Oliebollentocht 2014

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Oliebollentocht 2014

#46 Bericht door Luc Willaert »

Respect!!!!!!!!!!


Ik blijf morgen ook thuis. Te zot om 500 km weg-weer door de sneeuw met de auto te rijden om dan 50 km fietsen

jammer, zal volgend jaar zijn.


Luc

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

Re: Oliebollentocht 2014

#47 Bericht door graddus »

Ik weet anders binnenkort nog wel een leuk treffen :mrgreen:

Gebruikersavatar
luki
Helper
Berichten: 399
Lid geworden op: do 16 mei 2013, 21:39
Postcode: 2910
Fiets: QUEST Rood
Locatie: Essen Wildert
Velomobiel: Quest
Contacteer:

Re: Oliebollentocht 2014

#48 Bericht door luki »

Ik heb nog een poging gedaan om verder te geraken langs het jaagpad. Veel sneeuw en dus behoorlijk zwaar. Maar toen ik een ongevallen boom over het jaagpad zal liggen was het ook voor mij gedaan: dit was te gevaarlijk aan het worden. De quest op het dak van de wagen gedaan, thuis gedeponeerd en met de wagen naar de OBT gegaan.

Enkele fotokes van de poging tot ......http://www.mijnalbum.nl/Album=8MVJF8E6

aiai
Kopman
Berichten: 556
Lid geworden op: za 29 sep 2012, 22:40
Postcode: 2013
Fiets: Flevobike Alleweder
Contacteer:

Re: Oliebollentocht 2014

#49 Bericht door aiai »

Die boom doet het hem wel inderdaad....... Toevallig geen kettingzaag standaard bij je in de Quest :wink: ?

Vanuit Haarlem begon het zonder sneeuw. Wat verder naar het Oosten heb ik met de auto behoorlijk wat vertraging gehad. An sich geen extreme situaties, gewoon wat sneeuw, maar ja, veel auto's en flinke snelheidsverschillen...... dan heb je snel files.......

Grootste vertraging zat echter in de goedkope fietsdragers die ik had gekocht en waarop ik de Alleweder wilde plaatsen (moertjes vastdraaien in de vrieskou wordt na een tijd een beproeving). Maar zoals in een andere reply vermeld staan de drie fietsgoten nu precies afgesteld op mijn oude trouwe bakkie (heb ik na de OBT maar gedaan....leek me handig voor een volgende keer :wink:

Plaats reactie