30-11-2014 doortrapperstocht - Gent

Alles over toertochten, doortrapperstochten, evenementen in West -Oostvlaanderen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: 30-11-2014 doortrapperstocht - Gent

#31 Bericht door paulheyndrickx »

OSMAND noteerde een bewogen gemiddelde van 22/u en een maximum van 40 per uur toen ik even achter Jan aan ging die achter de brommer aan ging.
Van de omgeving hebben we alleen mistige beelden, maar ik kan jullie verzekeren dat het er bij zonlicht ook fantastisch uitziet. Bedankt Ronny voor de organisatie. Het café van de laatste drink had 66 abdijbieren op de kaart en nog een hele rist niet katholieke bieren. De naam "Ambiance" zal dan ook geen toeval zijn. Als ik dat thuis durf vertellen mag ik nooit meer mee.

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 30-11-2014 doortrapperstocht - Gent

#32 Bericht door Martin »

paulheyndrickx schreef:OSMAND noteerde een bewogen gemiddelde van 22/u en een maximum van 40 per uur toen ik even achter Jan aan ging die achter de brommer aan ging.
Van de omgeving hebben we alleen mistige beelden, maar ik kan jullie verzekeren dat het er bij zonlicht ook fantastisch uitziet. Bedankt Ronny voor de organisatie. Het café van de laatste drink had 66 abdijbieren op de kaart en nog een hele rist niet katholieke bieren. De naam "Ambiance" zal dan ook geen toeval zijn. Als ik dat thuis durf vertellen mag ik nooit meer mee.
Pas op Paul, wie weet lezen ze mee :lol:
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

antony
Helper
Berichten: 362
Lid geworden op: vr 10 jan 2014, 19:22
Postcode: 9700
Contacteer:

Re: 30-11-2014 doortrapperstocht - Gent

#33 Bericht door antony »

den traagste is ook thuis :oops: .nu ja ik heb van genoten echt heerlijk en de gulden draak heeft men wel geholpen ,eerste keer in zulke temparturen .niet dat zo probleem alleen regen en dicht mist maakte de tocht gewoon moeilijk zag soms juist men voeten dat zonder gps ,ik heb de lf30 al meer dan 20 gedaan maar toch in de mist en donker is moeilijk ,
thuis gekomen was men verlichting echt op vooraan dus idee van ronny van voorwiel zal zeker op volgen ,ding is gewoon te snel leeg vind ik 5uur en je zit zonder licht ,op trek tocht waar ik 10 uren rijd min zou al 2 moeten mee hebben ,
kortom zeker geslaagd voor me nog even kort door gereden naar ruien en terug brengt de teller op kleine 140km ,voor winter is oke voor me
dank je de route was ook mooi vlak dat vind ik zegen
en ja café moeten we zeker nog doen hou af toe wel eens van speciaal biertje =D> =D> =D> =D> =D> =D>
binnen 5uur al terug uit de nest

Gebruikersavatar
CapoJan
General Manager
Berichten: 2568
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 12:53
Postcode: 9050
Fiets: Flevobike E-Orca + Thorax eTangens
Locatie: Gent (Gentbrugge)
Velomobiel: Flevobike E-Orca 201
Contacteer:

Re: 30-11-2014 doortrapperstocht - Gent

#34 Bericht door CapoJan »

140 km met zo'n weer? Chapeau =D>
Ik had er 50 op de teller.

Voor jouw licht (maar dat weet je waarschijnlijk ook al): zo'n Sunup dynamo zoals op Ronnius' trike is een prima oplossing. Een naafdynamo kan ook - ik meen dat er voor ICE eentje van SON beschikbaar is -, maar dat is een prijziger oplossing en niet beter (wel lichter).
Flevobike E-Orca - Thorax eTangens - Nazca ePaseo
http://metdefietsonderweg.blogspot.com

antony
Helper
Berichten: 362
Lid geworden op: vr 10 jan 2014, 19:22
Postcode: 9700
Contacteer:

Re: 30-11-2014 doortrapperstocht - Gent

#35 Bericht door antony »

ja ik kan bekijken deze zomer nu zal wel moet lukken gelijk wil lukken .
dank voor de tip

antony
Helper
Berichten: 362
Lid geworden op: vr 10 jan 2014, 19:22
Postcode: 9700
Contacteer:

Re: 30-11-2014 doortrapperstocht - Gent

#36 Bericht door antony »

ik zie nu dat ze voor de trike vooraan ,enkel rechts vooraan hebben ,graag zou ik links en rechts voorzien van SON .ben weer
rechts heb ik gevonden ,nu nog links :lol:

Plaats reactie