DY

Meer informatie en foto's van onze leden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

beter één waw in de hand dan tien in de lucht... nee zot... dan géén hand
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

//M5
Neo Prof
Berichten: 237
Lid geworden op: wo 08 dec 2004, 2:02
Postcode: 2180
Locatie: Ekeren
Contacteer:

#32 Bericht door //M5 »

Knappe WAW DY! Enkel nog een witte streep erover in het midden en natuurlijk de standaard 4 uitlaten :)

Gebruikersavatar
DY
Belofte
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 12 nov 2004, 19:19
Postcode: 8560
Locatie: moorsele
Contacteer:

#33 Bericht door DY »

Mijn WAW 007 is nu nog sneller en mooier geworden. Onlangs reed iemand tegen mijn WAW aan. Gevolg: een heel ernstige deuk in de staart. De beste en goedkoopste manier om te herstellen: nieuwe staart.
Dus Dries opgetrommeld om een nieuwe staart te maken, eentje zonder kofferdekseltje. Ondertussen tevens door Dries wielkapjes laten maken en terzelfde tijd laten spuiten met mijn nieuwe staart. Nu ziet mijn WAW er nog strakker uit.
Verder heb ik Dries nog enkele zaken gevraagd: kortere spiegels, een tussenschot in de neus zodat ik daar nuttige bagageruimte heb. In mijn kap (vizier) zit nu een alu-buis waar mijn bel, hartslagmeter en gps op kunnen worden gemonteerd. Maar waar ik het meest tevreden over ben is dat Dries mijn kettinglijn heeft geoptimaliseerd. Weg met alle kettingbuizen en nu zit de ketting in één lijn en loopt lekker.
Resultaat van de testrit: schitterende snelheid- en rendementswinst.
WAW 007 - M5 Lowracer - Thys 240 CVT

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#34 Bericht door Luc Willaert »

mod zei: ge moet toch nie gans da bericht quoten als da er juust boven sta he :idea:

Wij willen fotootjes !!!!!!!!!

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#35 Bericht door marini »

Wij willen fotootjes !!!!!!!!!
idd 8)
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#36 Bericht door Johan Clerx »

en een beetje snel graag ... :wink:

Gebruikersavatar
Trobken
Neo Prof
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 11:17
Postcode: 9140
Locatie: Temse (Temst)
Contacteer:

kettingrol

#37 Bericht door Trobken »

Danny,

'k heb afgelopen tijd ook al zitten sakkeren over m'n kettingloop in de Waw...

Zo echt stukken beter met die -in totaal- 5 kettingrollekes?

de bakker
bakt ze bruin
Berichten: 812
Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
Postcode: 8620
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

#38 Bericht door de bakker »

DY,

gaan we dat wonder op wielen zien verschijnen bij aanvang van de tourtocht "door de westhoek"?

Gebruikersavatar
DY
Belofte
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 12 nov 2004, 19:19
Postcode: 8560
Locatie: moorsele
Contacteer:

#39 Bericht door DY »

Inderdaad Hans, die kettinglijn is een stuk soepeler. Enige nadeel: veel meer ketting schoonmaken en smeren en soms wat vet aan je broek of been. Waar ik wilde alle kettingbuizen verbannen. Een typisch Belgische beslissing: HET COMPROMIS.

@ Bakker: ik kom er aan voor die elfstedentocht. Kan wel met de lowracer zijn!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:
WAW 007 - M5 Lowracer - Thys 240 CVT

//M5
Neo Prof
Berichten: 237
Lid geworden op: wo 08 dec 2004, 2:02
Postcode: 2180
Locatie: Ekeren
Contacteer:

#40 Bericht door //M5 »

DY schreef:Inderdaad Hans, die kettinglijn is een stuk soepeler. Enige nadeel: veel meer ketting schoonmaken en smeren en soms wat vet aan je broek of been. Waar ik wilde alle kettingbuizen verbannen. Een typisch Belgische beslissing: HET COMPROMIS.

@ Bakker: ik kom er aan voor die elfstedentocht. Kan wel met de lowracer zijn!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:
DY, heb je is een mailtje gestuurd, maar geen respons.. :?: De vraag was hoe 't met je collega was, die mijn M5 kocht. Nog steeds erg tevreden hoop ik? ;)

Gebruikersavatar
DY
Belofte
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 12 nov 2004, 19:19
Postcode: 8560
Locatie: moorsele
Contacteer:

#41 Bericht door DY »

In bijlage zie je mijn nieuwe aanwinst in de neus; extra bergruimte komt altijd van pas.

Voor de rest: iets waar jullie lang hebben moeten op wachten en waaraan voorzitter mij vandaag heeft herinnerd:

Een dik jaar geleden reed ik mee met de oliebollentocht, in die tijd nog met mijn Cabbike. Frederik Vandewalle en Ward Demeyer reden immers ook mee met hun WAW. Toen zat het al in mijn achterhoofd om mijn cabbike aan de kant te zetten voor iets dat beter "past" bij mij.
Die oliebollentocht gaf de doorslag. Enkele dagen later stond bij mij thuis al een WAW om te testen. Het was volop kerstvakantie dus ... veel tijd om te testen. En dit was voor mij beslist ..... het wordt een WAW. Enige opmerking: de verlichting die er opstak was te zwak voor mijn pendeltraject. Er zat een licht helemaal vooraan in de neus.
Op dinsdagmorgen reed ik met deze WAW naar mijn werk. Op vijf minuutjes van mijn huis reed ik met serieuze snelheid lichtjes bergaf en op een bepaald punt stopt de straatverlichting. Resultaat: verder rijden zonder te zien en plots draai ik en de WAW ongeveer een 100 °. Ik was in een dijk gesukkeld en duwen tegen het kapje was tevergeefs was de WAW zat geklemd tussen de dijkwanden. Geen kat die daar voorbij komt en het water komt lichtjes de WAW binnen. Gelukkig had ik mijn mobieltje mee en kon ik mijn vrouw opbellen die mij zo spoedig als mogelijk is komen "redden".

Moraal van het verhaal... meer licht en vanaf nu heb ik altijd vuurpijlen bij me in mijn WAW.
Bijlagen
WAWNEUS.JPG
WAW 007 - M5 Lowracer - Thys 240 CVT

Gebruikersavatar
Willem
Helper
Berichten: 470
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 22:44
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: 9000 Gent
Contacteer:

#42 Bericht door Willem »

Ziet er groot uit. Is er dan zo veel plaats in de neus? Is dat een apart compartiment onder het deksel?
Willem Van Besien

Gebruikersavatar
fred101060
kmvreter v/d maand
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 06 apr 2005, 18:10
Locatie: purmerend
Contacteer:

#43 Bericht door fred101060 »

ik ga toch serieus kijken naar WAW voor de toekomst ziet er prima uit.
Test rit op CV?
www.kingstar.nl
mijn sponsor

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#44 Bericht door Johan Clerx »

met zo'n neusinhoud moogt ge nog veel toertochtjes meerijden hoor Danny. Enige kans dat we daar ook een koelelement inkrijgen? :twisted:

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#45 Bericht door Edje »

zal zorgen woor ijsblokjes Johan :wink: tegen dat de tour bijna geredenis kan je ook je gezicht verfrissen omdat ijs gesmoltenis en als de tour dan eindigd in Geraardbergen kan je daar de kleine visjes nog redden en in de neus laten zwemmen, MULTIfuntioneel knap werk DY
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie