Gestolen Hurricane uit bewaakte stalling Gent Sint Pieters

Meld hier als je fiets gestolen is.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

is een mooi gedacht stijn, neem alvast pen an papier,
al wilde ik je als tip wel meegeven ipv van je schouders, best je handtekening eronder zetten, want die schouders kan je nog voor veel andere dingen gebruiken.

maar idd, ik zou nogmaals zeggen, als je nog eens op je klavier zit te tokkelen tiep dan eens een verzamelinkje uit van onze punten.
al denk ik ook te mogen zeggen dat we ze eerst eens zouden kunnen voorleggen aan de oostvlaamse afdeling van de fietserbond.
of het veel kan uithalen... wie niet waagt blijft ...
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#32 Bericht door Gast »

kzal dees weekend es in men klavier kruipe en es doormaile naar u wouter

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#33 Bericht door Wouter D »

alee tis weer de voorzitter die het moet overhandigen, geen liefhebbers die me daar willen bij helpen, want ik zou bijgod nie weten waar ik die mensen moet gaan zoeken.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#34 Bericht door Gast »

kzal kik da wel gaan overhandigen ze wouter, ik ga het u es doorsture voor es te kijke of het een beetje in orde is. Kzal wel es uitzoeke waar datik da ergens kan overhandigen. Of heeft hier iemand een idee?

Gast

#35 Bericht door Gast »

ben er dit weekend niet toe gekome (op het es uit te typen), next weekend. De denktank is wel al beginne werke.

Joost VdW

#36 Bericht door Joost VdW »

De fietsersbond plant nu vrijdag (3 december) een actie rond de fietsenstalling aan het St Pietersstation. Meer info: http://users.tijd.com/~tdn56319/pm/DeRe ... _nov04.txt (hoop dat dit marcheert...)
Jos

Plaats reactie