lidmaatschap Hpv 2006

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#46 Bericht door Edje »

eeuwige reiziger schreef:
Edje schreef:indeed, in belgië kan je je niet dubbel verzekeren, en van en naar het werk is een verplichting voor de baas.
Dan blijf ik toch met wat vragen zitten, hoor. Na m'n werk rij ik soms wel eens naar Sluis. Niet onmiddellijk in de richting dus waar ik woon. Is mijn rit Brugge-Sluis en vervolgens Sluis-Ruiselede dan een oefenrit? Of moet ik volgens de verzekering steeds in groepsverband rijden?
Effe antwoorden nu er zekerheid is:
Als je naar Sluis rijd wordt dit een oefenrit.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#47 Bericht door Edje »

nestofdragons schreef:Edje, ik rij nu elke maand kilometers om een beetje een fisieke inspanning te leveren. Ik aanzie dit als een manier om in conditie te blijven. Voor mij zijn dit oefentochten. Maar die tochten zijn 99% tochten die ik alleen doe. Ik weet niet hoe je dat aan de man moet krijgen bij de verzekering.

Neem nu onze Wereldkampioen. Hij is aan het trainen voor een werelduurrekord te verbreken. Hij traint zowat elke dag alleen. Euh ... oefenrit of totaal naast de polis?

't Is maar om te weten wanneer ik moet kiezen voor uitwijken voor een verkeerd geparkeerde auto of het afrijden van de benen van de rondlopende eigenaar. :twisted:
Nest of dragon's bij deze is er zekerheid de polis dekt individuele oefentoechten ook als ze zelf uitgestippeld zijn.

Nu momenteel zitten we in een lager risico als de bukker. Natuurlijk is een verzekering geen openbare onderstand, he tis aan ons om te laten zien dat we een kleiner risico zijn he :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#48 Bericht door Johan Clerx »

Aha, de verzekering dekt dus wel degelijk individuele ritten. Das ZEER goed nieuws. 'k Zou zeggen ... allemaal masaal lid worden nu. Voor 25 euro krijgt ge een pracht van een sportverzekering, een schoon lidkaart, minstens 4 schitterende boekskes per jaar, kortingen bij deelname aan wedstrijden en nog heel wat andere voordelen want we zijn niet van plan om nu op onze lauweren te gaan rusten hoor !!!!!!

Wat die lidkaarten trouwens betreft ... de eerste 20 zijn meegestuurd met het eerste boekje. De volgende komen met het tweede boekje. Ik heb wat problemen gehad met de "masterfile" die ik gebruik om de lidkaarten te maken en die heb ik niet meer tijdig kunnen oplossen voor verzending met het eerste boekje, waarvoor mijn verontschuldigingen.

hildevindevoghel

sportverzekering bij Sportievak

#49 Bericht door hildevindevoghel »

Beste liggers,

Ik wou toch even reageren op de info die Eddy plaatste op jullie forum, pagina 1 van "HPV-info".
De verzekeringsmaatschappij waar jullie automatisch bij verzekerd zijn, door aansluiting bij onze sportfederatie is NV Arena uit Brussel. (niet IRENA)

De sporten die opgesomd worden zijn de sporten die ook in categorie 2 zitten zoals ligfietsen maar dat wil niet zeggen dat jullie voor al die sporten verzekerd zijn! In geval van andere sportactiviteiten dan ligfietsen, in dezelfde categorie, moet dit eerst gemeld worden aan Sportievak!

Wat bedoeld wordt met "omnisport (=het beoefenen van verschillende sporten door dezelfde verzekerde, dit zijn o.m. turnen yoga fietsen en badminton)" is dat als een club 2 verschillende sporten doet (omnisport) dat dan de sport in de duurste categorie telt.

Als er nog vragen zijn omtrent de verzekering mogen jullie die hier altijd plaatsen, ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden!

sportieve groeten,[quote][/quote]

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#50 Bericht door Johan Clerx »

Het tweede boekje is dit weekend klaar, wordt volgende week gedrukt en zal met wat schjans tegen pasen bij iedereen in de bus liggen.

Gast

#51 Bericht door Gast »

Ik heb nog steeds geen boekje van HPV ontvangen.
:(

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#52 Bericht door rik »

Ik ook niet, denk dat je nog een beetje geduld zal moeten hebben. Niet vergeten dat dit allemaal door vrijwilligers gedaan wordt. :wink:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#53 Bericht door Wouter D »

geen eerste boekje, of geen tweede boekje?
wij wachten der allemaal nog op, zullen eens an hun mouw moeten trekken.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#54 Bericht door Johan Clerx »

Het derde boekje van 2006 is bij de drukker en zal dus binennkort in jullie bus vallen.

Plaats reactie