Rik - Strada 88

Meer informatie en foto's van onze leden
Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#16 Bericht door rik »

Vandaag afspraak gehad met een mogelijke sponsor en hij heeft mij zijn mondelinge toezegging gegeven :D . Ziet er dus goed uit maar nog even alles op zijn beloop laten en wachten tot alles op papier staat. De details volgen daarna wel.
De mensen die ook op zoek zijn naar sponsoring en die ik eventueel zou kunnen helpen door uit te leggen hoe ik dit gedaan heb (zo moeilijk of ingewikkeld is dit trouwens niet) mogen mij gerust contacteren via een PB of mail (zie mijn website). Ik geef natuurlijk wel geen garantie op succes maar als het bij mij gelukt is....
DF 269
Ice sprint1 26"

de bakker
bakt ze bruin
Berichten: 812
Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
Postcode: 8620
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

#17 Bericht door de bakker »

Wouter schreef:met dat verschil dat dries mensen bij aanvaard om waws te bouwen en niet opthoopt
Hoe kom je er eigenlijk bij om de gasten van velomobiel.nl kritiek te geven. Als zaakvoerders doen ze toch de zaken die ze zelf willen? Ik denk dat ze alle overeenkomsten die ze maken nakomen en niemand voorspiegelen dat er niet moet gewacht worden. Neem je er contact op voor onderdelen of informatie dan heb je dit binnen de korste keren.

Jij bent er geweest met de limiet voor nazicht denk ik. had je te klagen over de samenwerking? heb je een week moeten wachten op één of ander?

smijt het maar in de groep zou ik denken.

de bakker
bakt ze bruin
Berichten: 812
Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
Postcode: 8620
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

#18 Bericht door de bakker »

WFvN schreef:
Wouter schreef:met dat verschil dat dries mensen bij aanvaard om waws te bouwen en niet opthoopt
Wat niet is, kan nog komen.

Bij Velomobiel.nl viel het in het verleden ook enorm mee. Sinds de wachtlijsten daar fors gegroeid zijn, haken sommige kopers af en gaan naar andere modellen zoals Versatile en WAW. Dat betekent dat die lijsten ook weer langer zullen worden tot een zeker evenwicht (tussen de modellen) zich zal instellen.
WFvN

jij kan zonder bakken kritiek te krijgen, schrijven dat de andere merken klanten hebben door de lange levertijd. proficiat dat kan ik niet.

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#19 Bericht door rik »

Eerlijk gezegd begin ik (en ik denk nog vele anderen met mij) schoon genoeg te krijgen van deze zinloze discussies op het forum. :(
Ik ben dan ook zo vrij om aan iedereen vriendelijk, doch met aandrang te vragen om te stoppen met het "vervuilen" van topics. Ik dank u zeer voor uw bereidwillige medewerking.
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

Le Q dans l'air.

#20 Bericht door Brechtix »

En ja, Bakker, het is tegen u.

Hou u een beetje in alstublieft. We gaan dit forum niet langer laten verkloten. Om helemaal duidelijk te zijn: als je zo doorgaat wacht u de trieste primeur de eerste te zijn om van dit forum te vliegen.

Ga in vrede met uw Q fietsen en laat de mensen gerust.
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

A

#21 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:met dat verschil dat dries mensen bij aanvaard om waws te bouwen en niet opthoopt
Er wordt ook intensiever gewerkt om de wachtlijst redelijk te houden. Alex legt zich bijvoorbeeld meer dan 100% toe op het bouwen van de schelp. Iemand anders doet de kapjes. Enzovoort.

Gebruikersavatar
WFvN
catering
Berichten: 1538
Lid geworden op: wo 23 jun 2004, 17:35
Postcode: 8043
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Zwolle (NL)
Contacteer:

Re: A

#22 Bericht door WFvN »

eeuwige reiziger schreef:Er wordt ook intensiever gewerkt om de wachtlijst redelijk te houden. Alex legt zich bijvoorbeeld meer dan 100% toe op het bouwen van de schelp. Iemand anders doet de kapjes. Enzovoort.
Tja, maar daar zitten ook grenzen aan. Of ze moeten meer mensen aan gaan nemen en mogelijk zelfs meer mallen gaan maken.

Duidelijk is wel dat de WAW inmiddels een fraaie fiets geworden is waarbij de afwerking aanzienlijk verbeterd is. Daarmee zal het aantal bestellers vast ook toenemen.
Challenge Fujin / Velomobiel.nl Quest
[url=http://velomobielfan.blogspot.com]Quemo weblog[/url]
[url=http://versatile021.blogspot.com]Versatile weblog (oud)[/url]
[url=http://members.home.nl/ligfietsen]Alleweder website (oud)[/url]

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#23 Bericht door rik »

Er komt schot in de zaak: volgende week donderdag en vrijdag ga ik bij Dries helpen om mijn WAW in elkaar te steken om zaterdag dan een poging te doen om naar huis rijden t.t.z. zo ver mogelijk want ik verwacht niet dat ik helemaal tot thuis geraak (ongeveer 220km).
Het heeft even geduurd maar eindelijk gaat het ervan komen! \:D/ \:D/ \:D/
Niet lang daarna wordt mijn WAW opgemeten door een "beletteringsbedrijf" en daarna komt er dus (betaalde) publiciteit op van Thomas, tuinbedrijf in Hasselt.
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#24 Bericht door Edje »

Allez, zou zeggen veel bouwplezier he rik.

Ha nen velomobiel met den Thomas zijne reklame, goe om weten tegen dat we elkaar is tegen komen :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

spiderman
Nieuweling
Berichten: 29
Lid geworden op: za 23 sep 2006, 11:21
Postcode: 8710
Locatie: Wielsbeke
Contacteer:

#25 Bericht door spiderman »

Proficiat met je aankoop, Rik. Hopelijk ga je vele zorgeloze en veilige kilometers tegemoet :wink: de WAW is een van de vm's die het meest indruk op mij maakt, ziet er lekker futuristisch uit.
Ik zou zeggen: post eens wat foto's van de montage en het resultaat 8)
ik sta te trappelen om te kunnen trappen in mijn eigen vm :)

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#26 Bericht door rik »

Jawel, ik kijk er erg naar uit om met mijn WAW rond te toeren.
Foto's zullen zeker niet ontbreken, want een andere hobby van mij is digitale fotografie.
DF 269
Ice sprint1 26"

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#27 Bericht door eeuwige reiziger »

rik schreef:Jawel, ik kijk er erg naar uit om met mijn WAW rond te toeren.
Foto's zullen zeker niet ontbreken, want een andere hobby van mij is digitale fotografie.
Dat wordt dus smullen! :wink:

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#28 Bericht door rik »

Zo,

WAW027 is thuis! Eerst 2 dagen bouwplezier gehad en dan uiteindelijk heb ik hem gisteren naar huis gereden.
En wat ik niet onmiddelijk had verwacht is toch gebeurd: ik heb de 217km van Gent naar Maasmechelen al fietsend gehaald :o .
Hierbeneden alvast enkele foto's. Later volgt er meer.

Afbeelding

Afbeelding
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#29 Bericht door Johan Clerx »

Schoon machien Rik. Heel schoon machien. Moet je dringend eens komen laten kijken :!:

Misschien heb je zin om in het weekend van 18 en 19 november mee te rijden op de herfsttocht in Ravels en kunnen we 's morgens samen langs het kanaal richting ginder kachelen.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#30 Bericht door Edje »

Mooi White is beautyfull
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie