

jonathan

#26 Bericht door jonathan »

Luc Willaert schreef:
jonathan schreef:Jonathan-doet alles liefst snel:fietsen, eten, drinken, slapen...
vallen??????


Dat is goe nieuws hé. Nog een maandje zuchten en je kan herbeginnen. Mooi mooi mooi.

luc - waarschijnlijk donderdag de nieuwe mango afhalen.
EN mijn lampie??? :D

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#27 Bericht door Luc Willaert »

jonathan schreef:
Luc Willaert schreef:
jonathan schreef:Jonathan-doet alles liefst snel:fietsen, eten, drinken, slapen...
vallen??????


Dat is goe nieuws hé. Nog een maandje zuchten en je kan herbeginnen. Mooi mooi mooi.

luc - waarschijnlijk donderdag de nieuwe mango afhalen.
EN mijn lampie??? :D
Zal ik niet vergeten!!!!!!

Gebruikersavatar
ET
Helper
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 03 feb 2008, 19:33
Postcode: 1910
Fiets: Zelfbouw AAW nr 139
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#28 Bericht door ET »

jonathan schreef:Jonathan-doet alles liefst snel:fietsen, eten, drinken, slapen...
Probeer het in het begin toch maar rustig te doen, niks zo erg als hervallen omda je te snel wil doen. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. En rust en slaap helpen enorm bij dit herstel.

ET

jonathan

#29 Bericht door jonathan »

hehe

vorige week hadden ze er niet zon goed zicht op. Maar nu toch de uiteindelijke schade.
Mijn derde lendewervel is permanent vervormd. Dat houdt in dat ik wss voor altijd rug-patient zal blijven.
Erg komt wss wel geen functie beperking, maar vanaf nu met een beetje pech de rest van mijn leven met een corset moeten blijven fietsen.... :x

Gaaszitje here I come.... 8)

Het had natuurlijk veel erger kunnen zijn, maar toch zijn da geen dingen die je echt wilt horen op je 22.

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#30 Bericht door Jef »

jonathan schreef:Dat houdt in dat ik wss voor altijd rug-patient zal blijven.
Welkom in de club :wink:
Zelfs met rugproblemen is het nog best leuk om te fietsen 8)
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Plaats reactie