lidkaart + publicatie

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#16 Bericht door marini »

Zou je mij een seintje kunnen geven als het volgende boekje verzonden wordt/is
ja dat zal ik zekers doen.
Zou je nog iets hebben aan een verslag van spezi of is dat te kort dag?
beste johan ik wacht vol ongedult op uw artikel.
ge moet trouwens uw binnebeenlengte met schoenenaan eens doorsturen zodat ik uw wedstrijdfiets op uw maat kan instellen :twisted:
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#17 Bericht door Lex »

KarelJ schreef:Hallo

Ik lees op het forum in een andere draad dat HPV ook (zoals ligfiets& bij HPVN) een publicatie doet.

Ik heb eind augustus mijn lidgeld betaald voor de rest van 2007, maar ik herinner mij niet dat ik al ooit iets van HPV ontvangen heb (brief, publicaties, lidkaart, ...)

Is dit normaal of is er ergens iets mis gelopen met mijn lidmaatschap?

Hoe zit het eigenlijk met het lidmaatschap van 2008? Krijg ik hiervoor een brief + overschrijving?

Alvast bedankt voor de respons
Begin het gevoel te kennen... :(

Pleeboy
chauffeur
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 04 apr 2008, 20:32
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Locatie: Rijkevorsel
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#18 Bericht door Pleeboy »

Het bestuur, en het tekort aan helpende handen is nog steeds hetzelfde als 2008
Dus voel je niet beschaamd om contact op te nemen of te helpen aan het 1e boekje van 2016,
Dat komt meestal zowieso rond april-mei.
Een lidkaart wordt niet aanvaard in de delhaize dus daar moet ge niet op wachten :-)
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#19 Bericht door Lex »

Pleeboy schreef:Het bestuur, en het tekort aan helpende handen is nog steeds hetzelfde als 2008
Dus voel je niet beschaamd om contact op te nemen of te helpen aan het 1e boekje van 2016,
Dat komt meestal zowieso rond april-mei.
Een lidkaart wordt niet aanvaard in de delhaize dus daar moet ge niet op wachten :-)
Tekort aan (vrijwillige) helpende handen is op veel plaatsen een probleem. Dus een lidkaart of een boekje waar ik op moet wachten, daar heb ik alle begrip voor. Maar na het invullen van het formulier op HPV.BE en het betalen is er een lange stilte gekomen. Geen bevestigingsmail of ander teken van leven. En laat dat nu ook de reden zijn waarom ik geen lid ben geworden van nvhpv ondanks het prachtig tijdschrift van hun.

Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#20 Bericht door toy »

Dag Lex,

Ik vind het spijtig dat je via deze weg reageert en dan nog op een topic van 2008. Er is zeer veel veranderd in de structuur van HPV. Deze kan je niet meer vergelijken met vroeger. Via dit forum weet ik niet wie je bent. Wie er schuil gaat achter jou nickname weet ik niet.

Het eerste tijdschrift van dit jaar is/was gepland voor 15 maart. Dit is ook klaar geraakt en is vrijdag toegekomen van de drukker en word deze week nog verstuurd. Het kan zijn dat er geen bevestigingsmail gestuurd is naar je. Maar ik ga ook niet bij de bakker reclameren als mijn vlees slecht is en gekocht is bij de slager. Stuur ons een mail en dan kan ik alles nakijken. Via deze weg wil ik niet verder communiceren en dat heeft niets te maken met het forum(waar ik al heel lang lid van ben).

We zoeken trouwens nog mensen die willen helpen in HPV. Als je je geroepen voelt mag je me altijd mailen.

Voorzitter H.P.V. Belgium

Gebruikersavatar
Wim -de roetsende
Kopman
Berichten: 747
Lid geworden op: za 07 feb 2015, 17:37
Postcode: 7204CV
Fiets: Carbon Thys 209 Rowingbike
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#21 Bericht door Wim -de roetsende »

Lex schreef:
Pleeboy schreef: En laat dat nu ook de reden zijn waarom ik geen lid ben geworden van nvhpv ondanks het prachtig tijdschrift van hun.
Dankzij de vorige penningmeester van het NVHPV hebben de leden in 2014 en 2015 geen contributie betaald. We hebben trouwens wel gewoon dat prachtige clubblad ontvangen :D

In januari 2016 hebben de meesten de contributie van 2014 en 2105 betaald. In mei gaan we de contributie van 2016 betalen.

Er komt een nieuwe penningmeester, Ymte doet de ledenadministratie en een deskundig lid gaat de contributie regelen.

Nu is het beste moment om lid te worden, alles is nu goed geregeld. En zo niet, dan komt het ook wel weer goed. Het gaat tenslotte om relatief kleine bedragen per persoon.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 060 - M5 CHR* - M-SUB - VNR BT Freewheeler
roeifiets& QuestXS --> Blog

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#22 Bericht door eeuwige reiziger »

Wim -de roetsende schreef: Dankzij de vorige penningmeester van het NVHPV hebben de leden in 2014 en 2015 geen contributie betaald. We hebben trouwens wel gewoon dat prachtige clubblad ontvangen :D
Het Nederlands tijdschrift mag er inderdaad best wezen. Hier thuis heb ik een grote stapel (heel) oude nummers waar ik nog steeds regelmatig eens in grasduin. Sommige artikels zijn natuurlijk wel verouderd, maar andere blijven het lezen waard.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#23 Bericht door Lex »

toy schreef:Dag Lex,

Ik vind het spijtig dat je via deze weg reageert en dan nog op een topic van 2008. Er is zeer veel veranderd in de structuur van HPV. Deze kan je niet meer vergelijken met vroeger. Via dit forum weet ik niet wie je bent. Wie er schuil gaat achter jou nickname weet ik niet.

Het eerste tijdschrift van dit jaar is/was gepland voor 15 maart. Dit is ook klaar geraakt en is vrijdag toegekomen van de drukker en word deze week nog verstuurd. Het kan zijn dat er geen bevestigingsmail gestuurd is naar je. Maar ik ga ook niet bij de bakker reclameren als mijn vlees slecht is en gekocht is bij de slager. Stuur ons een mail en dan kan ik alles nakijken. Via deze weg wil ik niet verder communiceren en dat heeft niets te maken met het forum(waar ik al heel lang lid van ben).

We zoeken trouwens nog mensen die willen helpen in HPV. Als je je geroepen voelt mag je me altijd mailen.

Voorzitter H.P.V. Belgium
Het is zeker niet de bedoeling om op uw tenen te trappen of hier een ellenlange discussie te voeren over dit onderwerp. Maar wou eens bij de rest informeren als ik de enige was met dit probleem. Het is absoluut geen vergelijking met 2008 dat ik hier probeer te maken.

Plaats reactie