gestolen!!! waw94 specifiekaties

Meld hier als je fiets gestolen is.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Benjamin
Supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 21:40
Postcode: 9100
Fiets: waw94 fietser.be
Contacteer:

gestolen!!! waw94 specifiekaties

#1 Bericht door Benjamin »

bestee liggers, het serrienr plaatje valt te verwijderen of te vervalsen maar wat ook nog speciaal is aan de gestolen waw94 is dat hij dubelle bodem versterkingen heeft.40mm hoog ipv 20mm
onder mn stoel is er een stuk versterking weggeslepen terhoogte van de kettingrol.daar is zwarte sillicone gestreken .dit diende als test voor electro motor.een gewone bodem maken van 40mm naar 20mm is onbegonnen werk ook de versterking die ontbreekt
onder t'stoeltje kan mn niet meer origineel krijgen.

Oogjes open ,en hou jullie weels goed op slot.Er is in mn buurt ook een damesfiets met fietskar gejat.De maand daar voor een aantal kleuter en kinderfietsjes. :cry: :cry:

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: gestolen!!! waw94 specifiekaties

#2 Bericht door ward »

Hier in Stekene dus niet zo ver van Sint-Niklaas is er een paar maanden geleden ook zo een strooptocht geweest meestal aanhangwagens en liefst met dubbel as, naar ik heb horen zeggen zou het om een bende polen gaan misschien hebben ze hun terrein verlegd ik zou er niet van verschieten dat het om de zelfde gasten gaat :twisted:

ward

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: gestolen!!! waw94 specifiekaties

#3 Bericht door eeuwige reiziger »

ward schreef:Hier in Stekene dus niet zo ver van Sint-Niklaas is er een paar maanden geleden ook zo een strooptocht geweest meestal aanhangwagens en liefst met dubbel as, naar ik heb horen zeggen zou het om een bende polen gaan misschien hebben ze hun terrein verlegd ik zou er niet van verschieten dat het om de zelfde gasten gaat :twisted:
Als zoiets gebeurt, mag je er inderdaad vergif op nemen dat het om bendeactiviteiten gaat. Soms gaan ze dan ook onbeschaamd tekeer. Vele jaren geleden vond een Noord-Franse bende er niet beter op om op klaarlichte dag en tijdens de schooluren met een grote bestelwagen tot aan de fietsengarage van het college van Menen te rijden, er vervolgens ongegeneerd de mooiste fietsen uit de rekken te plukken en in hun bestelwagen te droppen... :evil:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie