De rit van 12 april vertrekt vanuit Kaulille (Ringlaan 49) om 10u. De rit is uitgetekend maar nog niet verkend en is 67km lang. We gaan eten in de Sjeiven dörpel. De route kan je op routeyou terugvinden.
Inschrijvingsformulier
Rondje NOL - za 12 april
- Markske
- Helper
- Postcode: 3950
- Fiets: Norta S20 (bukker)
- Velomobiel: QV (2016)
- Contacteer:
Rondje NOL - za 12 april
Laatst gewijzigd door Markske op di 08 apr 2025, 9:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Het nuttige met het aangename combineren
- Markske
- Helper
- Contacteer:
Re: Rondje NOL - za 12 april
Vandaag de route verkend. Enkel de sluis van 18 was vandaag geblokkeerd, maar dat is wellicht opgelost tegen volgende week.
-
- Supporter
- Postcode: 3600
- Fiets: Hase Kettwiesel Evo Steps
- Contacteer:
Re: Kalender 2025
Ik zou graag willen meerijden op 12 april 2025 maar ik zit met een klein probleem.
Ik zie het niet zitten om 's morgens ook nog vanuit Genk naar Kaulille te rijden.
Bedoeling was dat onze zoon Jan mijn fiets 's morgens met een aanhangwagen tot bij Mark zou rijden maar Jan is twee weken geleden aangereden door een auto en hij heeft zijn sleutelbeen gebroken.
Hij kan dus momenteel niet autorijden.
Is er iemand die mij en mijn fiets (Hase Kettwiesel) in Genk (of omgeving) kan oppikken (met aanhangwagen) ? 's Avond kan ik ev. wel zelf terug naar huis rijden.
Ik zie het niet zitten om 's morgens ook nog vanuit Genk naar Kaulille te rijden.
Bedoeling was dat onze zoon Jan mijn fiets 's morgens met een aanhangwagen tot bij Mark zou rijden maar Jan is twee weken geleden aangereden door een auto en hij heeft zijn sleutelbeen gebroken.
Is er iemand die mij en mijn fiets (Hase Kettwiesel) in Genk (of omgeving) kan oppikken (met aanhangwagen) ? 's Avond kan ik ev. wel zelf terug naar huis rijden.
- Markske
- Helper
- Contacteer:
Ik heb geen auto met trekhaak, dus ik kan sowieso niet helpen vrees ik. Die fiets zal ook niet in de auto passen (een gewone ligfiets is al een uitdaging)Ivo Vanminsel schreef: ↑ma 07 apr 2025, 10:13 Bedoeling was dat onze zoon Jan mijn fiets 's morgens met een aanhangwagen tot bij Mark zou rijden maar Jan is twee weken geleden aangereden door een auto en hij heeft zijn sleutelbeen gebroken.
-
- Supporter
- Contacteer:
Mijn schoonbroer heeft wel een auto met trekhaak en de buurman een grote aanhangwagen waar mijn fiets juist op past (2 cm over). Dus Kaulille, here I come.
Tot zaterdag !
Tot zaterdag !
Ik ga afkomen. En ivo V heeft ook ingeschreven
- Beinsberger E
- Public Relations
- Postcode: 3621
- Contacteer:
Ik kom ook 

-
- Supporter
- Contacteer:
Na een prachtige tocht (dank aan Mark) met prachtig weer, ben ik uiteindelijk om 18.15 uur thuis gekomen.
Ik heb er, na een deugddoende pauze op het terras van de Ringlaan 49, toch voor gekozen om via de lange weg (via Grote Brogel, Peer, Helchteren, Kelchterhoef) terug naar Genk te rijden.
Zodoende heb ik vandaag 115 gelegen
Vandaag heb ik ook een nieuw afstandsrecord met één batterij afgelegd (85 km). Het vorige stond op 74 km (LILI tocht in februari).
In de zomermaanden hoop ik eens naar de kust te fietsen (2 dagen); dit lijkt me na vandaag zeker haalbaar.
Tot een volgende gelegenheid !
Ik heb er, na een deugddoende pauze op het terras van de Ringlaan 49, toch voor gekozen om via de lange weg (via Grote Brogel, Peer, Helchteren, Kelchterhoef) terug naar Genk te rijden.
Zodoende heb ik vandaag 115 gelegen

Vandaag heb ik ook een nieuw afstandsrecord met één batterij afgelegd (85 km). Het vorige stond op 74 km (LILI tocht in februari).
In de zomermaanden hoop ik eens naar de kust te fietsen (2 dagen); dit lijkt me na vandaag zeker haalbaar.
Tot een volgende gelegenheid !