lidkaart + publicatie

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
KarelJ
Helper
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 9:30
Postcode: 9800
Fiets: Ice Sprint X
Locatie: Deinze
Contacteer:

lidkaart + publicatie

#1 Bericht door KarelJ »

Hallo

Ik lees op het forum in een andere draad dat HPV ook (zoals ligfiets& bij HPVN) een publicatie doet.

Ik heb eind augustus mijn lidgeld betaald voor de rest van 2007, maar ik herinner mij niet dat ik al ooit iets van HPV ontvangen heb (brief, publicaties, lidkaart, ...)

Is dit normaal of is er ergens iets mis gelopen met mijn lidmaatschap?

Hoe zit het eigenlijk met het lidmaatschap van 2008? Krijg ik hiervoor een brief + overschrijving?

Alvast bedankt voor de respons

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

KarelJ schreef:Ik heb eind augustus mijn lidgeld betaald voor de rest van 2007, maar ik herinner mij niet dat ik al ooit iets van HPV ontvangen heb (brief, publicaties, lidkaart, ...)
Indertijd stuurde ik meerdere mailtjes om wat informatie te krijgen, maar ieder teken van leven bleef ook uit. Daar ik niet de enige was, is daar toen tamelijk veel kabaal over geweest op dit forum. Plechtig werd beloofd dat het in de toekomst ander zou gaan, maar blijkbaar heeft men daar niets uit geleerd.

Ach, ik zal wel weer te bitter reageren, zeker...?!

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#3 Bericht door Jef »

Troost u KarelJ, enkele maanden op een lidkaart wachten is normaal. :shock: Ik heb dat voor mijn lidkaart van 2007 ook mogen doen.
Verder kan ik me alleen maar bij ER aansluiten, ook met zijn al-dan-niet lid zijn visie, ik heb het wel 2 jaar geprobeerd wat iedereen moet doen. Zelf uitzoeken en dan besluiten.
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: lidkaart + publicatie

#4 Bericht door Luc Willaert »

KarelJ schreef:Hallo

Ik lees op het forum in een andere draad dat HPV ook (zoals ligfiets& bij HPVN) een publicatie doet.
Ik heb eind augustus mijn lidgeld betaald voor de rest van 2007, maar ik herinner mij niet dat ik al ooit iets van HPV ontvangen heb (brief, publicaties, lidkaart, ...)
Is dit normaal of is er ergens iets mis gelopen met mijn lidmaatschap?
Hoe zit het eigenlijk met het lidmaatschap van 2008? Krijg ik hiervoor een brief + overschrijving?
Alvast bedankt voor de respons
Het is inderdaad al een tijdje geleden dat er nog een boekje verschenen is. Zal binnenkort wel komen denk ik.
Marini houd zich vooral bezig met het boekje.

Voor 2008 krijg je wel een brief.

Luc

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#5 Bericht door marini »

idd ,
mijn verondschuldigingen voor het uitblijven van het vierde boekje,
is idd zo dat we na het wk het een beetje hebben laten afweten,
Voor diegene die zich geroepen voelen om artikels te schrijven , graag.
voor diegene die willen lezen nog even geduld , de laatste loodjes zijn we aan het leggen.
De lidkaart hebben we vorig jaar geprobeerd maar omdat Bram en Jan overblijven voor de administratie hadden we eigenlijk afgesproken om die niet meer aan te maken. Tja, voor diegene die zich geroepen voelen om te helpen bij een deel van de organisatie doe ik dan meteen ook een oproep om een stukje mee te dragen in dat geheel.
uitblijven van antwoord kan idd gebeuren maar je mag altijd een pb naar mij sturen hoor, ge krijgt mij zelden kwaad.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

KarelJ
Helper
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 9:30
Postcode: 9800
Fiets: Ice Sprint X
Locatie: Deinze
Contacteer:

#6 Bericht door KarelJ »

merci voor de antwoorden

Op zich moet ik geen lidkaart hebben hoor, ik had gewoon een tijdje geleden in een andere draad gelezen (het zal al maanden geleden zijn) dat de lidkaart voor iemand klaar lag en ging meegebracht worden naar 1 of ander evenement.

Ik vond het gewoon raar dat ik in augustus betaald had en zelfs nog geen mailtje gekregen had met bevestiging of nieuws of ...

Ik zou het wel leuk vinden om toch zo nu en dan een mailtje te ontvangen met wat er zoal door HPV gedaan wordt met het lidgeld. Een boekje op papier is natuurlijk leuk (voor mijn vele treinritten), maar hoeft voor mij zelfs niet als daar geen tijd/budget voor is.

No offence intended trouwens, ik begrijp dat iedereen het druk heeft. Ik heb zelf een zoontje van 3 maanden, in en rond het huis nog veel werk, een job, familie, ... Alles combineren is niet gemakkelijk, ik zou zelf niet de tijd hebben (of om eerlijk te zijn "de tijd willen vrijmaken") om nog ergens in een vereniging actief te zijn, maar ik heb alle respect voor mensen die dat wel doen

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#7 Bericht door Luc Willaert »

Aan de lidkaarten voor 2008 wordt ook gewerkt, nog even geduld

Luc

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#8 Bericht door marini »

uw respect vriendelijk aanvaard,
het boekje is nu bij jan en zou naar de drukker vetrekken rond deze tijd.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#9 Bericht door Wouter D »

zijn er intussen al mensen die wél een lidkaart voor 2008 hebben ontvangen? of laat hpv u ook dit jaar in de steek :roll:
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#10 Bericht door Edje »

ne ze steken niet, lidkaart is toegekomen ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

KarelJ
Helper
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 9:30
Postcode: 9800
Fiets: Ice Sprint X
Locatie: Deinze
Contacteer:

#11 Bericht door KarelJ »

sorry voor het late antwoord...

mijn lidkaart heb ik inderdaad gekregen.

Dat boekje zit blijkbaar wel nog steeds bij de drukker, want dat heb ik nog steeds niet in de bus gekregen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#12 Bericht door Wouter D »

dat boekje laat dikwijls op zich wachten, dit is vooral te wijten aan de onderbemanning van de redactie, wat een normaal gevolg is van weinig leden, dus elk nieuw lid is een nieuwe kans om de vereniging en dus ook het tijdschrift te verbeteren
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#13 Bericht door marini »

dat is gek want dat is ondertussen al enkele weken bij de meesten aangekomen, we zijn nu aan het volgend boekje de laatste hand aan het leggen, heb nog enkele artikels te kort om het af te werken.
Ik heb gemerkt dat dat nog het grootste probleem is, artikels sprokkelen.
Er zijn echter de laatste tijd wel enkel freelance schrijvers en dat vergemakkelijkt het wel moet ik zeggen. waarvoor dank natuurlijk
.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#14 Bericht door Johan Clerx »

Marini,

Zou je nog iets hebben aan een verslag van spezi of is dat te kort dag?

KarelJ
Helper
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 9:30
Postcode: 9800
Fiets: Ice Sprint X
Locatie: Deinze
Contacteer:

#15 Bericht door KarelJ »

marini schreef:dat is gek want dat is ondertussen al enkele weken bij de meesten aangekomen, we zijn nu aan het volgend boekje de laatste hand aan het leggen, heb nog enkele artikels te kort om het af te werken.
Dan zal mijn boekje ergens verloren geraakt zijn in de post waarschijnlijk. Dat is op zich geen groot probleem.

Zou je mij een seintje kunnen geven als het volgende boekje verzonden wordt/is. Dan kan ik in de gaten houden of het niet terug verloren gaat.

Merci

Plaats reactie