Velomobieltreffen 2018

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
maarten
Kopman
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 0:16
Postcode: 3500
Fiets: DF, M5 26-26
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#16 Bericht door maarten »

Fastolfe schreef: zo 27 mei 2018, 18:29 Is er een GPS bestand van de treffenroute 2018? Ik zou het in mijn live GPS tracker pagina willen laten zien - en ik zal het adres van de pagina posten, als iemand op zaterdag de rit live wil volgen.
Ik heb een GPX-bestand en een link naar routeyou toegevoegd aan het eerste bericht.

Fastolfe
Supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 10:51
Postcode: 4610
Fiets: Quest 474
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#17 Bericht door Fastolfe »

maarten schreef: zo 27 mei 2018, 22:24Ik heb een GPX-bestand en een link naar routeyou toegevoegd aan het eerste bericht.
Bedankt! Maar helaas, de pagina zegt "Access forbidden"...

Fastolfe
Supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 10:51
Postcode: 4610
Fiets: Quest 474
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#18 Bericht door Fastolfe »

Ah! Nu heb ik de GPX gekregen. Prima!

Dus als jullie me willen volgen, kunnen jullie naar mijn tracker server pagina gaan:

https://fasttracker.duckdns.org:8083/ (gebruiker "guest", wachtwoord "guest")

Op dit moment staat de GPS tracker uitgeschakeld, maar op vrijdag zal ik het inschakelen, tot zondag, zodat jullie me kunnen volgen vanuit Luik en terug, en ook tijdens de Velomobieltreffen rit.

Gebruikersavatar
Markske
Helper
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:43
Postcode: 3950
Fiets: Norta S20 (bukker)
Locatie: Kaulille (Limburg)
Velomobiel: QV (2016)
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#19 Bericht door Markske »

Vorige zondag de rit nog eens verkend. De eerste 30 km verliepen probleemloos, daarna werd het even nat met gedonder in Overpelt. Net toen ik dacht dat het voorbij was begon het in Lommel weer opnieuw en nog een stuk harder dan ervoor (het water bleef even in een laag op de weg staan en ademen begon over te gaan in drinken). Gelukkig is de QV redelijk waterdicht met het schuimdekje :lol: Daarna terug droog weer.

In Hamont was er wat dubieuze bebording bij een omleiding voor wegenwerken. In onze rijrichting was er niks te zien, maar in de andere richting zag ik borden staan dat de weg is afgesloten (C3 voor de kenners, dus niet eenrichtingsverkeer) Ik ga er van uit dat we er door kunnen/mogen, moest het niet zo zijn dan ken ik een alternatief traject dat quasi even lang is maar meer auto's gaat hebben omdat de omleiding daar langs loopt.

Verder geen problemen tegen gekomen. Eens thuis had het de geweldige som van 1 mm geregend, dus mocht ik de bloemetjes nog water geven #-o
Het nuttige met het aangename combineren

Fastolfe
Supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 10:51
Postcode: 4610
Fiets: Quest 474
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#20 Bericht door Fastolfe »

Hmm... Ik weet niet of ik vandag zal kunnen komen: met de overstromming rond Luik zijn de wegen in rivieren veranderd , en de politie sloot alle wegen in de buurt. Ik kan de Maas niet eens bereiken. Ook, I weet niet of the fietpad langs het Albertkanaal open is.

Bummer...

Fastolfe
Supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 10:51
Postcode: 4610
Fiets: Quest 474
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#21 Bericht door Fastolfe »

Mijn gemiddelde snelheid vanaf Hechtel-Eksel tot Fléron was 28 km/u (met een positieve hoogteverschil van 430m en 20kg in de koffer). Wie zegt dat de Quattro langzam is eh? :)

Bedankt iedereen voor een prettig weekend. Zoals altijd was de organisatie topklasse.

Tot volgend jaar!

EDIT: video van de overstroming rond Luik op vrijdag: http://www.dailymotion.com/embed/video/x6kz14t
Laatst gewijzigd door Fastolfe op ma 04 jun 2018, 1:46, 1 keer totaal gewijzigd.

ivo
Helper
Berichten: 251
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 15:29
Postcode: 3990
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#22 Bericht door ivo »

blij dat je weer heelhuids thuis bent geraakt, pierre. Hopelijk is iedereen goed en wel huiswaarts kunnen keren, zonder teveel waterschade ditmaal. Bedankt aan alle deelnemers voor het gezelschap, en hopelijk tot volgend jaar.

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: Velomobieltreffen 2018

#23 Bericht door Beinsberger E »

Hela mannen, ik lees zo weinig reacties , hoe is het treffen verlopen ? :!:
Ik weet het wel de afwezigen hebben meestal ongelijk maar ja ik heb lopen jodelen in Tirol, en daar was het weer goed mee gevallen dus hoop ik dat het ook het geval was voor het treffen.
Ik lees het wel..............
Grts

Plaats reactie