25 mei 2019 CMB (Antwerpen)

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

25 mei 2019 CMB (Antwerpen)

#1 Bericht door Lex »

Wie fietst er allemaal mee de 26e mei met de critical mass in Antwerpen?
http://www.critical-mass.be/

jantje
Helper
Berichten: 313
Lid geworden op: di 24 okt 2017, 20:51
Postcode: 2520
Fiets: Omafiets
Velomobiel: Milan GT , WAW, eWAW
Contacteer:

Re: 25 mei 2019 CMB (Antwerpen)

#2 Bericht door jantje »

Bij CMB Antwerpen denk ik aan iets anders: een klant van op t werk die een waterstofgastankstation wilt plaatsen in de buurt van Antwerpen (besteld, maar nog op zoek naar de meest geschikte locatie)
Ze zouden er naast auto's en bussen ook boten mee willen betanken.
Maw: betere lucht voor fietsers!

Ik moet helaas ook hiervoor passen.
Rekening houden met omwegen in Beringen, Ham/KWaadmechelen, Geel Winkelomheide, Geel Stelen, Oevel, Herentals net voorbij t sas van Olen en de kleine omweg in Zandhoven.

Gebruikersavatar
Cars10
Junior
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 01 jun 2016, 12:22
Postcode: 2490
Fiets: DFxl #12 van ICB.nl
Contacteer:

Re: 25 mei 2019 CMB (Antwerpen)

#3 Bericht door Cars10 »

Hoi Lex,

Mijn vrouw en ik zijn van plan om mee te trike-en. Dus de plan is van Balen naar Herentals (blijkbaar via Kempen kanal), er ansluiten an de groep die vanuit Westerloo komt.
Naardien terug met de trikes
Maar ze voelt zich "een beetje ziek" dus misschien doen wij een richting met de trein ... of ik zonder haam met velomobiel

Trouwens, ik hop u bedoelt Zaterdag 25. Mai

Carsten

RIDE YOUR BIKE​
A Critical Mass is about riding together with your fellow cyclists. So join your local Critical Mass and ride together with cyclists from all over Belgium to #CMB19. We’ll be gathering in Antwerp at 14:00 in Park Spoor Noord before heading out and taking over the streets on our bikes. Once you’ve arrived, take your time, get a drink, something to eat or get a free refill for your water bottle.
„Every time I see an adult on a bicycle, I no longer despair for the future of the human race.“ - H. G. Wells

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: 25 mei 2019 CMB (Antwerpen)

#4 Bericht door Lex »

Hoi Carsten. Het is inderdaad de 25e mei. In de titel staat het juist. Maar in het eerste bericht ben ik idd de mist in gegaan. Ik weet zelf nog niet hoe ik ga. Ik had gehoopt om niet alleen tot daar te rijden. Maar ik vind (nog) niemand die zo zot is om op en af te rijden. :?

Gebruikersavatar
Joppe
Belofte
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 15:34
Postcode: 2040
Fiets: Ice trike 26 sprint - M5 20/26 - Flevobike
Contacteer:

Re: 25 mei 2019 CMB (Antwerpen)

#5 Bericht door Joppe »

Lex schreef: do 23 mei 2019, 20:27 Hoi Carsten. Het is inderdaad de 25e mei. In de titel staat het juist. Maar in het eerste bericht ben ik idd de mist in gegaan. Ik weet zelf nog niet hoe ik ga. Ik had gehoopt om niet alleen tot daar te rijden. Maar ik vind (nog) niemand die zo zot is om op en af te rijden. :?
Carsten en zijn vrouw waren wel degelijk aanwezig, het waren die twee trikers die een stukje voor ons reden toen jullie afsloegen. . . . . .
Niet elke rit hoeft een race te zijn . . .
http://joppe-liggend.blogspot.com
http://joppecargo.blogspot.com/

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: 25 mei 2019 CMB (Antwerpen)

#6 Bericht door Lex »

Ik had Carsten óók gezien samen met de andere triker (zijn vriendin neem ik aan). Maar wou liever niet alleen terug. Dus volgde ik de rest (Leuven en Tienen) waar ik bij was.

Plaats reactie