wedstrijd 20 september te Ham(Limburg)

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
slangetje
dokter
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Contacteer:

#16 Bericht door slangetje »

Jan.E schreef:Of die hadden problemen met hun ketting. :cry:
Hier hetzelfde rot gevoel...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Vital
Road Runner
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#17 Bericht door Vital »

Beter teveel fotos dan te weinig! Akkoord ze zijn niet gesorteerd maar ik ben al dankbaar dat er uberhaupt fotos zijn en online staan. Ik maak graag een kwartier vrij om een eigen selectie te maken! Dank u aan de fotograaf...

Verder een toffe race, k'heb me echt geamuseerd in de bochten. Was het niet schuivend dan wel op 2 wielen :twisted: Volgend jaar ben ik er weer!!! Ben er trouwens in geslaagd een perfect moiree (Linksvoor) aan één kant weg te rijden op 1 uur :lol:

Maar als het goed bekijk ben ik sneller met de waw dan de questen (Johan & Jonathan), bovendien ben ik met de alleweder sneller dan een Waw (Teun) dus de snelste velomobiel is de Alleweder, gevolgd door de Waw en de Quest :twisted:

Alleweders Rule!
Happiness is not a destination, it is a way of life

Pleeboy
chauffeur
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Contacteer:

#18 Bericht door Pleeboy »

Zoiets ja... Dan neem je voor volgende week je aw ook maar :wink:
Plezante koers, blijkbaar hebben de 2 vm's even hard hun best gedaan in de bochten, mijn banden zijn ook ineens 2 mm dunner...
Spijtig dat ik zo laat thuis kon vertrekken, anders had ik wat meer pap in de benen gehad om de WAW naar boven te stoempen...
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

skywise
lijstbeheerder velomobielen
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

#19 Bericht door skywise »

Vital schreef:...een toffe race, k'heb me echt geamuseerd in de bochten. Was het niet schuivend dan wel op 2 wielen :twisted: Volgend jaar ben ik er weer!!! Ben er trouwens in geslaagd een perfect moiree (Linksvoor) aan één kant weg te rijden op 1 uur :lol:

Maar als het goed bekijk ben ik sneller met de waw dan de questen (Johan & Jonathan), bovendien ben ik met de alleweder sneller dan een Waw (Teun) dus de snelste velomobiel is de Alleweder, gevolgd door de Waw en de Quest :twisted:

Alleweders Rule!
marini schreef:en wie is er deze keer gewonnen..... ikkkkkeeeeeee :D :D

marini,
ben eindelijk van die eeuwige derde en twee plaats eens af.
PROFICIAT aan beide winnaars!
Ik wou dat ik erbij was geweest, maar ik was thuis aan 't recupereren van griep en aan 't babysitten op onze kleine die met de vijfde ziekte zat (roseola infantum voor de ingewijdenen).
Ik had trouwens graag bewezen dat je met een Alleweder mij niet zou hebben kunnen bijhouden :twisted:
En dan nog een vraagje voor de beide heren winnaars: hoe verhielden zich de velomobielen ten opzichte van de "gewone" ligfietsen? M.a.w. hadden de VMs een schijn van kans of kwamen ze gewoon als laatste en voorlaatste over de streep?
Skywise (WAW 558 & 011)

Vital
Road Runner
Contacteer:

#20 Bericht door Vital »

skywise schreef:PROFICIAT aan beide winnaars!
Ik wou dat ik erbij was geweest, maar ik was thuis aan 't recupereren van griep en aan 't babysitten op onze kleine die met de vijfde ziekte zat (roseola infantum voor de ingewijdenen).
Ik had trouwens graag bewezen dat je met een Alleweder mij niet zou hebben kunnen bijhouden :twisted:
En dan nog een vraagje voor de beide heren winnaars: hoe verhielden zich de velomobielen ten opzichte van de "gewone" ligfietsen? M.a.w. hadden de VMs een schijn van kans of kwamen ze gewoon als laatste en voorlaatste over de streep?
Geen schijn van kans maar ook niet laatste, Eric B had gemiddeld 36, ik 32, Erik M weet ik niet. Ik schat dat ik ongeveer in het midden van de hoop ben geeindigt met afgesleten tanden van het doorbijten :lol: En neen, ik had Skywise niet kunnen volgen met mijn alleweder. In dat geval had ik mijn waw breed moeten zetten, dan was het weer een ander verhaal. (Hoewel Sky toch graag bochtjes heeft, ik net zo graag maar met een geschikte fiets welteverstaan)

Vital - die nu ziek in bed ligt...

