15/08/2018 WOL tocht

Alles over toertochten, doortrapperstochten, evenementen in West -Oostvlaanderen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Sake
Nieuweling
Berichten: 23
Lid geworden op: di 17 jul 2018, 13:37
Postcode: 4464BX
Fiets: Gekko FX 26
Velomobiel: QuattroVelo
Contacteer:

Re: 15/08/2018 WOL tocht

#16 Bericht door Sake »

Ik weet niet of crossposten van ritten mag in de post hierboven, maar iedereen is natuurlijk welkom om mee te fietsen.
Degene die de Grote Plassentocht gefietst hebben, weten hoe mooi Zeeland is. Al is deze rit (rond het Veerse Meer) wel korter en misschien wat minder mooi dan de Grote Plassentocht.
Ook een mooie rit vanuit Essen, Lucien. Ik wist je adres niet anders was ik vorige week langs gekomen voor de koffie.
https://toerkanjer.blogspot.com/2018/08 ... eel-3.html

Ik zit de toertochten op ligfietsers.be alvast na te kijken gezien ik volgende week een nieuwe velomobiel dakdrager af heb https://pdrond.blogspot.com/search?q=da ... -date=true want de Grote Plassentocht is als mijn eerste toertocht heel goed bevallen.

@Paul. Deze rit komt te vroeg voor me.

Gebruikersavatar
meirken
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: za 11 jun 2016, 22:40
Postcode: 9200
Fiets: waw130
Contacteer:

Re: 15/08/2018 WOL tocht

#17 Bericht door meirken »

ik sluit ook nog aan.

tot morgen

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: 15/08/2018 WOL tocht

#18 Bericht door paulheyndrickx »

meirken schreef: di 14 aug 2018, 21:38 ik sluit ook nog aan.

tot morgen
Weest welkom; Tot subiet.

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: 15/08/2018 WOL tocht

#19 Bericht door paulheyndrickx »

Sake schreef: di 14 aug 2018, 20:00 Ik weet niet of crossposten van ritten mag in de post hierboven, maar iedereen is natuurlijk welkom om mee te fietsen.
Wellicht is het beter een aparte post te maken voor elke rit. Zo wordt het een rommeltje en weten we op de duur niet meer waar het over gaat. Tot later.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: 15/08/2018 WOL tocht

#20 Bericht door Wouter D »

Sake, soms mag het. Maar dikwijls wordt het eruit gekuist. Nu gaat jou post verloren.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: 15/08/2018 WOL tocht

#21 Bericht door Ronnius »

Het was een hele mooie en aangename tocht. Verrassend landelijk vanaf de eerste kilometers en mooie vergezichten afgewisseld met oude spoorbanen en een heerlijk eind doorrijden langs de Dender. Afgesloten met een stop in het Oud Brughuys en een lasange in de Wastobbe. Voor herhaling vatbaar. Voor deze die zoeken naar foto's, tot mijn verrassing ben ik thuis gekomen zonder ook maar een foto te maken. In totaal had ik net iets meer dan 100 km.
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: 15/08/2018 WOL tocht

#22 Bericht door paulheyndrickx »

Je kan het beschouwen als een grondige verkenning van een lus die we zeker nog eens zullen rijden. Weliswaar met een stuk op de verdamte gotegemstraat uitgeknipt, een killer voor waws (nietwaar meireken). Er worden op 15 augustus opvallend veel wieler-, moto- en andere evenenmenten georganiseerd, maar we zijn er doorheen geraakt. 't Is hier wel koers, hé. Ook ik heb geen foto's, maar zo nodig wil ik de gpx van onze rit nog wel eens posten om te bewijzen dat we de tocht werkelijk gereden hebben. Ronny liet ons kennis maken met een frisse Le Fort (bruin en tripel), die zijn naam eer aandeed.

Plaats reactie