Dat lijkt me nu eens een verstandelijk voorstel .
Ik wil gerust tot bij u komen, dat bespaart je alvast de verplaatsing.
PM me gerust met je beschikbaarheden en adres, dan kunnen we iets afspreken want deze avond was de toeter hoogst onbetrouwbaar.
Dat lijkt me nu eens een verstandelijk voorstel .
Ja ik denk dat ze die in de WAW gebruiken en je post erover klopt helemaal.bicky schreef: ↑vr 06 mar 2020, 17:03 is dit zo een "brommer" claxon?
deze zijn er voor gekend veel stroom te verbruiken en snel niet meer te werken bij niet volle batterij.
Ik heb deze 2 jaar terug vervangen door een alarm en nooit meer problemen mee gehad
https://bickyenzijnfietsen.blogspot.com ... alarm.html
Sommigen durven te zeggen wat ik dacht. Ik neem aan dat er ook wel andere geluidjes zullen bestaan. Dat was trouwens de reden dat fietser.be terugkeerde naar deze toeter in plaats van het alarmgeluid. Niemand verwacht dat er een fietser in aantocht is.Helen schreef: ↑vr 06 mar 2020, 18:10 Ik heb op de nieuwe WAW ook zo'n brommerclaxon. Heerlijk luid, ik moet me nog bekwamen in het "vriendelijk" toeteren, van voldoende verre afstand.
Dat gaat intussen een stuk beter, sinds ik de handvatten ondersteboven heb gedraaid en de knoppen onderaan gezet
Dat getjielp-annex-autoalarm van Bickie vind ik maar niks. Je verwacht je aan een nest vogeltjes of een BMW waar ze proberen inbreken, maar niet aan een (lig)fiets
Eigenlijk is het beter om van vér een stevige toet te geven. Alleen komt dat dan weer onvriendelijk overPauvre Mouton schreef: ↑vr 06 mar 2020, 20:35Daarom lichte toet geven van verre afstand, herhalen op middellange afstand en desnoods de volle kracht van nabije afstand en soms helpt dat niet als ze met muziekoortjes in fietsen.