Lidmaatschap HPV Belgium

Planning en opvolging van wedstrijden

Wie helpt ons door lid te worden van HPV Belgium

Ja, ik geloof opnieuw in de toekomst van HPV en wil lid worden.
3
17%
Nee. Sorry jongen, niet overtuigd.
5
28%
Ja, ik ben al lid en wil in 2006 lid blijven
10
56%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#16 Bericht door Wouter D »

als ik het goed he, is die speciale beurs voor de sportfiets al voorbij, een vriendin vertelde me dat ze was gaan kijken, een paar weekends terug

heb daarnet even meelke estuurd naar fietsersbond oostvlaanderen om van mijne kant ook ees naar hun verzekering te vragen, ik geef wel door wat de mogelijkheden zijn.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#17 Bericht door Edje »

Wouter, misschien nog iets interessant voor U als je toch achter die groepsverzekering aanzit zou ik ook eens kontact opnemen met Vandeven verzekeringen uit Leuven.

Deze firma is vrij goe gekend voor het afsluiten van groepsverzekeringen.

www.vandeven.be

Zij hebben de modellucht vaart ook onder hun hoeden en laten ons beschikken over een LUCHTVAART verzekering voor een premie van 1 € per lid, met een medische kosten verzekering bij.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#18 Bericht door marksje »

Johan Clerx schreef:Dit jaar is er blijkbaar een speciale beurs voor de sportfiets. Zal dus vooral wielertoeristen ed. aantrekken. Niet dat het niet de moeite loont om die mannen te overtuigen, maar gemakkelijk zal het niet zijn :evil:
Er waren dit jaar inderdaad twee fietsbeurzen op de Heizel : één in februari nl EXPO-VELO en vorige week EXPO-VELO-SPORT (op die tweede ben ik niet geraakt).
Ik denk wel dat het maar om de twee jaar wordt georganiseerd net zoals het autosalon.

Ik vind dat ritje wel organiseerbaar en heb er al ne keer dieper over nagedacht. Het ware misschien interessant om te starten op den Heizel zelf en dan eens een toertje BRUSSEL te doen en eindigen op de stand van HPV. Op zaterdag of zondag is het in het centrum duidelijk minder druk en als ge met + 15 zijt moogt ge gewoon van de rijbaan gebruik maken. Er zou dan wel best iemand die Bxl goed kent de weg uitstippelen dat we zo oa passeren op de grote markt, koninklijk paleis aan het warandepark, de jubelpoort, congreszuil, enz. Da kan nie anders of schone plaatjes opleveren.
(NB eventueel samen met de fietsersbond – Ne fietsraid op Brussel tijdens EXPO-VELO, moet kunnen.)
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#19 Bericht door eeuwige reiziger »

ma go schreef:Ik vind dat ritje wel organiseerbaar en heb er al ne keer dieper over nagedacht. Het ware misschien interessant om te starten op den Heizel zelf en dan eens een toertje BRUSSEL te doen en eindigen op de stand van HPV. Op zaterdag of zondag is het in het centrum duidelijk minder druk en als ge met + 15 zijt moogt ge gewoon van de rijbaan gebruik maken. Er zou dan wel best iemand die Bxl goed kent de weg uitstippelen dat we zo oa passeren op de grote markt, koninklijk paleis aan het warandepark, de jubelpoort, congreszuil, enz. Da kan nie anders of schone plaatjes opleveren.
(NB eventueel samen met de fietsersbond – Ne fietsraid op Brussel tijdens EXPO-VELO, moet kunnen.)
Heel goed idee! Ik zie het in ieder geval volledig zitten. Dan blijft er nog de vraag over of er ergens liggers in of rond het Brusselse wonen die bereid zijn een overnachtingsplekje te geven aan dat losgelaten "ligvee". Dan moeten we zeker eens "racen" langs het kanaal in Anderlecht!

Misschien interessante verwijzingen (er worden immers fietsroutes uitgewerkt in Brussel):
http://www.fiets.irisnet.be/index_nl.htm
http://www.fiets.irisnet.be/nl/bestaand ... tes_nl.htm

Me lijkt het ook goed contact op te nemen met de Brusselse Fietsersbond:
http://www.fietsersbond.be/brussel
Of de organisatie "Pro Velo":
http://www.provelo.org/indexNl.htm

Er bestaat trouwens ook een boek dat bij Lannoo verscheen: "Fietsen door Brussel".

Ook interessant om de ligfiets/trike/vm in de kijker te stellen, is deelnemen aan de fietsparade van "het Grote Fietsfeest" in Brussel. Als ik mij niet vergis, gaat dat door op 1 mei.

Plaats reactie