Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
maarten
Kopman
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 0:16
Postcode: 3500
Fiets: DF, M5 26-26
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#16 Bericht door maarten »

Vandaag laatste kans om in te schrijven voor het treffen.

Gebruikersavatar
fujin
Helper
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 21:28
Postcode: 2170
Fiets: Mango Plus 283
Locatie: Merksem
Velomobiel: Quest XS090
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#17 Bericht door fujin »

Veel plezier vanavond.
Tot morgen. De Mango staat op de remork klaar voor vertrek.

Gezien mijn conditie op dit moment gaat heen en terug per fiets dit jaar niet lukken.
Maar ik kijk er wel naar uit.

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#18 Bericht door Beinsberger E »

Ligfietstreffen zit erop wat mij betreft en kan er positief op terug kijken.
Op weergebied dreigde het in het letterlijk in het hemelwater te vallen maar uiteindelijk viel het allemaal goed mee en is iedereen relatief droog gebleven ondanks het feit dat we verschillende keren door het water gereden zijn. [-o<
Ik vond het een ideale locatie voor een treffen en ik denk dat iedereen het daarover eens was.
Bedankt aan het LiLi bestuur dat alles goed geregeld was en alles vlotjes verlopen is.
Bedankt aan alle deelnemers die er een gezellige boel van gemaakt hebben.
Hopelijk tot een volgende treffen. =D>

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#19 Bericht door rik »

Beinsberger E schreef: zo 28 apr 2019, 15:43 Op weergebied dreigde het in het letterlijk in het hemelwater te vallen maar uiteindelijk viel het allemaal goed mee en is iedereen relatief droog gebleven ondanks het feit dat we verschillende keren door het water gereden zijn. [-o<
Ik ben blij dat het weer uiteindelijk toch nog meegevallen is, want de voorspellingen zagen er niet goed uit. Wij hebben vrijdagavond de t-shirts en de petten gebracht en we zeiden ook al dat het een hele mooie locatie is voor een treffen.
Wij zijn op zoek naar foto's van de t-shirts, dus wie foto's heeft mag die naar ons sturen! Alvast bedankt!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Joppe
Belofte
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 15:34
Postcode: 2040
Fiets: Ice trike 26 sprint - M5 20/26 - Flevobike
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#20 Bericht door Joppe »

Inderdaad een tof weekend met toffe mensen en goed georganiseerd. Jammer dat het schermpje van mijn mini laptopje gebarsten is en men het blijkbaar niet nodig vond om me dat te vertellen . . .
Niet elke rit hoeft een race te zijn . . .
http://joppe-liggend.blogspot.com
http://joppecargo.blogspot.com/

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#21 Bericht door Beinsberger E »

Joppe schreef: zo 28 apr 2019, 19:46 Inderdaad een tof weekend met toffe mensen en goed georganiseerd. Jammer dat het schermpje van mijn mini laptopje gebarsten is en men het blijkbaar niet nodig vond om me dat te vertellen . . .
Dat is jammer ik heb maar even naar de filmpjes gekeken maar heb niets opgemerkt aan het schermpje ik hoop voor jou dat deze zaak opgehelderd wordt :?:

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#22 Bericht door Ronnius »

De laatste der mohikanen is ook thuis gekomen.
Maar wel helemaal gesloopt (dat komt ervan als je niet in topconditie verkeerd en 467 km fietst in 4 dagen).
Ik ben toch blij dat ik er weer bij was.

Zo meteen ga ik slapen.
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Gebruikersavatar
Markske
Helper
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:43
Postcode: 3950
Fiets: Norta S20 (bukker)
Locatie: Kaulille (Limburg)
Velomobiel: QV (2016)
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#23 Bericht door Markske »

Ik kan alleen maar over de zaterdag meespreken, maar dat was na een niet zo veelbelovende heenrit (regen) uiteindelijk nog een prima dag geworden. Het was een gemoedelijke sfeer, en het weerbeeld werd uiteindelijk zelfs nog mooi met soms indrukwekkende buienluchten. De enige noemenswaardige bui viel op het moment dat we iets zaten te drinken aan het Schulensmeer. Gelukkig werd het geen laagvliegerstocht en bleven alle fietsen staan ondanks de felle rukwinden op dat moment (stoelen op het terras waaiden wel om). De bloesems bleken na de middag duidelijk over hun hoogtepunt heen, wat ik ook wel verwachtte, maar helemaal weg waren ze nog niet. De rit verliep zelfs volledig zonder lekke banden, dat is een betere score dan de verkenningsrit :mrgreen: Het was ook tof nog eens voor mij onbekende en reeds lang niet meer geziene medeliggers te kunnen weerzien. Het eten 's avonds was ook weer prima in orde, al begonnen mijn ingewanden toen wel wat te protesteren. Wellicht een cadeautje dat ik op de krachtbaltraining heb gekregen aangezien sommigen daar zoiets bij hadden :roll: De rit naar huis ging dan ook ietsje rustiger dan ik normaal zou doen, maar ik was toch om 23u thuis zonder gedwongen tussenstops.

Ik denk dat de weergoden jullie zondag ook nog wel goed gezind geweest zijn, en dan is het treffen ondanks de pessimistische weersverwachtingen in toch grotendeels droog verlopen op de momenten dat er gereden werd. Bedankt voor ieders bijdrage aan een leuk weekend!

Hopelijk meldt diegene die Joppes laptopje beschadigd heeft dat nog aan hem. Een ongelukje kan iedereen wel eens overkomen, dus het is geen schande om dat even aan te geven ;)
Het nuttige met het aangename combineren

Gebruikersavatar
fujin
Helper
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 21:28
Postcode: 2170
Fiets: Mango Plus 283
Locatie: Merksem
Velomobiel: Quest XS090
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2019 in Kiewit

#24 Bericht door fujin »

Superbedankt voor het mooie treffen.

Wegens gebrek aan conditie kon ik er niet het hele weekend bij zijn.
Maar ik heb echt wel genoten van de zaterdagrit en de geweldige organisatie.

Die smoskes als middaglunch zijn echt super.

En chapeau voor Ronny met die enorme afstand.
Ik doe het hem nu niet na.

Plaats reactie