even voorstellen, Joop

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
joop
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 23:49
Postcode: 9999
Fiets: Quest
Locatie: philippine
Contacteer:

even voorstellen, Joop

#1 Bericht door joop »

Al jaren volger van dit forum maar meer fietser dan schrijver. Ik zal me daarom dan nu eens voor het eerst hier netjes voorstellen aan jullie; Joop, woonachtig een steenworp over de grens in de buurt van Assenede, net in nederland. Ben in 2004 begonnen met een Challenge Focus, prima fiets, en de smaak te pakken gekregen. In 2008 verkocht en een mooie M5 559 gevonden. Daarmee rij ik tot nu naar genoegen rond. Mijn wederhelft rijdt nu en dan mee op haar M5 451. Samen of alleen rijden we het meest richting Meetjesland en het westen van (Zeeuws-) Vlaanderen. Een nieuwe aanwinst erbij sinds deze winter is een oranje carbon Strada. Een fiets waar ik al lang van droomde en nu volop van geniet. Hij wordt voornamelijk gebruikt om te toeren, mijn woonwerk is eigenlijk een beetje te kort. In het verleden deed ik met de ligger al enkele ritten en aktiviteiten mee met de GL. Ik hoop dat het er in de toekomst wat meer van kan komen. Tot gauw eens ziens !

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: even voorstellen, J.

#2 Bericht door bicky »

Welkom. Tot zondag

Gebruikersavatar
Papabeer
Belofte
Berichten: 103
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 21:09
Postcode: 9910
Fiets: ALLEWEDER A2
Contacteer:

Re: even voorstellen, J.

#3 Bericht door Papabeer »

welkom
Bries

Gebruikersavatar
wout
Helper
Berichten: 438
Lid geworden op: di 01 mei 2007, 2:59
Postcode: 9988
Fiets: M5 28/20 onderstuur 1996 (verkocht)
Locatie: Watervliet
Contacteer:

Re: even voorstellen, Joop

#4 Bericht door wout »

een velomobiel en tenten fan :wink: dus een zielsgenoot die bovendien op een steenworp van mijn deur woont.
LEUK :!:
weer of geen weer, altijd velomobielweer

Plaats reactie