Kink in de link

Je favoriete fietsroutes
Plaats reactie
Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Kink in de link

#1 Bericht door eeuwige reiziger »

Misschien heeft het niet onmiddellijk nut, maar het laat wel toe problemen in de infrastructuur in kaart te brengen. In de eerste plaats bedoeld voor Vlaanderen en Brussel.

http://www.kinkindelink.be/

Nu de werken voor de verdubbeling van het spoor tussen Gent en Brugge volop aan de gang zijn, merk ik meer dan eens dat de NMBS naar hartelust allerlei overwegen afsluit. Als fietser moet je daardoor vaak kilometers omrijden. Vorige week stelde ik bijvoorbeeld vast dat er in Hansbeke ook een overweg voor de vooruitgang was opgeofferd. Net zo in de omgeving van Beernem en Oostkamp waar er ook al flink gesnoeid werd.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Pauvre Mouton
Helper
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 7:50
Postcode: 3530
Velomobiel: Alpha7.163|2021
Contacteer:

Re: Kink in de link

#2 Bericht door Pauvre Mouton »

Gelukkig hebben we dat probleem niet zo hier in Limburg. NMBS & Overheid investeren namelijk niet zo in onze provincie :roll: amper 6 plusjes te zien in het zwoele subtropische Limburg :lol:
My smile is always in shape!

Plaats reactie