Ligfiets(t)er spotted

Hier kan je gezellig kletsen
Bericht
Auteur
Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

Ligfiets(t)er spotted

#1 Bericht door Frank II »

Vandaag kwam ik m'n straat uitgereden en wie kwam er bevallig langsgepeddeld.... De Greet.

Natuurlijk eens getoeterd. Ze keek opzij. Ikke wuiven en de aandacht trekken, niets gebaat. Ze kwam en ging.

Zal me zeker niet herkend hebben zonder m'n fiets en m'n helm. Alweer een van die vele automobilisten .


Greet, stiekem aan het oefenen voor Geeraardsbergen?

Greet
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 10:01
Fiets: Challenge hurricane mini
Locatie: Antwerpen/ Nijlen
Contacteer:

#2 Bericht door Greet »

Haa was jij dat!! Had je horen toeteren en zag ook veel beweging in de auto, maar kon niet zien wie het was. Ik was ook niet zeker dat het op mij was. Vandaar dat ik niet reageerde.
Oefenen voor geraardsbergen euh. Weet niet heb s avonds feestje waar ik op tijd moet zijn, dus vrees dat ik weeral niet meekan
Of het moet inderdaad een kort tochtje zijn, dan kan ik misschien wel meefietsten.

In ieder geval het is al veel te lang gelden dat we nog eens een tochtje hebben gemaakt dus een van de weekends komt dat er wel van.

Groetjes Greet
volgende keer zal ik waaien :)

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#3 Bericht door graddus »

mensen organiseer een auto tot in geraardsbergen, want ik ga hulp nodig hebben om bergop te geraken hoor 8)

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#4 Bericht door wost »

graddus schreef:mensen organiseer een auto tot in geraardsbergen, want ik ga hulp nodig hebben om bergop te geraken hoor 8)
Rijd gewoon met je auto, laat je rugleuning van je zetel wat achteruitleunen en niemand die dat nog zal merken. :roll:
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#5 Bericht door graddus »

fiets en auto zijn beiden zwart, maar van een flevoracer naar een hele dikke vierwielige velomobiel... (met fietsenrek) :twisted:

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#6 Bericht door Ward De Meyer »

Vandaag nog een ligfietser gespot die ik niet kende. Iemand met een petje op die met zijn Hurri over de Bredabaan in de richting van A'pen vloog.
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Boris
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 13 okt 2004, 12:15
Locatie: Rumst (Reet)
Contacteer:

#7 Bericht door Boris »

donderdag avond reed ik rustig op den dijk tussen Walem en Rumst komt er mij plotseling een flevobike alleweder voorbijgescheurd. Ik ben recht gaan staan op mijn pedalen (was met mijn mountainbike) en heb hem ingehaald. kort babbeltje gedaan, en die persoon nattuurlijk op de hoogte gebracht van dit forum :wink: Hij woont ergens in Kapellen-op-den-bosch wist hij mij te vertellen, ... meer weet ik niet van hem.
misschien binnen kort op het forum...
http://www.alleweder.tk

//M5
Neo Prof
Berichten: 237
Lid geworden op: wo 08 dec 2004, 2:02
Postcode: 2180
Locatie: Ekeren
Contacteer:

#8 Bericht door //M5 »

Overlaatst ook een ligfietser 'tegen het lijf gefietst'. Ergens langs het Albertkanaal richting Herentals. Regelmatig kwam ik er ook eentje tegen toen ik rond 22.15u van m'n werk naar huis reed over de Hoogmolenbrug (Schoten?).

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#9 Bericht door Wouter D »

maandag hebben brecht en ik in de auto de willem gespot, ff deur open en goeiendag roepen, was op brug naar drongen.

vandaag in een rondje met limit ben ik twee liggers tegengekomen, eentje op een rode ligfiets niet ver van gavere ff handje opsteken, want er was drukke baan tussen ons.

en de andere kwam ik tegen op het fietspad langs de ringvaart, ik dacht dat het een hurri was, ik vertraag en sta bijna stil, hij tjeezt me gewoon voorbij... jammer toch!
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Greet
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 10:01
Fiets: Challenge hurricane mini
Locatie: Antwerpen/ Nijlen
Contacteer:

#10 Bericht door Greet »

Ik merk het ook op

Het weer wordt beter en er komen meer liggers buiten. Tegenwoordig kom ik veel liggers tegen als ik van of terug van werk kom, maar denk niet dat ze hier op het forum zitten ofwel?

Zelfs op mano mundo stonden twee liggers in de stalling.

De laatste tijd fiets ik anders naar het werk Frank dus ik denk niet dat we elkaar nog zullen tegenkomen. Heb een betere weg gekozen tussen de weide, veel beter dan de militaire baan.

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#11 Bericht door Frank II »

Ah langs de Pietingbaan!

Greet
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 10:01
Fiets: Challenge hurricane mini
Locatie: Antwerpen/ Nijlen
Contacteer:

#12 Bericht door Greet »

euh da zou kunnen
Het is in ieder geval aangenamer fietsten
het enige nadeel is dat ik nu 3 scholen passeer en het op bepaalde tijdstippen heel druk kan zijn.

Gebruikersavatar
lmoens
Helper
Berichten: 364
Lid geworden op: di 14 dec 2004, 21:30
Postcode: 9940
Fiets: M5 midracer
Locatie: Ertvelde
Contacteer:

#13 Bericht door lmoens »

Wouter schreef:en de andere kwam ik tegen op het fietspad langs de ringvaart, ik dacht dat het een hurri was, ik vertraag en sta bijna stil, hij tjeezt me gewoon voorbij... jammer toch!
Wellicht ik, maar ja, ik ken ken niet, noch je auto.

Ik dacht waarschijnlijk: "weer zo'n nieuwsgierige automobilist"

Volgende keer beter.

grtn
Louis
Rode hurri, rode shirt, gele helm, grijze baard
Louis / M5 midracer
www.louismoens.be

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#14 Bericht door Wouter D »

imoens, als je goed leest zie je dat ik bij de twee laatste liggers met de limit was, en daar kan je nu echt niet naast kijken he, ik reeds zelfs op het fietspad. nu ja, dan zal jij het wel niet geweest zijn zeker.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#15 Bericht door Ward De Meyer »

Greet schreef: Zelfs op mano mundo stonden twee liggers in de stalling.
Dat waren twee verhuurfietsen...

Plaats reactie