Ligfiets treffen - Geslaagd of niet ????

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...

Ligfietstreffen ..... Succes ???

Ja, zonder enige twijfel
27
93%
Ja, ging wel
2
7%
Was gewoontjes
0
Geen stemmen
Vond het maar zozo
0
Geen stemmen
Dikke ramp
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 29

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#46 Bericht door Duckjibepete »


Heeft iemand een foto van de buikligfietser? Het ultieme bewijs dat gekheid en genialiteit nauwelijks te onderscheiden zijn. Ik had ooit al een foto gezien, maar nu was ik echt verrast door het knappe ontwerp en ook hoe gemakkelijk hij de toer kon rijden.

JP
Bram Luyckx, fotograaf van HPV heeft een groot bestand van ligfietsers, en aangezien Willy van Rumst, buikligger in kwestie, meegedaan heeft aan de wedstrijd in Zolder jongstleden kan je bij Bram wel terecht.
Laatst gewijzigd door Duckjibepete op vr 06 mei 2005, 21:39, 2 keer totaal gewijzigd.
ride to live, live to ride

jean peinture
Neo Prof
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 10 nov 2004, 19:21
Postcode: 3500
Fiets: rans stratus + birdy tour
Locatie: Hasselt
Contacteer:

#47 Bericht door jean peinture »

ook vanuit deze limburgse hoek: een dikke proficiat voor d'organisatie! Een schitterend weekend achter de rug en pertang vele fijne kilometers gebold! Zeg maar waar ik kan inschrijven voor hte volgende treffen!

en nu even de tijd nemen om te lezen wat er hier d'afgelopen dagen geschreven is.
"De wereld is een boek. Wie niet reist, leest enkel één bladzijde." (Augustinus)

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#48 Bericht door Duckjibepete »

:idea: Heeft er iemand het Nieuwsblad regio Dender van 2 mei? We staan er dus wel degelijk in en nogwel gespreid over een halve bladzijde hé! Met een grote foto die wel duidelijk is itt die op de site van het Nieuwsblad... :idea:
ride to live, live to ride

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#49 Bericht door Wouter D »

heb juust ne vriend uit geraardsbergen gebeld en die gaat het inscannen voor me.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Dries
Helper
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 sep 2003, 22:42
Postcode: 9000
Fiets: Taifuns
Locatie: Gent
Contacteer:

#50 Bericht door Dries »

Onze tandem heeft zich schitterend geamuseerd, had misschien wat meer mogen spelen met zijn kameraadjes tijdens een gezamelijk tochtje, maar het ernaartoe rijden was ook de moeite.
Bedankt voor de energie!

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

#51 Bericht door lieve »

da verslag van die flevocursus dat kan je beter aan Mathias en Stijn vragen die hebben het er langs uitgehouden.

Gebruikersavatar
stijnqc
Belofte
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 21:08
Postcode: 2650
Locatie: Edegem
Contacteer:

#52 Bericht door stijnqc »

Vond het erreeeeg moeilijk maar wel erreeeeg leuk ook.
Zal nog veel oefening vergen maar ooit zal ik het kunnen...

Gebruikersavatar
dematn
Supporter
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 jul 2004, 14:20
Postcode: 9000
Fiets: greenspeed GTS trike
Locatie: Gent
Contacteer:

afzien!

#53 Bericht door dematn »

het treffen was een voltreffer!
zoveel maniakken samen, verenigd in horizontale positie, da's onvergetelijk :wink: nog ne dikke proficiat aan iedereen die meegewerkt heeft aan dit zalige moment.
Ik had al na drie km pech: 't kabeltje van mijn derailleur was losgekomen. ik zag het echt niet zitten om de "route des collines" op 3 naafversnellingen uit te rijden, ik had dat al eens meegemaakt op de Gordel vorig jaar. Maar na een kwartier prutsen en sukkelen was 't opgelost, en toen kwam Dirk voorbijgevlamd, vast van plan om nog iedereen in te halen. Wij vollen bak der vandoor, tevergeefs zou achteraf blijken. Maar na een tiental km kwamen Wouter en Patrick ons nog vergezellen, en met z'n vieren hebben we de 100 toch uitgereden, inclusief de Muur! Ik was er eigenlijk liever met een grote boog omheen gereden, maar achteraf was ik natuurlijk content van boven te zijn. Vooral omdat er zo'n fantastische afdaling op volgde :D
Iedereen die foto's gepost heeft: bedankt! 't is tof om alles nog eens terug te zien.
Mattias, free your bike and your ass will follow

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#54 Bericht door graddus »

Die grote boog om de muur heen hebben wij (Eddy en ik) geprobeerd, met als gevolg de Oudenberg, ook niet mals maar geen kasseien...

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#55 Bericht door Wouter D »

ik heb hier trouwens nog twee verloren voorwerpen liggen die naar het schijnt van de twee orcarijders is: een groene T-shirt en iets dat veel van een handdoek weg heeft.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#56 Bericht door wost »

Wouter schreef:ik heb hier trouwens nog twee verloren voorwerpen liggen die naar het schijnt van de twee orcarijders is: een groene T-shirt en iets dat veel van een handdoek weg heeft.
Moet ik je nu ook verbeteren? Het is: Van de twee orcarijders zijn. meervoud he. :lol:
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gerwin
Supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: za 14 mei 2005, 14:33
Postcode: 2940
Fiets: Blauwe Orca
Locatie: Hoevenen
Contacteer:

#57 Bericht door Gerwin »

Dat klopt inderdaad, ik dacht al dat ik iets miste toen ik m'n bagage uitlaadde. Eén van de weken komen we wel een toertochtje meerijden en dan zal ik de T-shirt/handdoek wel terugkrijgen.

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#58 Bericht door Wouter D »

heb hier dan uiteindelijk het echte krantenartikel voor me liggen dat uit de krant van 2 mei komt, ga ne keer ene moeten tegenkomen die ne scanner heeft, zodat we die ook kunnen tonen, foto is echter echte krantenkwalieit.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#59 Bericht door graddus »

Als je hem meebrengt naar CV zal ik hem wel scannen.

gr.
Marc

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

#60 Bericht door lieve »

in welk weekend is het nu ligfietstreffen in 2006

Plaats reactie