za 22 augustus - 100km-tocht

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Markske
Neo Prof
Postcode: 3950
Fiets: Norta S20 (bukker)
Velomobiel: QV (2016)
Contacteer:

za 22 augustus - 100km-tocht

#1 Bericht door Markske » di 31 dec 2019, 19:28

Vertrek om 10 uur. Waar de rit net zal naartoe gaan en vertrekken hangt af van het aanbod in de voorgaande maanden. Omwille van corona zal ik niet thuis mogen ontvangen en zal het vertrekpunt op de parking van KFC Kaulille zijn, deze ligt aan het kruispunt van de Molenstraat en de Erkstraat. Ook ergens gaan eten zal niet zomaar gaan omwille van allerlei regeltjes, dus voorzie een picknick voor deze tocht zodat we ergens in de frisse (en hopelijk droge) buitenlucht een tussenstop kunnen houden.

Er is nog geen ronde uitgestippeld, dit zal pas kort voor 22 augustus gedaan worden zodat er geen verrassingen met nieuwe regeltjes en zo roet in het eten gooien. Indien er veel vraag naar is, kan de tocht eventueel ingekort worden naar 70 km, dit hangt af van de wensen van eventuele deelnemers (die dit dan wel op tijd langs het forum moeten laten weten :wink:). In elk geval probeer ik naar goede gewoonte de rustige wegen op te zoeken.

Moesten er 1 of 2 personen zijn die hun batterij willen opladen tijdens de rit, dan valt er wel iets te regelen om dat thuis te doen.
Laatst gewijzigd door Markske op wo 29 jul 2020, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het nuttige met het aangename combineren

Markske
Neo Prof
Postcode: 3950
Fiets: Norta S20 (bukker)
Velomobiel: QV (2016)
Contacteer:

Re: za 22 augustus - 100km-tocht

#2 Bericht door Markske » zo 26 jul 2020, 16:56

Momenteel is er nog niks voorbereid voor deze tocht. Ik vrees met de huidige situatie ivm corona dat de kans groot is dat we weer niet mogen rijden. Indien het wel door gaat zal er binnen 2-3 weken ten laatste een update komen met meer details. Voorlopig heb ik het druk met de langverwachte dakwerken hier aan huis die eindelijk beginnen deze week.
Het nuttige met het aangename combineren

Beinsberger E
Kopman
Postcode: 3621
Contacteer:

#3 Bericht door Beinsberger E » za 01 aug 2020, 11:49

Ik kan er dan spijtig genoeg niet bij zijn vertrek die dag op vakantie :?

maarten
Helper
Postcode: 3500
Fiets: Strada, M5 26-26
Contacteer:

#4 Bericht door maarten » za 01 aug 2020, 12:57

Het is inderdaad misschien het best van de evolutie van het virus en de bijhorende maatregelen nog even af te wachten. We hebben nog even tijd hé.

In elk geval al veel succes met de dakwerkzaamheden.

Plaats reactie