BBQ tocht zaterdag 18 juli

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#16 Bericht door Beinsberger E »

rik schreef: ma 13 jul 2020, 9:02
Beinsberger E schreef: ma 13 jul 2020, 8:48 Maarten kan jij eens kijken of ik me officieel heb ingeschreven want ik weet het niet meer :oops:
Dat is in orde Eddy! Ik kan dat ook zien :D
Ok tanks :wink:

Gebruikersavatar
Patrick Vanmechelen
Neo Prof
Berichten: 160
Lid geworden op: vr 08 dec 2017, 22:21
Postcode: 3600
Fiets: Challenge Hurricane
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#17 Bericht door Patrick Vanmechelen »

Fijn, ik heb ons ingeschreven. Betalen we voor de BBQ op voorhand per overschrijving of cash ter plaatse ?
We zullen in As aansluiten, dus wacht 's morgens niet op ons... :roll:

Patrick

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#18 Bericht door rik »

Patrick Vanmechelen schreef: ma 13 jul 2020, 21:53 Fijn, ik heb ons ingeschreven. Betalen we voor de BBQ op voorhand per overschrijving of cash ter plaatse ?

Patrick
Die keuze laten we aan jullie.
Patrick Vanmechelen schreef: ma 13 jul 2020, 21:53 We zullen in As aansluiten, dus wacht 's morgens niet op ons... :roll:

Patrick
Ok, bedankt voor de melding! Dan zien we jullie in As.
DF 269
Ice sprint1 26"

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#19 Bericht door rik »

Het wordt uitstekend fietsweer en er is nog plaats, dus inschrijven maar! :D
Alleen meefietsen kan natuurlijk ook! 8)
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
hmmm
Helper
Berichten: 350
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 9:56
Postcode: 3000
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#20 Bericht door hmmm »

Hoi Rik!

Het lijkt me leuk om eens mee te fietsen, maar ik snap je planning niet helemaal... Om 10u vertrekken voor de 26km tot plek om te lunchen (aankomst iets voor 11?) en dan na een uurtje weer verder... Dan zijn we om 13u al terug om te bbq'n, dus eigenlijk is de bbq de lunch of snap ik het niet helemaal?

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#21 Bericht door rik »

hmmm schreef: do 16 jul 2020, 11:34 Hoi Rik!

Het lijkt me leuk om eens mee te fietsen, maar ik snap je planning niet helemaal... Om 10u vertrekken voor de 26km tot plek om te lunchen (aankomst iets voor 11?) en dan na een uurtje weer verder... Dan zijn we om 13u al terug om te bbq'n, dus eigenlijk is de bbq de lunch of snap ik het niet helemaal?
Je ziet iets over het hoofd: wij zijn geen race clubje. Wij houden altijd de snelheid aan van de traagste. We hebben absoluut geen haast! We zijn dus rond de middag op onze lunchplek en daarna vertrekken we voor de rest van de tocht waarbij het goed kan zijn dat we nog een terrasje meepikken. Altijd welkom!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
maarten
Kopman
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 0:16
Postcode: 3500
Fiets: DF, M5 26-26
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#22 Bericht door maarten »

Gaan we 's middags picknicken of gaan we iets eten in As?
Voor mij is picknick zoals je voorstelt zeker ok.

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#23 Bericht door rik »

maarten schreef: vr 17 jul 2020, 11:04 Gaan we 's middags picknicken of gaan we iets eten in As?
Voor mij is picknick zoals je voorstelt zeker ok.
Ik denk dat we het maar op een picknick houden!
DF 269
Ice sprint1 26"

Kiki
Supporter
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 01 mei 2017, 19:37
Postcode: 2620
Fiets: Ice spring x26
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#24 Bericht door Kiki »

Oke, misschien wat laat, ik ga fiets in auto steken... zie julie morgen 🚲🥰🚲

Gebruikersavatar
hmmm
Helper
Berichten: 350
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 9:56
Postcode: 3000
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#25 Bericht door hmmm »

rik schreef: do 16 jul 2020, 12:06
hmmm schreef: do 16 jul 2020, 11:34 Hoi Rik!

Het lijkt me leuk om eens mee te fietsen, maar ik snap je planning niet helemaal... Om 10u vertrekken voor de 26km tot plek om te lunchen (aankomst iets voor 11?) en dan na een uurtje weer verder... Dan zijn we om 13u al terug om te bbq'n, dus eigenlijk is de bbq de lunch of snap ik het niet helemaal?
Je ziet iets over het hoofd: wij zijn geen race clubje. Wij houden altijd de snelheid aan van de traagste. We hebben absoluut geen haast! We zijn dus rond de middag op onze lunchplek en daarna vertrekken we voor de rest van de tocht waarbij het goed kan zijn dat we nog een terrasje meepikken. Altijd welkom!
Bedankt voor de verduidelijking. Ik ga het laten passeren. Deze trend van "snelheid van de traagste' is naar mijn mening tot het extreme doorgetrokken waardoor het plezier er wel vanaf is... Ik ben er mij van bewust dat het geen race is (aan 26km/u zoals ik dacht dat het zou verlopen is het ook bezwaarlijk een race te noemen... Dat is het C groepje van gemiddelde zondagse caferit).

Ik snap dat het de bedoeling is om een 'inclusief' groepje te vormen, maar je verliest even goed aan de andere kant van de balans een hele groep sportievere ligfietsers. Een onderwerp voor een ander draadje.

Het amusement aan degenen die fietsen en bbq'n morgen. Hopelijk zit het weer mee en heb je wind in de rug.

Gebruikersavatar
Patrick Vanmechelen
Neo Prof
Berichten: 160
Lid geworden op: vr 08 dec 2017, 22:21
Postcode: 3600
Fiets: Challenge Hurricane
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#26 Bericht door Patrick Vanmechelen »

hmmm schreef: vr 17 jul 2020, 22:00 Bedankt voor de verduidelijking. Ik ga het laten passeren.
Het is inderdaad gewoon een gezellige rustige toerrit. Misschien is de 'Grote plassentocht' van de antwerpse liggers op dinsdag eerder iets voor jou ? Prachtige toer van 120 km aan een iets minder gezapig tempo :)

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#27 Bericht door rik »

hmmm schreef: vr 17 jul 2020, 22:00 Bedankt voor de verduidelijking. Ik ga het laten passeren. Deze trend van "snelheid van de traagste' is naar mijn mening tot het extreme doorgetrokken waardoor het plezier er wel vanaf is... Ik ben er mij van bewust dat het geen race is (aan 26km/u zoals ik dacht dat het zou verlopen is het ook bezwaarlijk een race te noemen... Dat is het C groepje van gemiddelde zondagse caferit).

Ik snap dat het de bedoeling is om een 'inclusief' groepje te vormen, maar je verliest even goed aan de andere kant van de balans een hele groep sportievere ligfietsers. Een onderwerp voor een ander draadje.

Het amusement aan degenen die fietsen en bbq'n morgen. Hopelijk zit het weer mee en heb je wind in de rug.
Ieder zijn mening, ik ga hier echt niet weer over discussiëren. Het enige dat ik er nog over kwijt wil is dat je pas kan weten hoe het is als je eens meegereden hebt. Maar ik begrijp ook wel dat er liggers zijn die ook eens een snelle tocht willen doen. Wind in de rug zal voor ons niet nodig zijn :wink: :)
Voor jou ook een fijne (fiets?)dag! 8)
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#28 Bericht door Beinsberger E »

Afwezigen hadden ongelijk het was een heerlijk ritje, goede ontvangst met de nodige maatregelen en een lekkere BBQ.
Bedankt Myriam en Rik voor de organisatie en iedereen die deel genomen heeft het was een gezellige bende. =D>

Strada40
Supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 21 jun 2020, 22:21
Postcode: 3590
Fiets: Strada40
Velomobiel: 2010
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#29 Bericht door Strada40 »

Spijtig dat ik er niet kon bijzijn. Deze avond pas terug van vakantie! Volgend keertje zeker van de partij!🌼

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: BBQ tocht zaterdag 18 juli

#30 Bericht door rik »

Het was inderdaad erg gezellig. Ben blij dat ik toch weer een aantal van jullie gezien heb! De anderen zie ik hopelijk een volgende keer.
DF 269
Ice sprint1 26"

Plaats reactie