BeND wedstrijd circuit Zolder

Planning en opvolging van wedstrijden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
toy
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 22:52
Postcode: 3941
Locatie: eksel
Contacteer:

BeND wedstrijd circuit Zolder

#1 Bericht door toy »

BeND Wedstrijd + Belgisch kampioenschap Elliptigo Zolder zondag 29 juli 2018

Adres : Terlamen 30, 3550 Heusden-Zolder


Programma :

10.00-10.30 Inschrijving+warm rijden
10.30-11.30 Tijdrit 1 ronde Ligfietsen
11.30-12.00 Tijdrit Elliptigo + Step
12.00-12.30 vrij rijden op circuit
12.30-13.30 1 uur wedstrijd Ligfietsen
13.30-14.00 vrij rijden op circuit
14.00-15.00 Belgisch Kampioenschap Elliptigo – 5 ronden(+-20km) + Step
15.00-15.30 vrij rijden op circuit
15.30-16.15 45min wedstrijd Ligfietsen (tegen de klok in)
16.15-16.45 vrij rijden op circuit
16.30 Prijsuitreiking

Personen die graag eens op het circuit rijden met ligfiets, velomobiel, trike, step, elliptigo, etc kunnen dit tijdens de pauze. Je hoeft niet deel te nemen aan de wedstrijden. Tijdig de baan verlaten voor aanvang wedstrijden.
Voorzie zelf van voldoende drank + eten, er is niets verkrijgbaar op het circuit.
Wc en douches zouden beschikbaar moeten zijn
Niet met gemotoriseerde voertuigen op het circuit
Drones zijn verboden

Gebruikersavatar
Cars10
Junior
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 01 jun 2016, 12:22
Postcode: 2490
Fiets: DFxl #12 van ICB.nl
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#2 Bericht door Cars10 »

Hoi,
Het zal een aanbeveling voor de toekomst zijn dat deze evenementen ook in de Kalender geplaatst worden.
app.php/page/kalender
tot Zondag op Zolder
mvg, Carsten
„Every time I see an adult on a bicycle, I no longer despair for the future of the human race.“ - H. G. Wells

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#3 Bericht door Lex »

Hahahaha, WARM rijden. :lol:

jantje
Helper
Berichten: 314
Lid geworden op: di 24 okt 2017, 20:51
Postcode: 2520
Fiets: Omafiets
Velomobiel: Milan GT , WAW, eWAW
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#4 Bericht door jantje »

Jeujh: een 2de race. En de voornaamste reden waarom ik in Bocholt ook al eens ging proberen.
Op algemene aanvraag van Yannick dan ook van deze race maar uitgebreider leesvoer (alhoewel het minder spannend is dan het vorige)

Vrijdag trouwfeest, zaterdag stukje van de tocht met Lili en 's avonds BBQ: de kers op de taart qua voorbereiding dus!
Nog een betere voorbereiding: GSM (en dus Strava) op 53% en geen kabel in de buurt... Sparen dan maar: vliegtuigmodus 's nachts. (50% 's ochtends: daar kon ik mee leven)
Zondag de WAW ingeladen met 4L water, 3 porties BBQ-groentjes/pasta overschot, extra buitenband/binnenbanden/pomp/plakband (jaja, deze keer wel aan gedacht! ) en energierepen als noodoplossing.
Redelijk op tijd vertrokken naar Zolder, rustig want je wilt geen cartouchen verschieten maar alles voelde zo sloom aan, en dan al zo warm! Beginnen rekenen in de eerste KM's: naar zolder is 40km en ik ben om 7 voor 9 vertrokken. Oei, en 30km/h is realistischer dan 40km/h.
Het begint al: toch maar wat harder "opwarmen" :D
De weg moest ik gelukkig niet zoeken: ik passeer af en toe eens aan het circuit om vanboven op de berg naar autootjes te kijken en luisteren. Altijd wel leuk speelgoed dat voorbij zoeft!

De parking van het binnenplein stond toen ik aankwam al bijna vol: veel volk met de auto/camionette zo te zien! En veel buitenlandse nummerplaten. Als er geen ligfietsen, velomobielen en trikes tussen, naast op en in de auto's stonden zou ik denken dat er een of andere autorace ging plaatsvinden :D

Wegwijsgeholpen door het kleine poortje, Ares tegen het lijf gelopen ( die zouden we later die dag nog meer zien :D) ingeschreven, bandjes op druk (niets veranderd sinds vertrek thuis), heel de fiets leeg gehaald, transponder onderaan de neus (bij de open liggers is daardoor later die dag een wedstrijd blijkbaar gewonnen :O )
De deelnaden van de WAW ingetaped (vooral de staart onderaan, die heeft 2 vleugeltes die naar onder plooien, tegen de wind (en borduurs) in, dat was me in de winter al opgevallen, was weg in de lente en nu dus blijkbaar terug bij warm weer.

