Ligfietstreffen 2018 te Axel

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2018 te Axel

#91 Bericht door paulheyndrickx »

Ik zou zelfs meer zeggen: super van A&J!
Bijzonder jammer van het "akkefietje" van Wouter, maar 'gelukkig' is het bij materiële schade gebleven.
Verder mooie tochten en een leuke kennismaking met enkele noorderburen die ik enkel als forumnaam kende. Geslaagd.

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2018 te Axel

#92 Bericht door Ronnius »

paulheyndrickx schreef: di 08 mei 2018, 17:56 Ik zou zelfs meer zeggen: super van A&J!
Laten we er dan maar "SUPER JA" van maken :lol:
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Gebruikersavatar
PatRecumbent
Kopman
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 10 mei 2009, 10:06
Postcode: 3010
Fiets: Go-One Evolution
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2018 te Axel

#93 Bericht door PatRecumbent »

Aan Anita en Joop, bedankt voor dit mooie treffen. Het heeft me deugd gedaan niettegenstaande mijn conditie ervoor zorgde dat het moeilijker was dan anders. De organisatie was heel goed en de lokatie prima. Alhoewel ik de traagste deelnemer was aan de middellange tocht heb ik me nooit opgejaagd gevoeld.

Aan alle deelnemers, bedankt voor de fijne sfeer. En gelukkig vergaat "onkruid" niet.

En ik heb een mooie mok om aan de ontbijttafel terug te denken aan dit fijne weekend.

Op naar 2019.
Go-One Evolution, HP Velotechnik StreetMachine Gte en tandem van Tim Biesemans.

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: Ligfietstreffen 2018 te Axel

#94 Bericht door Peter J »

Beter laat dan nooit...
Bedankt voor het organiseren van dit treffen in Axel Anita en Joop. Jullie hebben dat schitterend gedaan, wij hebben ervan genoten. Er waren een aantal nieuwe gezichten aanwezig en het is altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen. Vele oudgedienden waren er ook en met hen werd het een blij weerzien. De avondrit vrijdag was niet echt iets voor mijn Milan... de verkeers/snelheidsremmers in het natuurgebied waren schrikwekkend/verschrikkelijk. Die ondingen kom je op de meest onmogelijke plaatsen tegen... De grote rit zaterdag was heel mooi en toonde mij een streek die mij totaal onbekend was, hier kom ik/komen wij zeker nog eens terug. Echt heel mooi. Zondag reed ik de uitwuifrit nog mee tot aan de middagstop en van daaruit reed ik samen met twee open liggers richting Gent om van daaruit naar zee te rijden...
Wij hebben beiden genoten van het gezelschap, de ritten, het weer, het eten, de sfeer... Teveel om op te noemen... Kortom, een dikke merci aan iedereen en tot de volgende !
Kristel & Peter
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

Plaats reactie