WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01 (Tielt)

Planning en voorstellen van toertochten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
FrodoriC
pechvogel van de maand
Berichten: 674
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 17:55
Postcode: 9000
Fiets: WAW003
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01

#16 Bericht door FrodoriC »

eeuwige reiziger schreef: Hopelijk valt het in de smaak... Of zal ik alvast maar een helm aandoen voor de rotte tomaten... :wink:
Ik heb er nog van de gentse buitenband^^ :D
(1)WAW003 (matzwart) *upgraded* new frame/red springs/wheels/driveline
(2)Challenge Hurricane (Groen)
(3)Tandemligfiets (ev. TE HUUR) (Lichtblauw) -moet weg-

Gebruikersavatar
Piet Piraat
Helper
Berichten: 308
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:55
Postcode: 9000
Fiets: M5 Shockproof
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01

#17 Bericht door Piet Piraat »

Het heeft gesmaakt :-)

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01

#18 Bericht door bicky »

Het was een leuk tochtje en was op tijd thuis om mijn voeten onder de tafel te schuiven.
Volgende week zelfde tijd en plaats??

Gebruikersavatar
goeman tom
Belofte
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 17 apr 2009, 12:26
Postcode: 9700
Fiets: Nazca gaucho
Locatie: oudenaarde
Contacteer:

Re: WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01

#19 Bericht door goeman tom »

Ik heb vandaag 300 kilometer gereden waarvan er 50 ENORM gezellig waren :!:
Tot de volgende keer.
Goeman powered vehicle

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01

#20 Bericht door eeuwige reiziger »

Gezellig was het inderdaad. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik aan zulke tochten driemaal plezier beleef. 't Uitstippelen is leuk, 't verkennen en 't eventueel bijwerken en het ten slotte in groep afrijden. De dag ervoor had ik nog in zeven haasten de nieuwe route afgereden - om te vermijden dat de eeuwige 'weer eens' oriëntatieproblemen zou krijgen en m'n tochtgenoten door hun remblokjes zouden gaan... :oops: -, wat toch wel nodig bleek.

Vroeg in de ochtend dacht ik de eerste te zijn, maar dat was buiten de waard gerekend die deze keer naar de naam Jan luidde. Heimelijk zat hij aan de kant op een bankje van de ochtend te genieten (of was het eerder dutten?), maar een of andere grote spiegel verraadde hem natuurlijk... :mrgreen: Tom was echter al veel, véél eerder van de partij, maar om de tijd te doden was hij nog wat gaan fietsen... 'n Kilometertje meer of minder, Tom ligt er niet wakker van. Wat zou je immers als Parijs-Brest-Parijs voor je in het verschiet ligt (hoedje af!). In welke volgorde de rest kwam aangestormd, weet ik niet meer onmiddellijk maar de hekkensluiter was in ieder geval onze Sturm und Drang met de bolletjes WAW. Frederyk heeft tegenwoordig een heel goede reden om veel naar West-Vlaanderen af te zakken. :mrgreen: Ook Pieter had de neus in onze richting gezet en dacht al op verre afstand verse koffie te ruiken, maar de gastheer had deze keer z'n werk niet goed gedaan (beloofd is beloofd, dus de volgende keer gaat naast zoveel andere rommel de thermos weer in de Versatile). Nog meer Ossi's trouwens, al had Filip op een creatieve manier z'n lieve bed wat later kunnen verlaten dan anders. Jean Marie had een gelijkaardige oplossing, al was dat eerder op wielen met rubber errond dan van ijzer. Marc had ook z'n best gedaan en naar vaste gewoonte (kuch, kuch... #-o :wink: :D ) berg en tegenwind overwonnen om bij het groepje doortrappers aan te sluiten. En last but not least, kwam er een heuse circusacrobaat van achter het Tieltse belfort gevlogen: mister Flevobike die Birger als voornaam had, maar na de tocht een broertje erbij kreeg nadat Frederyk in enkele luttele minuten de wiebelwabbelfiets naar z'n hand zette (al zocht hij toch eventjes een zachte, mooie helpende hand in het nabijgelegen schoonheidssalon... 8) ).

En dus gingen in deze constellatie eens katoen geven. Aanvankelijk onder een bewolkte hemel, maar algauw hadden ze schijnbaar daarboven enig welbehagen in ons want de zon verjoeg al het grijze daarboven en liet ons koesteren in haar warmte. Al kon dat natuurlijk niet tippen aan de warme gezelligheid tijdens onze tocht, die we op de Tieltse markt nog wat verder zetten bij schuimend vocht (de markt waar wagens en strenge cafébazinnen thuis zijn... géén boterhammen, he, Pieter, 't es ma da g'et weet! ](*,) ).

Op naar de volgende doortrapperstocht!
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Re: WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01

#21 Bericht door marksje »

eeuwige reiziger schreef:...Marc had ook z'n best gedaan en naar vaste gewoonte (kuch, kuch... #-o :wink: :D ) berg en tegenwind overwonnen om bij het groepje doortrappers aan te sluiten...
Héla ! En ge vergeet nog die kasseien in Tielt centrum ! :D
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: WOL 07-08-11 Doortrapperstocht 01

#22 Bericht door bicky »

marksje schreef:
eeuwige reiziger schreef:...Marc had ook z'n best gedaan en naar vaste gewoonte (kuch, kuch... #-o :wink: :D ) berg en tegenwind overwonnen om bij het groepje doortrappers aan te sluiten...
Héla ! En ge vergeet nog die kasseien in Tielt centrum ! :D
Kasseien? wees blij dat er geen standaard kinderkopkes liggen op de markt maar kasseien van 30x20cm.

Plaats reactie