Juist ja, warm weer: ik had al bijna 1l water op voordat ik begon warm te rijden. Nog snel naar het toilet, weer wat minder gewicht voor de tijdrit, die 1l alvast bijgevuld!
Dus: "warm" rijden. Is het normaal gezien niet de bedoeling om de spieren warm te rijden ipv banden, fiets, hoofd,...
Ik was vooraf gewaarschuwd en het komt neer op het volgende: de Sacramentsheuvel bijt in de kuiten, de bochtjes erna bijten in de snelheid of je vel! Maw: remmen voor de chicane na de berg: vooral hard remmen.
Klinkt als een goed voornemen!
Daar gaan we dan: De start met tentje van de organisatie en wat voorbereidende fietsers voorbij, onder de boog door, de rechte lijn langs de pits op.
Een eerste keer op het circuit voor mij. Best een leuke ervaring! En wat een asfalt! Heerlijk rollen (in tegenstelling tot wat ik eerder te horen kreeg. Ruwe asfalt met veel vuiligheid: hangt af van met wat je het vergelijkt! Met een binnenwielerpiste mss, maar tov mijn woon werk route of het gemiddelde jaagpad of Belgische weg (laat staan fietspad) is het dik OK! )
Het eerste stuk gaat bergaf, een flauwe linkse, een dikke 200m rechtdoor, nog steeds bergaf. De KM-teller geeft 52km/h aan, en dat zonder echt moeite doen: geweldig! (oei, dat moeten we straks ook weer omhoog) en dan wat scherper naar rechts, de kanaalbocht, in totaal 180° met zeer brede asfalt die vertrouwen geeft (als het mis gaat, gewoon rechtdoorsturen)
Terug recht langs het kanaal en dan begint het: 90° naar rechts en de aanloop naar de sacramentshellling is ingezet. Hier en daar rij ik al wat opwarmende fietsers voorbij. Rustig opwarmen? Ik ben toch al opgewarmd met de 40km naar Heusden Zolder? Vooruit met de geit: ik wil bochtjes testen! maar daarvoor moet je eerst de berg op. En voor die berg ligt nog een chicane.
Liggers langs rechts, chicane langs links. Vanuit de verte ziet die curbstone er goed uit, dichter bij: nog een ligger links en die curbstone lijkt steeds aanlokkelijker. Nog steeds die ligger rechts dus de ideale lijn zit er niet in: dan maar de curbstone! Oh, de gladheid zelve! Dan die 2de ook maar! En tegen een mooie 43 beginnen aan de echte beklimming.
Traag naar boven, want die cartouchen ;)
En dan over de top, uitzicht over de chicane: leuk speelgoed, zo'n parcours!
56 tegen dat ik de bocht moet inzetten, nog net wat eruit geremd, opnieuw aanlokkelijk lijkende curbstones dus ook die maar getest. De 2de: a maar daar ligt een riooldeksel dus 20cm minder mee pakken! En dan terug door! Zo erg was dat nu toch ook weer niet. :-?
Volgende keer harder! :D
En dan iets wat ik wel wist maar niet besefte: de helling over de tunnel van de toegang naar het circuit, omdat het moet, niet te hard. Maar wel hard terug naar beneden omdat het kan, plezant is en frisse wind is welkom. Het begint aardig "op te warmen". Doel geslaagd dan maar zeker :D
En dan de verassing van de dag! Een meer dan 90° bocht, goed overzichtelijk en breed, en toch...
Curbstone meegepakt, maar iets te snel ingestuurd en daardoor "recht" op de grindbak af. De snelheid eruit geremd, en dan bergop verder naar de laatste flauwe chicane en de helling naar de startstrook.
Leerzaam ritje, bochten optimaal verkend en bijna tijd voor de tijdrit. Enkelen staan al klaar, ik parkeer de velomobiel erbij en stap uit om zoveel mogelijk warmte kwijt te kunnen. De laatste bidon er nog uit. Bij nader inzien heb ik dorst: half de drinkbus leeg dan maar :D
Willekeurig opstellen.De eerste zijn snel weg. Peter staat voorovergebogen half in z'n fiets en doet teken maar voor te gaan. Are dan maar. Snel een laatste teug van de bidon en naar de meet.
Rudy geeft aan dat ik iets te ver naar voor sta. Ietsje terug dan maar.
Een minder dramatische start dan vorige keer bij de tijdrit: Jaa, vertek maar als ge klaar bent. Nu? Jaja, doe gerust. :D
Oke dan maar: Ju!
Start is goed, deze keer zonder wielspin, geen pedalen die eruit schieten en bergaf is altijd leuk! Zeker als je niet moet remmen.
Eerste linkse, op het rechte stuk rij ik een 58km/h. De kanaalbocht lukt aardig tegen die snelheid: wel telkens het rechtse been trapte ging het rechter wiel de lucht in, een keer of 6-7. Bij het uitkomen zit ik helemaal naar buiten. En dat is niet nodig voor de 90°Bianchi-bocht richting bergop dus toch maar ietsje naar het midden.
De bocht om, ook met een wieltje dat omhoog wilt: nog steeds niet moeten remmen: 55km/h. Remmen doet de bergop wel! Iets harder trappen. Op het rechte stuk een voorligster op een trike voorbij: helemaal geen last van gehad: ideaal!
Breed voor de chicane en met 48km/h erdoor zonder lichtvoetige wielen en dan hard op de trappers voor de bergop: snelheid proberen te houden! Net met 40km/h over de sacramentshelling, niet vergeten naar links te sturen: daar is de lijn voor de chicanes en elke meter telt (vooral die die je niet af hoeft te leggen!)
Tegen 64km/h aankomen, op tijd inhouden met trappen, laat in de remmen en tegen 50 door de eerste naar rechts, wiel omhoog, hmm, toch iets te snel? Kort en iets te fel op de rem: met 46 door de linkse en dan terug door, opnieuw een rechtse: hey die had ik niet helemaal opgemerkt vorige keer precies. Geen erg, mooie lijn erdoor. Gelukkig is die flauwer dan die ervoor!
En vanaf dan gaat het vlot dacht ik. Doortrappen, we zijn er bijna. bergop, flauw naar rechts, aja, weer die scherpe van daarnet! Even concentreren, 58 aankomend, remmen tot 53, later ingestuurd dan daarnet, maar duidelijk te snel! Wiel omhoog, dus minder scherp aansturen, dus opnieuw de neus richting grindbak, nog bij remmen op dat niet half-zwevende wiel en net 20cm curbstone moeten mee pakken. Van die vervelende met ribbels, helemaal niet gelijk die van de chicanes! Brrrrrrrr en met 42km/h verder door. Dat gaan we niet meer doen! Daar verliezen we te veel in!
En dan de aankomst bergop, flauwe chicane zonder remmen of inhouden, wel 2x wieltje omhoog en over de meet waar Rudy staat te zwaaien, en nog een 4 of 5 tal rijders klaar staan voor te vertrekken.
Ik rol uit, zie dat de pits te haak om zijn en besluit de spieren nog maar wat los te rijden op een traag rondje. Goed in de spiegel kijkend laat ik er 2 voorbij. Eens binnen: weer Water!
De 4km met 49.34km/h beëindigd volgens de tijdsmeting. Sta er zelf nog steeds versteld van!

