Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Pauvre Mouton
Helper
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 7:50
Postcode: 3530
Velomobiel: Alpha7.163|2021
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#16 Bericht door Pauvre Mouton »

We wijken af van het doel van deze post, maar ach.

Oef, blij dat je er nog goed vanaf komt. De blikschade is ook pijnlijk maar vervangbaarder dan je gezondheid.
Als je wilt delen hoe de aanrijding verlopen is, kunnen we er ook misschien wat van leren, en ons weer nog wat bewuster in het verkeer begeven. Want je komt heel wat tegen onderweg. Ik ga mijn action cam weer eens vanonder het stof halen.

Ik heb niets dan goede ervaringen met aedes. Waar ga je de expertise door laten gaan? Ik heb deze bij mijn aankooppunt (met uitgebreide offerte) laten doorgaan. Want die experts kennen er niet veel van en een verkoper komt geloofwaardiger over dan een klagend slachtoffer (ook al heb je een grote expertise). En anders zet ge uw bekers, podiumplaatsen en andere fietsen maar goed in het zicht zodat hij doorheeft dat ge geen beginnerke zijt. Beetje chantage 😉, succes.
My smile is always in shape!

Gebruikersavatar
Pauvre Mouton
Helper
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 7:50
Postcode: 3530
Velomobiel: Alpha7.163|2021
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#17 Bericht door Pauvre Mouton »

DennisTheMenace schreef: ma 16 sep 2019, 22:55
Weet je daar al iets meer van? Is hij/zij nog te repareren?
Is binnen bij Etienne, hij sprak initieel van repareren, iets wat ik niet zo zie zitten voor een fiets van een paar maanden oud. Hij was omnium verzekerd bij Aedes. Ik snap alleen niet goed dat ik zou moeten accepteren dat mijn nieuwe fiets waar ik veel geld voor heb betaald, na een paar maanden herleid wordt tot een opgelapte vm die een paar Kilo zwaarder is omdat een automobilist niet uit zijn doppen keek. Maar zover zijn we nog niet, zal eerst de expertise eens afwachten.
De velomobiel heeft me goed beschermd, op een gewone fiets was het erger geweest. [-o< [-o<
Vergeet mijn post over goede ervaringen van mijn verzekeraar aedes. Vandaag bericht gekregen dat ze me eruit gooien wegens t ed veel schadegevallen op korte termijn. Bah bah bah.
Blijkbaar heeft men dit recht maar ze vergeten me wel de 3 maanden opzegtermijn aan te bieden...to be continued.

Welke formule heb jij afgesloten met aedes?
My smile is always in shape!

jantje
Helper
Berichten: 313
Lid geworden op: di 24 okt 2017, 20:51
Postcode: 2520
Fiets: Omafiets
Velomobiel: Milan GT , WAW, eWAW
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#18 Bericht door jantje »

Maw, je bent een brokkenpiloot? :wink: :twisted:
Ach ja, een aantal keer mag het mis gaan voordat ze je er uit zetten natuurlijk!

Gebruikersavatar
Pauvre Mouton
Helper
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 7:50
Postcode: 3530
Velomobiel: Alpha7.163|2021
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#19 Bericht door Pauvre Mouton »

jantje schreef: do 19 sep 2019, 21:21 Maw, je bent een brokkenpiloot? :wink: :twisted:
Ach ja, een aantal keer mag het mis gaan voordat ze je er uit zetten natuurlijk!
Tegen vandalisme kan je weinig doen. Uitwijken voor een slapende fietser en dan tegen een andere botsen...tsja ik weet wel wie in fout was. Maar die slaper fietste lustig door. 🤔
My smile is always in shape!

jantje
Helper
Berichten: 313
Lid geworden op: di 24 okt 2017, 20:51
Postcode: 2520
Fiets: Omafiets
Velomobiel: Milan GT , WAW, eWAW
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#20 Bericht door jantje »

ah ja, die sliep nog
je kan beter tegen die slaper botsen, dan schiet die mss op z'n minst wakker...

Gebruikersavatar
DennisTheMenace
Neo Prof
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 0:47
Postcode: 3700
Fiets: M5 CHR
Locatie: Tongeren
Velomobiel: Quest 700| DF-XL
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#21 Bericht door DennisTheMenace »

Heb dan uiteindelijk toch een offerte gekregen voor een nieuwe, nu nog wachten op Aedes. Gezien ik niet in fout was, verhalen ze dat toch op de tegenpartij vermoed ik. Ik heb een pfiets omnium, die heeft zijn geld al opgebracht want ben na korte tijd in afval op de baan gereden waarbij ze mij een nieuw wiel en Band betaald hebben, dat was al meer dan de jaarpremie. Hopelijk blijft het hierbij, mijn quest heeft er intussen al 30.000 zonder enige schade...

Gebruikersavatar
Pauvre Mouton
Helper
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 7:50
Postcode: 3530
Velomobiel: Alpha7.163|2021
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#22 Bericht door Pauvre Mouton »

DennisTheMenace schreef: ma 23 sep 2019, 18:46 Heb dan uiteindelijk toch een offerte gekregen voor een nieuwe, nu nog wachten op Aedes. Gezien ik niet in fout was, verhalen ze dat toch op de tegenpartij vermoed ik. Ik heb een pfiets omnium, die heeft zijn geld al opgebracht want ben na korte tijd in afval op de baan gereden waarbij ze mij een nieuw wiel en Band betaald hebben, dat was al meer dan de jaarpremie. Hopelijk blijft het hierbij, mijn quest heeft er intussen al 30.000 zonder enige schade...
Lol dan staan we straks beiden op straat bij aedes, te veel schade ten opzichte van je inleg...Dus hou je al maar vast.
My smile is always in shape!

Gebruikersavatar
DennisTheMenace
Neo Prof
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 0:47
Postcode: 3700
Fiets: M5 CHR
Locatie: Tongeren
Velomobiel: Quest 700| DF-XL
Contacteer:

Re: Ploegentijdrit Circuit Zolder voor KOTK

#23 Bericht door DennisTheMenace »

Lol dan staan we straks beiden op straat bij aedes, te veel schade ten opzichte van je inleg...Dus hou je al maar vast.
Ik vermoed dat ze hun geld wel gaan halen bij de tegenpartij. Ze hebben alvast een expert aangesteld, die zijn opdracht geweigerd heeft en ze zoeken nu een nieuwe expert :-s

Plaats reactie