zaterdag 4 oktober rijden we het Belgisch kampioenschap.
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
ik zal ook het bk moeten missen, zal volgend jaar meer mijn best doen om af te komen
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- skywise
- lijstbeheerder velomobielen
- Postcode: 9220
- Fiets: Challenge Taifun
- Velomobiel: WAW 011 & 558
- Contacteer:
Jawel, 't is voorbij en de winnaar bij de mannen was
2x Eric Baeten (tijdrit over 10 rondes 5'05' en eerste van de 1u koers)
Bij de vrouwen waren de rollen verdeeld: Joke heeft de tijdrit gewonnen (de tijd kan ik mij helaas niet herinneren) en Inge de koers. Ondergetekende heeft zich vooral goed geamuseerd en zich taktisch volledig in 't zak laten zetten, maar toch nog Gaston met minder dan 1m op de lijn kunnen afhouden nadat hij 40km in mijn wiel had gehangen...
Fotookes zijn genomen door Jimmy (met een indrukwekkend kannon), Rudi (die helaas heeft moeten opgeven in de koers) en Bram die ons allemaal heeft afgevlagd. Ze hebben alledrie gezegd dat ze hun deel op het web zouden publiceren, dus ik wacht hoopvol af
Ik wil volgend jaar zeker opnieuw meedoen en hoop dat er nog zijn op dit forum die zich (terug) geroepen voelen (Jonathan, Johan C, Luc W,...). En voor de vrouwen: meedoen is zowiso een medaille halen, want dit jaar was er niemand voor de bronzen plak! Ik zou zeggen grijp je kans, uitreiden is de enige voorwaarde...
P.S. Sietse wanneer wil je je fiets terug? Alvast heel heel heel hartelijk bedankt! I owe you one
2x Eric Baeten (tijdrit over 10 rondes 5'05' en eerste van de 1u koers)
Bij de vrouwen waren de rollen verdeeld: Joke heeft de tijdrit gewonnen (de tijd kan ik mij helaas niet herinneren) en Inge de koers. Ondergetekende heeft zich vooral goed geamuseerd en zich taktisch volledig in 't zak laten zetten, maar toch nog Gaston met minder dan 1m op de lijn kunnen afhouden nadat hij 40km in mijn wiel had gehangen...
Fotookes zijn genomen door Jimmy (met een indrukwekkend kannon), Rudi (die helaas heeft moeten opgeven in de koers) en Bram die ons allemaal heeft afgevlagd. Ze hebben alledrie gezegd dat ze hun deel op het web zouden publiceren, dus ik wacht hoopvol af
Ik wil volgend jaar zeker opnieuw meedoen en hoop dat er nog zijn op dit forum die zich (terug) geroepen voelen (Jonathan, Johan C, Luc W,...). En voor de vrouwen: meedoen is zowiso een medaille halen, want dit jaar was er niemand voor de bronzen plak! Ik zou zeggen grijp je kans, uitreiden is de enige voorwaarde...
P.S. Sietse wanneer wil je je fiets terug? Alvast heel heel heel hartelijk bedankt! I owe you one
Skywise (WAW 558 & 011)
Nou, ik was er zeker bij geweest hoor, heb met spijt hier parket liggen leggen.
Echter het zal nog wel even duren voor ik me nog eens op een 2wieler waag gezien de ellende die ik er nu mee heb.
Maaaaaar goed gedaan Eric, wereldklasse(uit Osschot/De Knoet)!!!
Volgend seizoen ga ik toch echt proberen wa meer mee te doen verdomme, das al tweede seizoenen me pech.
Echter het zal nog wel even duren voor ik me nog eens op een 2wieler waag gezien de ellende die ik er nu mee heb.
Maaaaaar goed gedaan Eric, wereldklasse(uit Osschot/De Knoet)!!!
Volgend seizoen ga ik toch echt proberen wa meer mee te doen verdomme, das al tweede seizoenen me pech.
- crash-quest-dummy
- patiënt
- Postcode: 2570
- Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
- Velomobiel: C²'Q76 °2003
- Contacteer:
en nu heeft meneer last met het parket ... wat heeft ie nu weeral uitgespookt ?? wanneer kom je deze keer vrij Jonathan ?skywise schreef:Hoezo, ik dacht dat je door het plafond was gevallen?jonathan schreef:...Echter het zal nog wel even duren voor ik me nog eens op een 2wieler waag gezien de ellende die ik er nu mee heb...
Stop Fueling Around
- skywise
- lijstbeheerder velomobielen
- Postcode: 9220
- Fiets: Challenge Taifun
- Velomobiel: WAW 011 & 558
- Contacteer:
Idd. veel chance gehad: alleen bij de start van de uursrace enkele druppels en voor de rest droog. Voor wat betreft remmen zou ik niet geaarzeld hebben hoor: op de fiets van Sietse die ik heb mogen gebruiken staat alleen een standaardrem (rubberen blokjes op velg) op het voorwiel en dat bleek te volstaan... of ik heb geluk gehadjorvik schreef:Alleszins chance gehad met het weer! 't Is dat mijn achterrem nog niet gerepareerd is, anders had ik komen meedoen. Met slechts één rem op de piste gaan rijden vind ik toch maar een beetje te gevaarlijk...
Skywise (WAW 558 & 011)