Het uurtje ertussen is een leuk weerzien met enkele bekenden en eten! Altijd blijven eten! :D
Geen warmrijrondje deze keer: warm genoeg!
Verkoeling lijkt nuttiger, dus nog maar wat meer water! En twijfel: hoeveel neem ik mee?
Zeker 2, want die waren in Bocholt op! 2 (grote!) met half aangelengde sportdrank leken mij niet slecht hiervoor. En voor de zekerheid ook nog maar een halve met gewoon water.
Ik start ergens halfweg het pak, helemaal links, daar waar we de bocht in gaan zodadelijk. ik kan net het kegeltje zien dat aangeeft waar je langs rechts moet passeren wegens net te korte transponder meetdraad: Start, dat gaat bij de meesten best gemoedelijk. Ik zie Peter voor me uitwijken naar rechts: oei, een 2de kegeltje: wring wring, op t gemakske. T is toch geen koers e :D
Tegen de eerste bochtlaten enkele open liggers me door door zelf breed te rijden, en stuur ik iets verder dan de ideale lijn naar links na de bocht: enkele halen en ik zit naast een open ligger die ik de eerste 5 rondes ga zien rijden. Hij komt achter me stayeren tot aan de chicane voor de sacramentsheuvel. Dat lijkt hem te snel(of te scherp) te gaan en hij lost. Geen erg, wat wat hij verliest bij de bochten, haalt hij bergop terug in. Net naast me op de top, 30m voor ons eveneens een ligger, maar dan met halve stroomlijn. En de afdaling is ingezet. Ik opnieuw vlot er voorbij, stevig, maar met 3 wielen de bochten in, en in geen tijd een gat van 50m, best dicht op die voorganger ineens. Ach ja, terug bergop dus die rijdt weg, die achter mij komt weer aansluiten en samen gaan we naar die scherpe bocht. Bij blijft achter me, deze keer wel proper de bocht door en dan bergop. Dat haasje over gaat 2 rondes door, totdat ik op weet ik veel wat voor manier tot bij die gestroomlijnde kom. bij de volgende bergop pikte die achter mij aan bij die voor bij en samen heb ik ze gedurende een ronde of 5 zien weg rijden, als stipjes aan de horizon (allesinds als ze bovenop de berg verdwenen uit het zicht)
Maar toen was Ares daar: Een nieuw speelkameraadje :D
Of toch tot hij me achterliet in z'n zwarte Quest XS...
Iig is hier een van de eerste (en kort bij de laatste duels voor een bocht)
https://www.youtube.com/watch?v=Br7iGj7qtfg
Bedankt voor het super filmpje! Ik hoop dat er nog volgen!
Nadat hij me had achter gelaten zag ik hem net zoals die open liggers weg rijden, al was het verschil hier kleiner.
Net zoals het filmpje hiervoor heb ik Luki nog even op dezelfde locatie iets te scherp voorbij gevlogen door die chicane. Nogmaals mijn excuses! ;)
En verder was het relatief rustig uitrijden van het uur.
Toen Peter me voorbijkwam op de sacramentsheuvel zag ik af en toe z'n race kap open gaan: een cm of 3, heel kort, periodiek. Er ging bij mij ook een lichtje branden!
In tegenstelling tot de tijdrit was er een redelijk stevige wind komen opsteken vanuit het Zuidoosten. Dat zorgde ervoor dat de windsnelheid in de velomobiel volledig stil viel bij het oprijden van de Sacramentsheuvel. Geen idee of het bij hem de bedoeling was, maar vanaf dan bij mij iig wel!
De wind was er zelfs zo stevig dat eens je boven was, de open kap (een heel klein beetje) als zeil werkte ipv je tegenhield :shock:
Zo ben ik Luki daarna nog eens voorbij gereden, net op de top: daar heeft hij iets minder last van gehad. ;)
De laatste 30 minuten werden goed aangegeven per 5. In mijn voorlaatste ronde werd ik (voor de 2de keer) voorbij gereden door Ymte waardoor ik vermoedelijk geen bel te horen kreeg. Mijn laatste ronde was dus eigenlijk te traag: ik dacht dat er nog een moest komen, te laat die halve bus water over men hoofd te gieten als extra afkoeling en enkel die laatste 300m naar de rechte lijn nog iets of wat kunnen door rijden. Ach ja, daar zal het niet meer op aangekomen zijn...
Gemiddeld 43.6 volgens Strava.
Daarna, meer drinken en eten! Tussendoor eliptigo's die het eveneens warm hadden. En dan nog even een testrondje tegen de richting in, klaar voor de 45min race.
Initieel viel het tegen: Die laatste scherpe 90° bocht kwam nu als eerste en was omwille van de aflopende helling ernaartoe nog erger. De chicanes hadden nu een glooiende linkse om te beginnen en dan 2 scherpe rechts-links om dan ...
de sacramentsheuvel op te rijden
Zo is die eens zo pittig! De rest van het circuit is dan weer rustig bollen, zelden remmen (eventueel nog een beetje voor de chicane net na de sacrementsheuvel) om dan terug bergop te stompen richting aankomst.
Daar aangekomen stond als een groot deel rijders klaar. Even wachten op de laatste op het parcours, dan Ymte nog die nog roept dat er nog iemand komt, bakken, braden, koken, nog maar wat water drinken. Stilstaand, niet goed weten of de kap open voor circulatie of de kap dicht voor schaduw het beste is...
Maar dan toch een start. Het veld rekt snel, ik zie Lars stevig door de eerste bochten gaan en als eerste richting uit het oog verdwijnen. De eerste ronde viel best mee, beter dan het warmrijden. Mss was het dan tocht niet zo erg...
Opnieuw krijg ik Ares achter me in het visier, korterbij kruipend, traag maar zeker.
Opnieuw enkele "duels"! Hij beter bergop, ik beter in bochten. Hopelijk ook daar nog wat fragmenten van.
Terwijl ik hem half zie wegrijden, steeds enkele lengtes meer voorsprong nemen, op het moment dat ik denk dat hij weg is, haal ik hem weer even gemakkelijk weer in: dit is niet juist.
Een ronde opnieuw kort bij elkaar en met de mijn open kap over de aankomst roep hij naast me rijdend iets dat ik maar half kan horen. Bergaf haal ik hem bij, nog wat verder de bochten in wordt de afstand groter en eens we de sacramentsheuvel over zijn ligt hij even ver achter mij als ik op hem een ronde eerder.
Vanaf dan neem ik ietsje gas terug.
Die sacrametsheuvel: halfweg race heb ik voor het eerst die dag op het circuit de grote pion van het groot blad gezien. Iets te hevig, de versnellingskabel is aan de schakelaar beginnen rafelen, draadjes in m'n hand. Dat moest ik dus niet meer doen, maar hij heeft het uitgehouden (en dat zal nog moeten tot zaterdagvoormiddag)...
Veel drinkend (opnieuw die 2 grote bidons, maar die zijn niet leeg geraakt)
Die kleine, deze keer vol is wel leeg geraakt: over men hoofd in de voorlaatste ronde en net na aankomst. Het gekoelde waterflesje dat we kregen van de organisatie was in no time leeg gedronken.
Nog een laatste sprintje naar een open ligger en op de meet nog voorbij. Geen idee in welke ronde hij zat!
Zo snel mogelijk de pits in en nog eens enkele liters water over men hoofd en nek.
Strava zegt 41.2km/h gemiddeld. Ook niet slecht na zo'n dag!
Ik merkte tijdens die laatste race dat de meeste rijders zowel de flauwe bocht net voor de chicanes voor de sacramentsheuvel als Bianchi en kanaalbocht allemaal heel breed namen, aansneden en dan terug extreem breed gingen. Hier en daar was er een open ligger die mijn lijn volgde maar ik heb geen idee waarom de rest dit niet deed! Kortbij de binnenkant van begin tot einde en meters sparen leek me nuttiger! Een snelle meting op Geopunt.be leer met dat dat +-40m oftewel 1% korter is tov hun brede lijn. Stuurt een DF/Quest/Quest XS dan zo veel instabieler? Is die minder agressieve lijn dan zoveel sneller? Of ligt het gewoon aan mijn uitgekookte hersenen op die moment?

