hallo,ik stel me even voor.ik ben 42 altijd aan mtb gedaan maar moeten laten opereren aan mijn rug ,en kan zal het mtb niet meer kunnen waarmaken naar mijn zin.daarom zou ik willen gaan ligfietsen,heb er nog geen.al veel overgelezen mijn voorkeur gaat naar M5 louw racer/de baron/of de fuego-sport.zou wel in de toekomst aan wedstrijd willen doen ,dan denk ik dat de fuego niet meer in aanmerking komt,toch van horen zeggen.en van de baron zeggen niet veel comfort de M5 zou beter zijn van comfort en sneller zijn .voor mij is het ongelooflijk moeilijk om een keuze te maken want we spreken toch van veel geld
ik moet ze nog wel gaan testen maar dat kan je toch niet weten op 100 km.ik denk dat je dat pas weet naar een paar maand,en ik zou niet graag een verkeerde keus maken
wie mee goede raad kan geven laat het dan maar weten he
nog vele groetjes ,daniel
hallo,ik ben hier nieuw
- Johan Clerx
- General Manager
- Berichten: 3123
- Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Locatie: Zutendaal
- Contacteer:
- quattrovelootje
- General Manager
- Berichten: 2529
- Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
- Postcode: 2380
- Fiets: Rans Stratus
- Velomobiel: Quattrovelo #66
- Contacteer:
Hoi, welkom bij deze liggersgroep. Je zult hier voldoende variëteit aantreffen. Als je van tevoren al weet waar je je ligfiets voor wilt gebruiken, dan kun je al bepaalde modellen elimineren. En testen maar he ? En als je vragen hebt : er zijn hier ervaren liggers genoeg !
Tihamér
Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes
Dag Daniel, welkom
Ik heb op een Baron gereden en ook op een M5 lowracer een tijdje.
Persoonlijk zou ik zeker voor de M5 gaan, die is sneller, comfortabeler en wat mij betreft ook een stuk mooier. Enig nadeel is de beperkte keuze in voorbanden, echter ruimschoot gecompenseerd door keuze achterbanden.
Wat ik zou doen als beginnend ligfiets is een tweedehans fiets kopen, zo blijft de investering beperkt en je kan hem meestal aan dezelfde prijs verkopen als je hem gekocht hebt.(mocht hij niet bevallen)
Zo kan je enkele keren veranderen toen je voelt dat iets je ding is en dan kan je eventueel een nieuwe kopen.
Veel plezier met de zoektocht en als je een Quest of een condor wil proberen kan je bij mij langkomen.
mvg
Jonathan
Ik heb op een Baron gereden en ook op een M5 lowracer een tijdje.
Persoonlijk zou ik zeker voor de M5 gaan, die is sneller, comfortabeler en wat mij betreft ook een stuk mooier. Enig nadeel is de beperkte keuze in voorbanden, echter ruimschoot gecompenseerd door keuze achterbanden.
Wat ik zou doen als beginnend ligfiets is een tweedehans fiets kopen, zo blijft de investering beperkt en je kan hem meestal aan dezelfde prijs verkopen als je hem gekocht hebt.(mocht hij niet bevallen)
Zo kan je enkele keren veranderen toen je voelt dat iets je ding is en dan kan je eventueel een nieuwe kopen.
Veel plezier met de zoektocht en als je een Quest of een condor wil proberen kan je bij mij langkomen.
mvg
Jonathan
- crash-quest-dummy
- patiënt
- Berichten: 2588
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
- Postcode: 2570
- Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
- Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
- Velomobiel: C²'Q76 °2003
- Contacteer:
- marksje
- ploegleider
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
- Postcode: 8830
- Fiets: Nazca Fuego M
- Locatie: gits (WVl)
- Contacteer:
Welkom,
Als je echt een zuiver snelle fiets zoekt komt de fuego inderdaad niet in aanmerking, dit is meer een comfortabele allround fiets met een goede basissnelheid maar niet supersnel zoals bvb een M5 low racer; tenandere bij zowat alle M5 modellen is snelheid het eerste criterium bij het ontwerp.
Als je echt een zuiver snelle fiets zoekt komt de fuego inderdaad niet in aanmerking, dit is meer een comfortabele allround fiets met een goede basissnelheid maar niet supersnel zoals bvb een M5 low racer; tenandere bij zowat alle M5 modellen is snelheid het eerste criterium bij het ontwerp.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...