VELOFOLLIES : 14 / 17 december 2006

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#16 Bericht door Edje »

jep die WK manne trail waren best de moeite om wat te blijven wachten.

was straf wat die gasten uit hun fietsen en spieren halen, al zie ik he tnut niet om met fiets stilstaande 1,2 m hoog te springen en van 2,8 m te springen.

Hadden inderdaad wat meer standjes mogen zijn met onderdelen.

Btw als je dorst hebt passeer je maar langs de stand van performance drank met hopen.

Volgende edite wil ik hun is bezig zien op ligfiets ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#17 Bericht door marksje »

Ik ben zondag geweest en had zelfs "twee" vrijkaarten (kwestie van de gepaste connecties te hebben natuurlijk 8) ). Het was duidelijk meer een doe-beurs dan een kijk-beurs, en samen met mijn schzoon heb ik mij wreed geamusseerd. Het trialfietsen kan dan msschn wel onnuttig lijken, ge moet het toch maar doen. Ik heb even op zo'n fietske gezeten, allé gestaan, en er gewoon mee fietsen valt al niet mee laat staan er nog toeren mee uithalen. Ik was ook verrast hoe die 10 jarige ventjes daar over dat BMX parcours vlogen, ik zie het mijzelf nog niet direct doen. Op de Blankenbergse vélodroom heb ik met mijne fiets met kontaandrijving ook geen potten gebroken, zeker 6 keer gedubbeld. Verder heb ik daar aan zowat alle wedstrijden meegedaan; als ik overal prijs heb gaan ze met ne cammion moeten komen. En dan bij Tim, die zag er al serieus moe uit; hij had zijne pere der al gezien, hij had met moeite 5 seconden tijd om ne keer te babbelen, zijn kraam had veel succes. Ik heb daar één van zijn medewerkers een al wat oudere dame zien begeleiden (vasthouden) terwijl ze toertjes draaide op een Okeja; ze gaf niet op tot ze het alleen kon maar dat heeft wel zeker 25 toeren gekost, en hij maar meelopen :P
Ik ben daar ook PATRICK van Velemobile uit Moorslede tegen gekomen. In 2007 zijn we opnieuw uitgenodigd, vermoedelijk in het weekend van 19-20 mei, even noteren msschn.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#18 Bericht door Edje »

marje nu staat hij in agenda, als ik auto vind ben ik er
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#19 Bericht door Wouter D »

die data moeten direct genoteerd worden in de kalender van hpv, daar dient ie voor. Marksje, kan jij ff met patrick regelen voor een voldoende omschrijving aub
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#20 Bericht door marksje »

Wouter schreef:die data moeten direct genoteerd worden in de kalender van hpv, daar dient ie voor. Marksje, kan jij ff met patrick regelen voor een voldoende omschrijving aub
okidoki pia...zal hem contacteren en de exacte gegevens mededelen.

Plaats reactie