Gezellige babbel achterna, nog wat gegeten, de prijsuitreiking (Felicitaties aan de winnaars! =D> ) en dan met een slakkengang (24km/h naar huis) (heel de fiets terug volgeladen uiteraard, alleen wat minder eten en maar de helft van de bions gevuld).
Het naar huis rijden ging best OK, maar na aankomst was het vat helemaal af, de benen leeg, de suiker laag,...
Om 21.00h in bed, om 6.15h eruit en vandaag weer 44km naar het werk. Niet al te snel, maar met 33km/h gemiddeld best OK na een vermoeidende wedstrijddag. En ook morgen weer de fiets in ;)

Langs deze weg nog een dikke merci aan Gert-Jan (en HPV) om dit mogelijk te maken!

Ares
Helper
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 12 jul 2017, 7:54
Postcode: 9190
Velomobiel: QuestXS
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#5 Bericht door Ares »

Ik wist waarom ik moest aandringen, leest weer heerlijk vlot weg :). Ik zal een dezer dagen eens kijken om al de passages te knippen en daarvan een compilatie te maken. Bedankt! Was tof om met/tegen jou te racen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk


Gebruikersavatar
Helen
Public Relations
Berichten: 797
Lid geworden op: vr 18 sep 2015, 14:12
Postcode: 3071
Fiets: WAW 201 en Alpha 7
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#6 Bericht door Helen »

Amai wat een geheugen!
Fijn om zo een verslag te lezen, zo zijn we er ook een beetje bij. En ik weet meteen dat dit niks voor mij is (afgezien dat ik het gewicht van de motor nodeloos zou moeten meesleuren, en de berg mss gewoon niet opgeraak). Geen zin meer om risico's te nemen.