Pleeboy
chauffeur
Postcode: 2310
Fiets: Flevobike racer 28"
Contacteer:

#21 Bericht door Pleeboy »

@Vital: die palmkes waren precies toch niet zo'n goed idee...Veel beterschap!

@skywise: zoals reeds gezegd: aan 35 gemiddeld naar de wedstrijdstart rijden was niet zo goed voor de beentjes, maar ik denk dat ik anders ook maar 33 gem had gehad. De rechte stukken waren te kort om voordeel te hebben...
ps rij je mee volgend weekend, kwestie van een reserve te hebben als er 1 overkop gaat...
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.

Vital
Road Runner
Contacteer:

#22 Bericht door Vital »

Ik was al ziek voor ik naar Ham kwam, buikkrampen keelpijn enzo. Plus een geknelde zenuw in mijn onderrug. Daarom had ik 2 gr dafalgan in mijn drinken gedaan en dankzij het fietsen is mijn rug nu weer beter, de rest daarentegen... en die palmkes waren om de inwendige mens te ontsmetten :wink:

crash-quest-dummy
patiënt
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#23 Bericht door crash-quest-dummy »

en wat waren zo de gemiddelde snelheden van de bukkers ?

slangetje
dokter
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Contacteer:

#24 Bericht door slangetje »

crash-quest-dummy schreef:en wat waren zo de gemiddelde snelheden van de bukkers ?
Die moeten wel heel traag geweest zijn, want ze zijn me niet voorbij gekomen :P
Waren alleen liggers.
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

marini
ploegleider
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Contacteer:

#25 Bericht door marini »

dat gemiddelde was geen 40km/h, iedere 200m nen bocht tegen 30-35 sloopt uw mooi gemiddelde... :evil:
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Duckjibepete
dokter
Contacteer:

#26 Bericht door Duckjibepete »

ok, ik weet dat ik slecht gereden heb... maar is dat de reden om van mij geen fotokes te nemen :cry: of herken ik mezelf misschien niet meer...

Vital
Road Runner
Contacteer:

#27 Bericht door Vital »

Was jij diegene met de lakschade? :twisted:

toy
Kopman
Postcode: 3941
Contacteer:

#28 Bericht door toy »

ok, ik weet dat ik slecht gereden heb... maar is dat de reden om van mij geen fotokes te nemen :cry: of herken ik mezelf misschien niet meer...
Misschien valt ge minder op voor de vrouwen sinds ge uw wilde haren kwijt zijt :lol: (mijn vrouw was van dienst maar doet dit liever niet)
Of terug meer meerijden

Vital
Road Runner
Contacteer:

#29 Bericht door Vital »

Vital schreef:
skywise schreef:PROFICIAT aan beide winnaars!
Geen schijn van kans maar ook niet laatste, Eric B had gemiddeld 36, ik 32, Erik M weet ik niet. Ik schat dat ik ongeveer in het midden van de hoop ben geeindigt met afgesleten tanden van het doorbijten :lol: En neen, ik had Skywise niet kunnen volgen met mijn alleweder. In dat geval had ik mijn waw breed moeten zetten, dan was het weer een ander verhaal. (Hoewel Sky toch graag bochtjes heeft, ik net zo graag maar met een geschikte fiets welteverstaan)

Vital - die nu ziek in bed ligt...
Die GEEN schijn van kans valt al bij al nog mee, ben blijkbaar 6de geworden algemeen. Met een Waw denk ik richting top 3 te kunnen, we zien volgend jaar wel :wink:

Plaats reactie