of ik effectief iets organiseer hangt van mijn eigen kilometers af natuurlijk, maar voorlopig zie ik het zitten

Minimumafstand: 50kmspruitje schreef:De roets kwam nog niet van stal en ik droom al van een roetstochtje, maar vooraleer ik aan het verkennen ga, wil ik toch even luisteren naar jullie wensen, Wat is de minimum afstand waarvoor je naar Aalst komt, wat ik de maximumafstand die je kan roetsen, wat is je kruissnelheid en wat je minimumsnelheid.
of ik effectief iets organiseer hangt van mijn eigen kilometers af natuurlijk, maar voorlopig zie ik het zitten
Minimumafstand: 25 kmspruitje schreef:De roets kwam nog niet van stal en ik droom al van een roetstochtje, maar vooraleer ik aan het verkennen ga, wil ik toch even luisteren naar jullie wensen, Wat is de minimum afstand waarvoor je naar Aalst komt, wat ik de maximumafstand die je kan roetsen, wat is je kruissnelheid en wat je minimumsnelheid.