Wie is James007 ?

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
james007
Supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 23 okt 2005, 20:21
Postcode: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Wie is James007 ?

#1 Bericht door james007 »

Hallo Allemaal,

Ik ben wim alias james007 en blijkbaar volgens het gekende verhaal,
begonnen met een zelfbouw ligfiets die vrij duur is aangzien de prijs van het oude ijzer duur staat.
Maar nu kan je zien rijden met een oude challenge cirrus.
Op den internet had ik het volgende gevonden over de Cirrus " Cirrus staat voor ´vederwolk´ ,een vederwolk staat voor een stevige bries. en is exact waar onze Cirrus voor staat .... Zo snel als de wind "
volgens mijn ondervindingen klopt dit maar dan met nodige rugwind in mijn geval :lol:
Ik gebruik de ligfiets om af en toe eens naar mijn werk te rijden en
dat is het traject Dendermonde - Zwijnaarde , Ik zelf ben van Dendermonde.
De derde keer van mijn traject kwam ik Filip van het forum al tegen.

Mvg
Wim

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#2 Bericht door marksje »

Welkom bij "de bende"
Vraagje : Wanneer ge van Dendermonde naar Zwijnaarde rijdt is dit dan langs de Schelde en zo ja langs de kant Appels of langs de kant Berlare.
('t is maar om te weten wat voor een kant van de Schelde ik moet nemen in Gent om gans de tijd op het jaagpad te kunnen rijden als ik naar Zele zou fietsen; ik laat mij desnoods overzetten in Appels).
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#3 Bericht door Jef »

Welkom bij deze bende prettig gestoorden :lol: :lol: :lol:
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

james007
Supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 23 okt 2005, 20:21
Postcode: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

#4 Bericht door james007 »

marksje schreef:Welkom bij "de bende"
Vraagje : Wanneer ge van Dendermonde naar Zwijnaarde rijdt is dit dan langs de Schelde en zo ja langs de kant Appels of langs de kant Berlare.
('t is maar om te weten wat voor een kant van de Schelde ik moet nemen in Gent om gans de tijd op het jaagpad te kunnen rijden als ik naar Zele zou fietsen; ik laat mij desnoods overzetten in Appels).
Hallo Marksje,

Klopt ik volg de Schelde vanaf Dendermonde(Grembergen) langs de kant
Berlare tot in Melle daar ga ik over de brug richting Merelbeke om dan terug aansluiting te zoeken met de Schelde richting Oudenaarde en dan terug brug over naar Zwijnaarde en ik ben er.
Dus geen probleem om die kant van de Schelde te volgen vanaf Melle tot in Zele, ik zeg vanaf Melle omdat ze die kant richting Gent verder werken aan de dijk aan het doen zijn dus dan moet je best ook uitwijken naar de ander kant van de Schelde.
Voor de rest een fijn traject verkeersvrij enkel het stuk tussen Wetteren en Schellebelle daar kan je soms een auto tegen komen op de dijk, Alles asvalt behalve het stuk Schellebelle en Uitbergen daar is het fijne kiezel maar best te doen .
Waarschijnlijk komt het niet duidelijk over maar dan hoor ik het wel.

Mvg
Wim

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#5 Bericht door marksje »

james007 schreef: Hallo Marksje,
.............
Waarschijnlijk komt het niet duidelijk over maar dan hoor ik het wel.
Mvg
Wim
Toch wel, ik kan volgen, bedankt :wink:
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

#6 Bericht door paulheyndrickx »

james007 schreef: Voor de rest een fijn traject verkeersvrij enkel het stuk tussen Wetteren en Schellebelle daar kan je soms een auto tegen komen op de dijk, Alles asvalt behalve het stuk Schellebelle en Uitbergen daar is het fijne kiezel maar best te doen .
Waarschijnlijk komt het niet duidelijk over maar dan hoor ik het wel.
Mvg
Wim
Je kan de kiezel ontwijken door aan Schelelbelle-veer even naar links te gaan en dan weer rechts aan te houden. Je komt dan in Uitbergen waar je de dijk weer op kan.

Plaats reactie