zondag 26 september grote bostocht

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Markske
Helper
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:43
Postcode: 3950
Fiets: Norta S20 (bukker)
Locatie: Kaulille (Limburg)
Velomobiel: QV (2016)
Contacteer:

Re: zondag 26 september grote bostocht

#16 Bericht door Markske »

maarten schreef: zo 26 sep 2021, 20:22 Dankuwel Ivo voor de mooie grote bostocht. De wegjes door de Laurabossen vond ik leuk om te doen. Weer heel wat wegjes gedaan waar ik nog nooit geweest was.
In elk geval zijt ge wel al eerder in de Laurabossen geweest ;) En ook het stukje verderop richting het Vosseven.
https://foto.limburgseliggers.be/#collection/164912

Het was een mooie dag, was zelfs nog laat thuis voor zo'n bijna-thuis tocht :lol: Bedankt allemaal!

Net als met die zondvloed enkele jaren terug heeft het ook vandaag weer veel meer geregend in Peer dan thuis. Hier zat er 0,1 mm in de regenmeter...
Het nuttige met het aangename combineren

wim3600
Belofte
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 20:00
Postcode: 3600
Fiets: Optima Orca wit,Optima Baron wit, M5 Tica lowracer
Locatie: genk
Contacteer:

Re: zondag 26 september grote bostocht

#17 Bericht door wim3600 »

Een mooie bostocht, zo mooi dat ik het bos door de bomen niet meer zag, klein duimpje en de grote boze wolf ben ik helaas ook niet tegen gekomen, wel een leuke bende op ligfietsen, kortom het was weer eens leuk 😁!

Gebruikersavatar
maarten
Kopman
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 0:16
Postcode: 3500
Fiets: DF, M5 26-26
Contacteer:

Re: zondag 26 september grote bostocht

#18 Bericht door maarten »

Markske schreef: zo 26 sep 2021, 21:46
maarten schreef: zo 26 sep 2021, 20:22 Dankuwel Ivo voor de mooie grote bostocht. De wegjes door de Laurabossen vond ik leuk om te doen. Weer heel wat wegjes gedaan waar ik nog nooit geweest was.
In elk geval zijt ge wel al eerder in de Laurabossen geweest ;) En ook het stukje verderop richting het Vosseven.
https://foto.limburgseliggers.be/#collection/164912
Het is inderdaad een gevaarlijke uitspraak van te zeggen dat ik er nog nooit geweest ben … zeker na zovele tochten met de Limburgse Liggers. Het was in elk geval toch al lang geleden. Toen had jij nog geen ligfiets en ik reed toen in mijn Alleweder A4.

Het is er in elk geval nog even mooi.

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

Re: zondag 26 september grote bostocht

#19 Bericht door quattrovelootje »

Bedankt Ivo voor de leuke tocht, was ook tof om nog eens wat Lili's weer in levende lijve te zien :D

We hebben inderdaad geluk gehad met het weer. Op de terugweg vlak voor de Belgische grens gingen de hemelsuizen dan toch nog open, maar toen was ik al bijna thuis.

Tot de volgende !
i ride my bikes to ride my bikes

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: zondag 26 september grote bostocht

#20 Bericht door Beinsberger E »

Het was weer een mooie tocht en er waren nog eens wat oude bekende nieuwe gezichten.
Bedankt Ivo voor de organisatie en iedereen die erbij was. =D>

ivo
Helper
Berichten: 251
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 15:29
Postcode: 3990
Contacteer:

Re: zondag 26 september grote bostocht

#21 Bericht door ivo »

bedankt allemaal voor de gezellige dag. Het voelt telkens als een dagje vakantie. Hopelijk kunnen we in oktober opnieuw samenkomen voor een leuke tocht.

Plaats reactie