Succes alvast met jullie volgende wedstrijden!
Dan toch een blog: https://bmwaw.blogspot.be/

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#7 Bericht door Lex »

Ik had zelf meegedaan met een open ligger. Maar had mijn benen niet geschoren. Anders had ik zéker een top 3 gereden.
En nog een andere hoop onnozele uitvluchten waren er op het circuit te horen van mij. Maar het ging zoals ik verwacht had, maar niet zoals ik gehoopt had. Maar het was een leuke dag. Het plan was alleen de 1u rijden. Maar ben nóg wat langer gebleven voor de 45min óók te rijden.
Respect aan iedereen die zich volledig gegeven heeft met die warmte en de behoorlijke tegenwind. Hoop dat deze wedstrijd op het circuit van Zolder zeker niet de laatste was én dat we niet opnieuw 4 jaar moeten wachten.

Gebruikersavatar
Helen
Public Relations
Berichten: 797
Lid geworden op: vr 18 sep 2015, 14:12
Postcode: 3071
Fiets: WAW 201 en Alpha 7
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#8 Bericht door Helen »

Lex schreef: di 31 jul 2018, 13:22Ik had zelf meegedaan met een open ligger. Maar had mijn benen niet geschoren. Anders had ik zéker een top 3 gereden.
Ha kijk! Dan had ik nog kans gemaakt 8)
Dan toch een blog: https://bmwaw.blogspot.be/

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#9 Bericht door Lex »

Helen schreef: di 31 jul 2018, 16:04
Lex schreef: di 31 jul 2018, 13:22Ik had zelf meegedaan met een open ligger. Maar had mijn benen niet geschoren. Anders had ik zéker een top 3 gereden.
Ha kijk! Dan had ik nog kans gemaakt 8)
Je had zéker en podiumplaats behaald.

Gebruikersavatar
Helen
Public Relations
Berichten: 797
Lid geworden op: vr 18 sep 2015, 14:12
Postcode: 3071
Fiets: WAW 201 en Alpha 7
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#10 Bericht door Helen »

Deden er maar 2 vrouwen mee?
Dan toch een blog: https://bmwaw.blogspot.be/

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#11 Bericht door Lex »

Helen schreef: di 31 jul 2018, 16:40 Deden er maar 2 vrouwen mee?
Ik dacht dat er maar 3 mee deden. En daarvan heb ik er zelfs eentje van ingehaald. Dus iemand die dagelijks zijn ww-verkeer doet moet dat toch kunnen met twee vingers in de neus.

Gebruikersavatar
Helen
Public Relations
Berichten: 797
Lid geworden op: vr 18 sep 2015, 14:12
Postcode: 3071
Fiets: WAW 201 en Alpha 7
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#12 Bericht door Helen »

Lex schreef: di 31 jul 2018, 17:26
Helen schreef: di 31 jul 2018, 16:40 Deden er maar 2 vrouwen mee?
Ik dacht dat er maar 3 mee deden. En daarvan heb ik er zelfs eentje van ingehaald. Dus iemand die dagelijks zijn ww-verkeer doet moet dat toch kunnen met twee vingers in de neus.
Echt niet. Ik speel vals :twisted:

En als jij er maar één van de drie kan inhalen, kan ik het wel helemaal schudden hé!
Dan toch een blog: https://bmwaw.blogspot.be/

Gebruikersavatar
Pauvre Mouton
Helper
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 7:50
Postcode: 3530
Velomobiel: Alpha7.163|2021
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#13 Bericht door Pauvre Mouton »

Helen schreef: di 31 jul 2018, 9:45 Amai wat een geheugen!!
Ja amai het was net of ik zelf op het circuit reed tijdens het lezen van het verhaal. Pas toen ik op strava geen kilometers zag verschijnen besefte ik weer dat ik gewoon thuis het verhaal aan het lezen was lol.
Knap gedaan.
My smile is always in shape!

Lex
Public Relations
Berichten: 767
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 19:44
Postcode: 3600
Fiets: waw
Contacteer:

Re: BeND wedstrijd circuit Zolder

#14 Bericht door Lex »

Pauvre Mouton schreef: di 31 jul 2018, 20:02
Helen schreef: di 31 jul 2018, 9:45 Amai wat een geheugen!!
Ja amai het was net of ik zelf op het circuit reed tijdens het lezen van het verhaal. Pas toen ik op strava geen kilometers zag verschijnen besefte ik weer dat ik gewoon thuis het verhaal aan het lezen was lol.
Knap gedaan.
Tja... Niet iedereen had tijdens de race over om nog notities bij te houden. :lol:

Plaats reactie