Gent - Middelburg

Planning en voorstellen van toertochten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
FiSh
Helper
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 01 feb 2009, 20:30
Postcode: 9040
Fiets: Schlitter Encore, Zockra HR700
Locatie: Sint-Amandsberg
Contacteer:

Re: Gent - Middelburg

#76 Bericht door FiSh »

150km op de teller, zéér goed geslapen daarna! Toffe bende en een mooi tempo =D> zeker voor herhaling vatbaar. En geen enkele platte band is idd een mirakel :o
FiSh Bikes
Schlitter
Performer

Gebruikersavatar
dmd
Kopman
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 21:51
Postcode: 9041
Locatie: Oostakker
Contacteer:

Re: Gent - Middelburg

#77 Bericht door dmd »

het geluk was ons zaterdag gegund...
- 1 regenbui gezien toen we binnen waren bij Thys, voor de rest de hele rit droog gereden
- Gisteren merkte ik dat mijn roets met platte achterband in de garage stond, ik moet dus vlak voor het einde lek gereden zijn...

Inderdaad voor herhaling vatbaar!!!
Quest 581 - M5 CHR

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Middelburg

#78 Bericht door eeuwige reiziger »

dmd schreef:Heb me heel goed geamuseerd vandaag! Met een goeie 155km op de roeiteller mezelf weer overtroffen... Tof dat jullie allemaal meereden!
Wout, bedankt voor je lukken (weet nu eindelijk ook wat dat zijn :P )
Eeuwige: twas inderdaad een mooie route, al kon de route van Spruitje op de terugtocht ook tellen!

Moe maar voldaan :!:
Fijn te horen dat jullie een geslaagde en aangename tocht achter de rug hebben! Als je in de toekomst de tocht nog eens overdoet, zal ik er trachten bij te zijn.

'n Andere mogelijkheid zou trouwens ook zijn eerst langs de Lieve te rijden en dan pas aansluiting te zoeken bij het Schipdonkkanaal. Bij goed weer waarschijnlijk iets minder vlot, want er durven wel flink wat dagjesmensen langs het jaagpad van de Lieve rijden. En het jaagpad is vrij smal.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie