Huur ligfiets omgeving Gent

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wim1984
Supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 19 jul 2019, 15:17
Postcode: 9850
Contacteer:

Huur ligfiets omgeving Gent

#1 Bericht door Wim1984 »

Goedenavond,

Vanwege een technisch mankement in mijn heup lukt het trapoen met de koersfiets mij niet meer zo goed. Bijgevolg had ik heel graag eens met een ligfiets gereden. Ik ben echter compleet nieuw in het ligger gebeuren en wil er niet als een gek de eerste de beste kopen.

Ik woon in Oost Vlaanderen en zag dat er een ligfiets winkel in het Gentse is of was. Het telfoonnummer dat ik online zag eindigend op 777 doet het bij mij alvast niet.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik ergens in het Gentse een ligfiets met een woordje uitleg kan huren? Mocht er geen verhuur of verkooppunt meer zijn in de regio zou ik naar Middelburg trekken om bij een M5 te huren. (Stalen frames spreken mij wel aan.)

Alvast bedankt voor jullie repliek.

Gebruikersavatar
JeroenVD
Junior
Berichten: 36
Lid geworden op: do 19 apr 2018, 21:23
Postcode: 3110
Fiets: HPvelotechnik Scorpion fx
Locatie: Rotselaar
Velomobiel: eWAW #355 | 2017
Contacteer:

Re: Huur ligfiets omgeving Gent

#2 Bericht door JeroenVD »

Fietser.be (naam en website) is gevestigd in de Olijfstraat in Gent, maar heeft ander telefoonnummer. Ga daar eens horen. Denk niet dat je kan huren, maar uitleg krijgen en testen zeker wel.

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3853
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Huur ligfiets omgeving Gent

#3 Bericht door bicky »

Wim1984 schreef: do 29 aug 2019, 22:20 Goedenavond,