Huur ligfiets omgeving Gent

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wim1984
Supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 19 jul 2019, 15:17
Postcode: 9850
Contacteer:

Huur ligfiets omgeving Gent

#1 Bericht door Wim1984 »

Goedenavond,

Vanwege een technisch mankement in mijn heup lukt het trapoen met de koersfiets mij niet meer zo goed. Bijgevolg had ik heel graag eens met een ligfiets gereden. Ik ben echter compleet nieuw in het ligger gebeuren en wil er niet als een gek de eerste de beste kopen.

Ik woon in Oost Vlaanderen en zag dat er een ligfiets winkel in het Gentse is of was. Het telfoonnummer dat ik online zag eindigend op 777 doet het bij mij alvast niet.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik ergens in het Gentse een ligfiets met een woordje uitleg kan huren? Mocht er geen verhuur of verkooppunt meer zijn in de regio zou ik naar Middelburg trekken om bij een M5 te huren. (Stalen frames spreken mij wel aan.)

Alvast bedankt voor jullie repliek.

Gebruikersavatar
JeroenVD
Junior
Berichten: 36
Lid geworden op: do 19 apr 2018, 21:23
Postcode: 3110
Fiets: HPvelotechnik Scorpion fx
Locatie: Rotselaar
Velomobiel: eWAW #355 | 2017
Contacteer:

Re: Huur ligfiets omgeving Gent

#2 Bericht door JeroenVD »

Fietser.be (naam en website) is gevestigd in de Olijfstraat in Gent, maar heeft ander telefoonnummer. Ga daar eens horen. Denk niet dat je kan huren, maar uitleg krijgen en testen zeker wel.

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3853
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Huur ligfiets omgeving Gent

#3 Bericht door bicky »

Wim1984 schreef: do 29 aug 2019, 22:20 Goedenavond,

Vanwege een technisch mankement in mijn heup lukt het trapoen met de koersfiets mij niet meer zo goed. Bijgevolg had ik heel graag eens met een ligfiets gereden. Ik ben echter compleet nieuw in het ligger gebeuren en wil er niet als een gek de eerste de beste kopen.

Ik woon in Oost Vlaanderen en zag dat er een ligfiets winkel in het Gentse is of was. Het telfoonnummer dat ik online zag eindigend op 777 doet het bij mij alvast niet.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik ergens in het Gentse een ligfiets met een woordje uitleg kan huren? Mocht er geen verhuur of verkooppunt meer zijn in de regio zou ik naar Middelburg trekken om bij een M5 te huren. (Stalen frames spreken mij wel aan.)

Alvast bedankt voor jullie repliek.
de ligfietswinkel in gent in de lange violetstraat is gesloten.
anders keer komen kijken als er een tocht gepland staat in het korte.

Je mag anders gerust keer langskomen bij mij thuis in Tielt (zo een 40km van gent afhankelijk van waar in gent).
heb een fiets met onderstuur die je kan testen. stuur maar bericht via pm indien interesse.

Gebruikersavatar
Obelix
Neo Prof
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 27 sep 2015, 17:07
Postcode: 2890
Fiets: Carbon Strada 321
Velomobiel: Carbon Strada 321
Contacteer:

Re: Huur ligfiets omgeving Gent

#4 Bericht door Obelix »

bicky schreef: vr 30 aug 2019, 12:59
Wim1984 schreef: do 29 aug 2019, 22:20 Goedenavond,

Vanwege een technisch mankement in mijn heup lukt het trapoen met de koersfiets mij niet meer zo goed. Bijgevolg had ik heel graag eens met een ligfiets gereden. Ik ben echter compleet nieuw in het ligger gebeuren en wil er niet als een gek de eerste de beste kopen.

Ik woon in Oost Vlaanderen en zag dat er een ligfiets winkel in het Gentse is of was. Het telfoonnummer dat ik online zag eindigend op 777 doet het bij mij alvast niet.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik ergens in het Gentse een ligfiets met een woordje uitleg kan huren? Mocht er geen verhuur of verkooppunt meer zijn in de regio zou ik naar Middelburg trekken om bij een M5 te huren. (Stalen frames spreken mij wel aan.)

Alvast bedankt voor jullie repliek.
de ligfietswinkel in gent in de lange violetstraat is gesloten.
anders keer komen kijken als er een tocht gepland staat in het korte.

Je mag anders gerust keer langskomen bij mij thuis in Tielt (zo een 40km van gent afhankelijk van waar in gent).
heb een fiets met onderstuur die je kan testen. stuur maar bericht via pm indien interesse.
Is Manu zijn winkel dicht? Ook die in Antwerpen?

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3853
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Huur ligfiets omgeving Gent

#5 Bericht door bicky »

Obelix schreef: za 31 aug 2019, 17:24 Is Manu zijn winkel dicht? Ook die in Antwerpen?
passeerde er een paar weken terug en viel me dan op.
geen idee van in antwerpen?

Gebruikersavatar
CapoJan
General Manager
Berichten: 2568
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 12:53
Postcode: 9050
Fiets: Flevobike E-Orca + Thorax eTangens
Locatie: Gent (Gentbrugge)
Velomobiel: Flevobike E-Orca 201
Contacteer:

Re: Huur ligfiets omgeving Gent

#6 Bericht door CapoJan »

Het voorbije jaar was de Ligfiets in Gent maar één dag per week open, nadat Filip met pensioen gegaan is. Ik denk dat Manu besloten heeft om enkel nog Antwerpen open te houden. Op de site is er niets over te vinden.
Flevobike E-Orca - Thorax eTangens - Nazca ePaseo
http://metdefietsonderweg.blogspot.com

Plaats reactie